|
1 |
|
|
אין סליחה לטרור הנפשע, שמבצעים ראשי כי"ל בפועליה הנאמנים. מאות מכתבי פיטורים לקראת שנת תשע"ה בנגב זה מטען חבלה. הדירקטריון של כי"ל יש להעמידם לדין על הנחת מטען חבלה בים המלח וברמת חובב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על שלושה פשעי הון |
|
|
2 |
|
|
פרשת ניצבים זוכר ?? כולם מחוייבים משואב המיים וחוטב העצים ועד למורה לתנ"ך !!! אז מה עח החובה שלך קלינסקי לערבות בין עם ישראל ?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
ראה איתן ,כינד הפנטיות הדתית מתייחסת לעובדה שערב ראש השנה מרחפת סכנת פיטורים למאות פועלים בים המלח. ועוד מאות עובדי דואר שבמקומם ייכנסו עובדי קבלן. הדת בתגובות האלו לובשת ביגוד רטואלי חסר תכנים חברתיים........ ובסוף יבוא איזה י.ש ויקיא ביבי קללות בשפה העברית . האיריס הזו ודת יהודית הומניסטית הם שני קטבים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
peace ////// |
|
|
4 |
|
|
ראה איתן ,כינד הפנטיות הדתית מתייחסת לעובדה שערב ראש השנה מרחפת סכנת פיטורים למאות פועלים בים המלח. ועוד מאות עובדי דואר שבמקומם ייכנסו עובדי קבלן. הדת בתגובות האלו לובשת ביגוד רטואלי חסר תכנים חברתיים........ ובסוף יבוא איזה י.ש ויקיא ביבי קללות בשפה העברית . האיריס הזו ודת יהודית הומניסטית הם שני קטבים . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
peace ////// |
|
|
|
|
|
לא מאמינה לדאגתכם לעניים ולמחוסרי פרנסה שהרי היכן היתה אותה דאגה כאשר קרעו עשרות משפחות מביתם וממקור פרנסתם וזרקו אותם לרחוב ?? מדוע לא נזעקתם אז ?? כל דאגה וכל אדיולוגיה שיוציאו ממנה את אלוקים תהפך להיות שקרית ומסולפת שתרחם על אכזרים ותתאכזר לרחמנים - כל הזעקות של אדומים כמוך הן רק כדי להראות שאתם עדיין חיים ויש הצדקה לקיומכם ולאדיולוגיה האדומה שלכם !!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
5 |
|
|
כשההסתדרות היא שותפה לפשע, הרי יש לנו 20.000 מורי קבלן במערכת החינוך.
כשההסתדרות שותפה לפשע ,בה מכר שר האוצר שוחט באפס שקלים את ים המלח , הרי הבעלים משתוללים וערב ראש השנה הם מאיימים בפיטורי מאות רבות של עובדים בים המלח וברמת חובב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כשאין הסתדרות |
|
|
6 |
|
|
אם זה היה פועל ערבי והחשודים יהודים כל הארץ הייתה כמרקחה
http:
והעיתונות ברובה המוחלט שותקת
פועל יהודי -אב לשני ילדים- נהרג כשהופל מגובה רב באתר בניה בו עבד מסתבר כי הכבל המחזיק בו נחתך.
ישנו צו איסור פרסום שהוציא בית המשפט לבקשת משטרת פתח תקווה - כעת החשד הופך כבר לסביר מאד.
מספריים לחיתוך כבלי ברזל נמצא במקום ממנו נפל היהודי אל מותו.
החשד הנו שפועלים ערבים (משהו מהסוג של אחיו הישמעלים של איתן) שעבדו יחד עם היהודי, הם אלה שחתכו את הכבל עליו היה תלוי הפועל היהודי.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
- |
|
איצי | 18/09/14 10:20 |
|
|
למעריב יש מידע מבוסס שערבים גרמו למותו של פועל יהודי, רק בית משפט יקבע אם זה היה מעשה רצח.
רק בית משפט ישפוט רוצחים של שלושה ילדים יהודיםי , רק בית משפט ישפוט רוצח ששרף חיים ילד ערבי, רק בית משפט ישפוט אם היה אירוע של רצח בכוונה תחילה של פועל יהודי על ידי ערבי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
זה המגיב ותיק שקבע כי הילד הערבי השרוף הוא הומו ולכן קרוביו שרפו אותו. זו גם היתה הקביעה של איריס. וכל זה איך מקשר למאמר הזה. רק הותיק ואיריס יודעים. גם י. ש והצדקנית יודעים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מה הקשר? |
|
|
7 |
|
|
איתן, אני חולפת על התגובות למאמר שלך. יש כאן מספר מגיבים דתיים, שדווקא מהם הייתי מצפה לרגישות חברתית. אבל הם יעבירו את התגובות לכל מקום רק לא לעצם הנושא הכאוב, שחברת כימיקלים לישראל עומדת לזרוק מאות רבות של עובדים ממקום עבודתם באיזור שאינו עשיר בהיצע של מקומות עבודה, בנגב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דורית צ |
|
|
|
|
|
אין לי שום מושג מדוע הגעת למסקנה בדבר אי רגישותי או מגיבים אחרים למצוקות כלכליות של עובדים ?? ודאי שאכפת לי ועוד איך ודווקא כן מתוך אמונה דתית אלא שמר קלינסקי כדרכו בקודש מסלף את פרשות השבוע השונות כדי להצדיק את משנתו הקומוניסטית ולכך אני נזעקת - למשל בפרשת "ניצבים " שהוזכרה אין שום הקשר ורמז לערבות כלכלית ודאגה לעני אלא כל כולה צוויי ואזהרה לשמירת ברית התורה והערבות בין כל חלקי העם מהדלים והפשוטים ועד למורמים מעם - כולם כאיש אחד לשמירת אותה ברית - לקחת פרשה כזאת ולשנות את כל משמעותה לדאגה לעני ולערבות כלכלית - זה פשע וסילוף והסטה מהאמת ,וזאת הבקורת שלי , לא יתכן שנהפוך מחברה רוחנית שחיה על פי חוקים מסויימים לחברה שכל ענינה הם רק צרכים גשמיים - חוץ מההון האנושי ישנם עוד דברים עליהם העולם עומד - אבל הם לא מענינים את קלינסקי כלל !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
קלינסקי מדבר על סולידריות בין עובדים ועל סולידריות עם מאבקי עובדים, במטרה למנוע פיטורים שרירותיים ולדאוג לפרנסתם של מאות משפחות. מדובר באמירה חברתית, ומי שמטיח בו קומוניזם אינו אילו שוטה. יתרה מכך, הטענה כאילו כוונתו להפוך את ישראל ב"מחברה רוחנית שחיה על פי חוקים מסויימים לחברה שכל ענינה הם רק צרכים גשמיים", היא סילוף מוחלט של דבריו, שמעידה על אומרה, שאין בו שום רגישות חברתית אלא רשעות גמורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כביסת מילים |
|
|
|
|
|
http:
ופה תמצאי דיון בפרק ב', שבו נאמר:
"עיקר נבואתו של עמוס שייכת לתחום הקלקול החברתי-מוסרי שהוא מוצא בעם: לפגיעה בחלשים בגזל אביונים, בעושק משפטי, במעשי חמס ושוד....נבואות עמוס מצביעות על הבדלי מעמדות חריפים בממלכת ישראל. העילית השלטת עושקת את הדלים והחלשים"
http:
אני עוקבת אחר הפרשנות של קלינסקי למקורות כבר זמן רב, והיא יפה, מעניינת, מאירת עיניים והומניסטית. ללא שום השוואה ל"פרשנות" הצרה, המלאכותית והפורמליסטית של מבקריו, שלא במקרה מתבלים את "פרשנותם" המשמימה בקללות ובהעלבות אד הומינם. אם יש אלוהים (ולדעתי אין), ואם הוא אכן רב חסד ורחמים, הוא יעדיף עשרות מונים אפיקורסים כמו איתן, שמיטיבים לדעת ולחקור את המקורות, על "מאמינים" כמו אלה שנוהגים להעליב ולקלל אותו, שאין להם מושג כלל מה הם קוראים (אם הם בכלל קוראים). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שירות לאיריס |
|
|
|
|
|
אבל - כלל לא קשורה למקור - לכן מי שמפגין חוסר ידע זה דווקא הוא שלאסוננו היה מורה לתנ"ך !!! ברור שנביאי ישראל כבלו כנגד עוולות ועושק העניים אלא שלא רק - אולי תוכלי להפנות אותי למאמר אחד של קלינסקי המדבר על עוול משפטי ?? אין דבר כזה כי איתן כסוציאליסט אדום מתעניין רק בתורה אחת הקומוניזם וההון האנושי - ואם הוא יכול למצוא חיזוקים לתורתו בתורת ישראל נחמד ,ואם לא ,אפשר תמיד לשנות את משמעות הדברים שהרי שבעים פנים לתורה וממש לא נורא אם זה יהיה 71 !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
וחסידיו השוטים :מפרק א עד פרק ב פסוק 4 - נבואות זעם חוצבות אש כנגד העמים המקיפים את ישראל - נבואות על השמדתם וחיסולם למשל: "ושילחתי אש בחומות עזה ואכלה ארמונותיה " -כך ממשיכות הנבואות להצתת ארמונות מואב אדום עמון וכו' - ולמשל פסוק13 -" כה אמר ה' על שלשה פשעי בני עמון ועל ארבעה ....- עכשיו שימו לב לסיבה -" על בקעם הרות הגלעד למען הרחיב את גבולם " - פשעם של בני עמון גניבת שטחים מארץ ישראל וסיפוחם לארצם !!! ממש לא יאומן הנביא עמוס לאומני קיצוני חביבם של קלינסקי ועדת שוטיו -חחחחחחח-ישתבח שמו לעד ,שערו בנפשכם מה היתה אם כך דעתו של נביאנו הצדיק עמוס על חבורת השמאל ההזויים שלא מפסיקים מלפעול למען מסירת ארצנו לאוייב במסווה של "תהליך שלום " - אוי איזו הוכחה נפלאה לכך שהמורה לתנ"ך ועדת השוטים לא מבינים מה הם קוראים ומסתמכים על פסוקים מהנביא הנוגדים את אמונתם - שמחה לאידם - עצובה לאסוננו שהם היו מורים לתנ"ך !! גם הפסוק הרביעי מפרק ב' מוכיח עד כמה אין לכם שום סיבה להיתלות בנביא עמוס היקר "כה אמר ה' על שלשה פשעי יהודה ועל ארבעה לא אשיבנו - על מאסם את תורת ה' וחוקיו לא שמרו ויתעום כזביהם אשר הלכו אבותם אחריהם " הבנת את זה קלינסקי ?? מבחינת הנביא עמוס אתה בכלל" פושע יהודה" ולא רק אוסלו - האמת היא שכנראה יצור כמוך שמאס בחוקי ה' האחרים ובחר רק ברגישות חברתית ודאגה לחלש - מעניין אותי מאד לדעת אם גם אז היו כמוך והוא פגש ??!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
8 |
|
|
כה אמר יהוה על שלשה פשעי דמשק ועל ארבעה לא אשיבנו על דושם בחרצות הברזל את הגלעד:
ד) ושלחתי אש בבית חזאל ואכלה ארמנות בן הדד:
ה) ושברתי בריח דמשק והכרתי יושב מבקעת און ותומך שבט מבית עדן וגלו עם ארם קירה אמר יהוה:
ו) כה אמר יהוה על שלשה פשעי עזה ועל ארבעה לא אשיבנו על הגלותם גלות שלמה להסגיר לאדום:
ז) ושלחתי אש בחומת עזה ואכלה ארמנתיה: (עמוס א)
ח) והכרתי יושב מאשדוד ותומך שבט מאשקלון והשיבותי ידי על עקרון ואבדו שארית פלשתים אמר אדני יהוה:
ט) כה אמר יהוה על שלשה פשעי צר ועל ארבעה לא אשיבנו על הסגירם גלות שלמה לאדום ולא זכרו ברית אחים:
י) ושלחתי אש בחומת צר ואכלה ארמנותיה:
יא) כה אמר יהוה על שלשה פשעי אדום ועל ארבעה לא אשיבנו על רדפו בחרב אחיו ושחת רחמיו ויטרף לעד אפו ועברתו שמרה נצח:
יב) ושלחתי אש בתימן ואכלה ארמנות בצרה: (עמוס א)
יג) כה אמר יהוה על שלשה פשעי בני עמון ועל ארבעה לא אשיבנו על בקעם הרות הגלעד למען הרחיב את גבולם:
יד) והצתי אש בחומת רבה ואכלה ארמנותיה בתרועה ביום מלחמה בסער ביום סופה:
טו) והלך מלכם בגולה הוא ושריו יחדו אמר יהוה:
ב
מי שמנצל כך את דברי הנביא עמוס הינו אדם ריקני וחסר תוכן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
יונה , יפה ציטטת את כל פרק א.
יונה, בבקשה תקרא את פרק ב פסוק ו - ״על שלושה פשעי ישראל....״ ועל הפשע הרביעי הנביא אינו מוכן לסלוח ״ על מכרם בכסף צדיק״. והוא ממשיך ״אביון בעבור נעלים״
יונה העתקת כל כך יפה את כל פרק א . מדוע אינך ממשיך לקרוא בפרק ב את דברי הנביא .
יונה, לזרוק 400 עובדים ממפעלי ים המלח ועוד כמה מאות ברמת חובב זה בדיוק ״מכרם בכסף צדיק״ . לפטר היום פועלים בנגב זה מפגע חברתי.
חבל שהיום במפלגת ״הבית היהודי״ אין חבר כנסת כמו זרח ורהפטיג , חבר כנסת מטעם המפד״ל, שצעק בכנסת. ״על שלושה פשעי ישראל ועל ארבעה לא אשיבנו״ כאשר שלטון מפא״י לא מנע את הפיטורים ההמוניים באתא והפקיר את הפועלים .
יונה , קרא את פרק ב וקרא מה כותב הרב עובדיה על פרק ב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
- קראתי |
|
יונה סוקולובסקי | 18/09/14 19:02 |
|
|
קראתי את התנ"ך כולות כולל עמוס ב.
אינני עושה בו שימוש קלינסקאי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
- קראתי |
|
יונה סוקולובסקי | 18/09/14 19:02 |
|
|
קראתי את התנ"ך כולות כולל עמוס ב.
אינני עושה בו שימוש קלינסקאי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
יושב בבית מגיב בשם יונה סוקולובסקי ומעתיק כמעט את כל פרק א' ומסכם שמטבעות הלשון של על שלושה וארבעה במאמר של איתן מצביעות על רדידות .
המגיב הוכיח מידה רבה של בורות , כשלא המשיך לקרוא את פרק ב׳ בו צועק הנביא על שלושה פשעי ישראל והפשע הרביעי הוא בלתי נסלח , הפשע של ״ מכרם בכסף צדיק״ .
אדון סוקולובסקי 400 הפועלים שהעניקו במשך שנים רווחים נאים לחברת כימיקליים לישראל הם היום בבחינת ׳על מכרם בכסף צדיק ואביון בעבור נעליים״ , כאשר הם נזרקים מהמפעל שנבנה בזעתם, בזעת עובדים.
יונה , אינני רוצה להכלים אותך, אבל מה שעשית, בעברית פשוטה - זה לא יפה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על שלשה פשעי כי״ל |
|
|
|
|
|
יונה סוקלובסקי , מי כאן אדם ריקני וחסר תוכן? אגיד לך מר סוקולובסקי, מורה הדרך המוסמך, המציג את עצמו כאוהב ישראל, אתה יונה סוקולובסקי אדם ריקני וחסר תוכן. כמו כסיל העתקת את כל פרק א׳ העתקת את פשעי ארם , אבל לא השכלת להגיע לפרק ב׳ לפסוק המתריס בדיוק על מה שעושים היום לאנשים שנתנו את כל חייהם למפעל ברמת חובב, מה שעושים לאנשים שבזכותם קיימים מפעלי ים המלח, מה שעושים ללמעלה מאלף עובדי הדואר . נגד מי שדפוקי בהם אמר הנביא על שלושה... ועל ארבעה לא אשיבנו. - על מכרם בכסף צדיק. ככה לפטר עובדים ולהעסיק במקומם עובדי קבלן.
טוב שבמקום מורה הדרך הכסיל קמו עובדי שדה התעופה ושבתו לאות סולידאריות . אתה יונה סוקולובסקי יחד עם איזה מגיב ותיק ועם איזו איריס כהן מייצגים את מנאצי תורת ישראל וערכיה המוסריים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מי כאן ריקני |
|
|
9 |
|
|
צריך לתפוס את בעל השליטה לזרוק אותו לכלא הוא נוכל וגנב שעשה תספורת במליארדים וברח מהארץ.
את שכמותו ,יש רבים הדומים לו, יש לטפל בהם ביד ברזל ולדאוג בסופו של הליך שיחזירו את כל הגניבה ואפילו אם צריך למכור את המכנסיים של הנוכלים הללו. הם עשקו מליונים מתושבי ישראל וצוחקים כל הדרך אל מסתורי הכסף שלהם המוחבא כראוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ישראלי זועם |
|
|
|
|
|
האם לא משם למדנו את החובה לצדק ודאגה לחברה כלכלית צודקת ?? אלא שבתורה לא רק זה היעקר כמו אצל הקומוניסטים הצבועים שהם מראשי העושקים ותופסים פוזה של צדיקים גדולים ! מעניין מדוע לא כאב להם כאשר ניתקו מאות משפחות ממקור פרנסתם וזרקו אותם לרחוב והרסו את בתיהם ובתי הכנסת שלהם - מדוע אז לא זעקתם רודפי הצדק החברתי ??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
שמעשיר אותנו בשיעורי תנ״כ מרתקים. אין צורך להיבהל גם מכמה ״מאמינים״ שנמצאים תמיד בקהל ועיסוקם היחיד הוא להבל הבלים ולקלל את איתן. בכל חברה יש שוליים עבריניים וצריך ללמוד לחיות עם זה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בהחלט לפנות |
|
|
|
|
|
כמו שבואש הוא פרסומת מצוינת לשאנל 5. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
זה שקומוניסט אתאיסט בוחר ללמד דווקא את מקצוע התנ"ך מראה שהוא אדם לא ישר ומי יודע אם לא עשה זאת כדי שיוכל להילחם באמת, באיצטלא של "מורה לתנ"ך " !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
כל התגובות של מתנגדי קלינסקי הן קללות, סילופים או הבלים של מי שלא מבין בכלל מה כתוב בספר עמוס. שום דבר ענייני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
השירשור הזה |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
על שלושה פשעי דואר ישראל ועל ארבעה לא אשיבנו על החלטתו לזרוק 1500 ראשי בתי אב לפיטורים ולהעסיק תמורת רובם עובדי קבלן.
על שלושה פשעי הסתדרות המורים ועל ארבעה לא אשיבנו על הסכמתם ש-20.000 מורי קבלן יעבדו במשרד החינוך.
על שלושה פשעי כי״ל ועל ארבעה לא אשיבנו על תוכניתם לפטר מאות עובדים בנגב ובים המלח.
על שלושה פשעי ממשלת ישראל ועל ארבעה לא אשיבנו שגררה את ישראל למלחמה רק כדי למנוע את הקמת ממשלת ההסכמה הפלשתינאית, מלחמה בה נהרגו לחינם יותר משבעים ישראלים ויותר מאלפיים פלשתינאים . מאות אנשים שהיו להם חלומות, שלא יחגגו יותר ימי הולדת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי... |
|
|
|
|
- איצי |
|
מגיב ותיק | 18/09/14 13:27 |
|
|
טיפשותך עוברת את מה שהמשטרה מרשה
עשה משהו בנידון
"ממשלת ישראל גררה את ישראל למלחמה"... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
11 |
|
|
הנוקד והבולס שקמים מתקוע הוא הנביא של עובדי דואר ישראל, שמנסים "למכרם בכסף צדיק" ואביון עבור עובדי קבלן בשכר זול וחסרי זכויות סוציאליות .
הנביא עמוס על בשורתו לצדק חברתי הוא אינו נביאם של יונה סוקלובסקי, של מי שקורא לעצמו מגיב ותיק , של ביבי הלשון של י.ש והכהניסטית איריס כהן.
הנביא עמוס הוא נביאם של מאות עובדי כי"ל ברמת חובב ובים המלח, שפרות הבשן מנסות לזרוק אותם . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס הנוקד והנביא |
|
|
|
|
|
ולפזר את כל עובדיו לכל רוח ולהקים גוף יעיל ומתקדם.
דבר דואר אויר רשום מחו"ל שוהה במדינה השולחת יום עד יומיים, עושה את הדרך בדואר אויר רשום כ - 8 ימים ושוהה בדואר ישראל 3 שבועות עד שהלקוח מקבל אותו.
כנ"ל בכיוון ההפוך.
זה לא דואר זו גרוטאה.
שאר ההבלים שכתבת/כתבת לא שווים תגובה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
לפני כשבוע הגבת למאמר של איתן וזכיתי לתגובה של רפש המבייש את הכותב, מבייש את האתר, סתם לשון של ביבים של מגיב שאינני זוכרת את שמו
ועכשיו אני עדה ,שמגיבים מסוימים שמנסים לדבר בשם כבוד התורה פשוט מבזים אותה.
יונה סוקלובסקי מתוך בירות או מתוך זדון העתיק את כל פרק א' בספר עמוס כדי להבאיש את ריחו של איתן, והוא פשוט דילג על פרק ב' בו נאמר שעל שלושה פשעי ישראל היה הנביא עמוס מוכן לעבור לסדר היום , אבל לא על הפשע הרביעי - "על מכרם בכסף צדיק" .
מר סוקולובסקי "מכרם בכסף צדיק זה מה שעושים היום לאלפי(!!!) עובדי דואר ישראל, כימיקלים בים המלח, כימיקלים ברמת חובב, שמפטרים אותם ערב חג כדי לקלוט טובדי קבלן.
חבל שמגיבים שמנסים לדבר בשם התורה מביישים אותה. "שבעים פנים לתורה". אינכם חייבים לקבל את דרכו של איתן, אבל לכתוב בשפת בני אדם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דבורה גולן |
|
|
13 |
|
|
יפה עשו עובדי שדה התעופה, ששבתו לאות סולידאריות עם עובדי הדואר.
עובדי הדואר מבינים ,שצריכים רפורמה. אבל אינם מוכנים להיות מפוטרים כדי שבמקומם ייכנסו עובדי קבלן.
חסר היום לציבור העובדים מנהיג חברתי בעל שיעור קומה כמו הנוקד והבולס שקמים, כמו הנביא מתקוע שידע לומר את האמת הכאובה על שלושה פשעי ההון העושק ועל ארבעה לא אשיבנו - "על מכרם בכסף צדיק..." |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סולידאריות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
וזו , איריס כהן, אישה דתיה. ליבה גס ערב ראש השנה כלפי אלף חמש מאות עובדי דואר ישראל, שחלק גדול מהם משתכר בין 4000 שקל ל-6000 שקל לחודש.
זו הקנאית לדבר התורה, זו מוכנה שאיגרת ראש השנה לאותם אנשים פשוטים תהיה מכתב פיטורים כדי שיכנסו במקומם עובדי קבלן.
על שלושה פשעי איריס כהן הייתי סולח, על הלב הגס המוכן לראות 1500 עובדי דואר ישראל מהשוליים החברתיים, 90% מהם אנשים דתיים, על הסכמתה עם המגיב הותיק לזרוק אותם לכל הרוחות, על הפשע הרביעי לא הייתי סולח..
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה. |
|
|
|
|
|
הבנה וסילוף העניין - הייתי עושה המון כסף !!! להגיד שעובדי הדואר של ימנו הם הצדיק שנמכר אליו התכוון הנביא עמוס - בעיני מגוחך - הוא בטוח התכוון לצדיק שנרדף על רק אמונתו ולא אדם שפוטר מעבודתו - מכאן לבוא ולהסיק מסקנות בדבר פיטורי עובדי הדואר - זה הטמטום בהתגלמותו -כלל לא התיחסתי לזה - הגיע הזמן שתתחילו להבין מה כותבים ,תתאמצו אולי תצליחו !! בכל מקרה שתהיה שבת שלום והייתי רוצה לראות איזה מאמר של קלינסקי וחבורתו בדבר הצורך לדאוג לעובד הפשוט שנאלץ לעבוד גם ביום השבת אחרת יזרק לרחוב ופרנסתו תיפגע - אם יהיה כזה מאמר אהיה מוכנה להגיד שקלינסקי צדיק !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
14 |
|
|
על שלושה פשעי חברת כימיקלים לישראל הייתי סולחת, אבל הפשע הרביעי על חוצפתם להפוך את ים המלח, אותו קיבלו במתנה משררת שילטון מסואב, לאמבטיה רדודה ועלובה תוך פגיעה אנושה ביצירת הטבע הנפלאה מימי בראשיתץ לא הייתי סולחת.
לא הייתי סולחת על החוצפה של חברת כימיקלים לישראל לקבל מתנת חינם אוצר טבע פלאי והפיכתו למכרה זהב ואחרי הכל, בסוף כל מי שהגיר זעתו יושלך עם מכתב פיטורים.
המגיב יונה סוקלולובסי , מה זה בשבילך "על שלושה וארבעה" אם לא תוכחה קשה על פיטורים המוניים בנגב מוכה האבטלה. קח איתך את איריס ואיזה יץש ותמשיכו לבזות את התורה.
איתן, שתהיה לך ולבני משפחתך שנה טובה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שולה.. |
|
|
15 |
|
|
כתגוסה לדברי המאמר העתקתי מהתנ"ך את דברי הנביא עמוס והנה הפכתי להיות נבל שמפטר עובדי דאר מסכנים ועובדי כי"ל צדיקים.
טוב תאשימו אותי, למה לא?
אני קראתי את כל התנ"ך. אין צורך להפנות אותי לפרק מסוים משום שאותו קראתי ולא מצאתי כל קשר בינו לבין מאמרי קלינסקי.
אבל אולי תוכלו אתם להסביר לי מה זה "בולס שיקמים?" או אולי יכול אחד מכם להגדיר צדק"?
בתודה מראש:
יונה סוקולובסקי.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
ליונה שלום
זכותך , יונה, לא לראות כמוני קשר ביו ההתרסה של עמוס בפרק ב' פס' 6, שהוא אינו מוכן לסלוח על הפשע הרביעי - "על מכרם בכסף צדיק...." ובין ההכרח להתריס כיום בלשון הנביא לנוכח פיטורים המוניים של פועלים ברמת חובב בנגב, במפעל כי"ל בים המלח ולמעלה מאלף עובדים בדואר ישראל, שמשכורתם היא ירודה ובמקומם להכניס עובדי קבלן.
זכותך לפסול את הקשר שלי עם התנ"ך . אני מצאתי בעמוס המעיד על עצמו שהוא אינו נביא, ואינו בן נביא , אלא בוקר ובולס שקמים (עמוס פרק ז' פסוק 14) כמי שמחוייב לערכי צדק , להשתתת ערכי צדק בחברה בה הוא חי .
מדוע שלא נאמץ את המודל של עמוס במאבק נגד מי שערב חג ראש השנה גוזר על מאות רבות של ראשי בתי אב להיות מפוטרים.
אני מאחל לך שנה טובה
חשוב לשמור על כבוד הדדי ולא לעלות על שרטון של גידופים כמו שנמצא כאן בשפע . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן. |
|
|
|
|
|
מר קלינסקי.
המםעל להפקת מגנזיום אינו מפעל של כיל אלא של חברת פולקסוואגן.
אתה מקים כאן תאניה ואניה אודות פועלי כי"ל ואני שמעתי על הצעות פיצויים נדיבות מאוד שהוצעו להם והם היו מאוד מעונינים לקבלן. ע"י הפרסום שעשית אתה גרמת להם נזק רב וחיסלת להם את האפשרות לצאת מבור הבכה בו עבדו עם דמי פיצויים נכבדים ולמצוא מקומות עבודה שבהם התנאים אנושיים.
הציטוטים שלך את דברי הנביאים צורמים ואינם מביאים כל תועלת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
לגידוף אחד - גם בזה אתה טועה - איש לא גידף אותך !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
שלום איתן.
לפני כשעה שלחתי תגובה לדבריך. בינתיים לא הופיעה התגובה.
אני מצדיק ומקבל ברצון את דבריך בדבר החשיבות של שמירת הכבוד ההדדי.
גם אני מאחל לך ולכל בית ישראל שנה טובה, מבורכת ורגועה.
בתגובה קודמת שלי ביקשתי מהטוענים כנגדי שיואילו להסביר לי מה זה בולס שיקמים.
תשובה לא הגיעה עד כה.
כמו כן ביקשתי מתובעי הצדק להגדיר צדק. הגדרה לא קיבלתי.
אני איני תובע צדק מקוראי האתר הזה. למדתי תנ"ך ועודני לומד תנ"ך כי את הספר הזה לא גומרים. עדיין איני יודע מה זה בולס שיקמים.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
"לא נביא אנכי ולא בן נביא אנכי, כי בוקר אנכי ובולס שקמים" (עמוס ז', י"ד). ובכן, מלאכת ה"בליסה" אינה מילה מוכרת, ואין למילה זו מקבילה בתנ"ך.
מההקשר עולה שזו פעולה חקלאית בגידול פרי השקמה. איזו? לא ידוע. אין זה חשוב, כיוון שעיקר הדברים הוא דברי עמוס הנביא: אינני נביא מקצועי המקבל שכר ממעסיקו, כי אם מביא את דבר ה' באמת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בולס שיקמים |
|
|
|
|
|
ניתן לסכם אותן ולאמר, שאתה אולי קראת את התנ״ך, אבל לא הבנת אותו, ולכן התייחסת לדברים לא רלבנטיים של הנביא עמוס ויצאת חומוס. כיוון שאתה מתעקש בצורה ביזארית על השאלה מה זה בולס שקמים, אז כמו שאמר פה מישהו, זה לא לגמרי ברור, אבל לא קשה להבין, שאתה בולס מילים. שבוע טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
על תגובותיך, |
|
|
|
|
|
איתן
יש הבדל גדול בין "על מכרם בכסף צדיק" לבין על מכרם צדיק בכסף."
כמורה לתנ"ך עליך לדעת זאת. תלמידיך הצצים מדי פעם להגן על אימרותיך אינם יודעים אך לכל המותחים ביקורת הם קוראים בור.
צפיתי ממך לתשובה על השאלה מה זה בולס שיקמים? כנראה שלהשיב לי זה למטה מכבודך.
צפיתי מלוחמי הצדק האופפים אותך להגדיר צדק והנה משיבים לי שיש לי שפת ביבים.
למעלה מזה יש האומרים שאני נאחז בשאלות "טריוויאליות" שאינן לענין. זאת תשובה עברית כמובן וחמקנית.
אתה האיש שיצא לפני שנים מספר נגד החלטת בית המשפט להחזיר ליהודים את שכונת שמעון הצדיק. לא יכלת למצוא בתנ"ך אף פסוק שיאשר את שוב היהודים לביתם. יש פסוקים כאלה למכביר.אתה סיפרת על הערבייה מסרפנד שהתגוררה שם.
אותה סרפנד נזכרת בתנ"ך תחת השם צרפתה. אתה ידעת את זה כמובן אבל העדפת להעמיד את עצמך בצד המסכן עם הסכין.
שכונת שמעון הצדיק היתה שייכת למחוזות ילדותי. טיילתי לשם עם הורי, התפללתי שם עם כל ישראל שיחקתי שם עם ילדים יהודים וערבים והמקום הזה נגזל ממני. בבתי היהודים התישבו ערבים והבתים שלא יושבו פוצצו.
אתה מבוגר למדי כדי לזכור את זה אבל אתה בטוח שאנחנו כבר שכחנו אז אתה מנסה להטיף לנו דברי מוסר ותוכחה על שהחזרנו ליהודים את בתיהם.
אתה מציג את עצמך כמורה לתנ"ך ומדי פעם כותב הטפה המתבססת על אימרה או פסוק אחד שאינו קל להבנה (כמו על מכרם בכסף צדיק).
האם ההטפה והצדקנות כל כך חשובים עבורך?
האם לא עולה על דעתך שגם בר-אןרין יקרא את דבריך ויאמר: אוי לדור שאלו מוריו?
יונה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
אז אחרי שתקרא קצת על שכונת שמעון הצדיק, נחזור לדיון על המורה לתנ"ך איתן. וכדי שלא תתאמף הנה קישור ראשון
http:/ והנה עוד אחד
http:/
כמי שטוען על עצמו שקרא את התנ"ך כולו, אתה אמור להיות מסוגל להבין את הקישורים האלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לסוקולוסבקי הנכבד |
|
|
|
|
- תעיוש |
|
יונה סוקולובסקי | 21/09/14 15:50 |
|
|
אני מעריץ את אומץ הלב שלך על שכתבת את שמך המלא בתגובתך. לאדם אמיץ כמוך אין לי תשובה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
אם כי נראה, שאתה שוב מלהג כרגיל בעניינים טפלים. עם זאת, מבר אוריין אמיתי הייתי מצפה שיכתוב נכו- תעאיוש (בערבית: تعايش), שזה בעברית: חיים ביחד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לבר אוריין. |
|
|
16 |
|
|
בולס שקמים, כנראה , קוטף תאנים. או בעברית תקנית אורה תאנים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדם... |
|
|
|
|
- תשובה |
|
יונה סוקולובסקי | 20/09/14 13:57 |
|
|
תשובתך חסרת טעם. גם אורה תאנים הוא ביטוי של התנ"ך. הכיסוי "כנראה" מלמד שאינך יודע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
הסגנון שלך , של מגיב ותיק ובמיוחד של י.ש ראוי לכל שבח. אף לא פעם אחת נכשלתם בקללות במיוחד י.ש לא נכשל בהם פעם אחת. אתם ראויים לכל מילות השבח. רק תמשיכי להלל את י.ש וי.ש ימשיך להלל אותך על רמה נאותה של דיון וויכוח.
טוב שהתפטרנו מהמגיב יהודה המכבי , שאיים בעבר כי הוא מתנדב לרצוח.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדם.... |
|
|
18 |
|
|
היתכן ששותף לרצח המוני של ההון האנושי "יגן על ההון האנושי"?
רק בישראל ורק ע"י איש אדום תרתי משמע.חראלינסקי השותף לרצח
(שעדין מתבצע בכמה דמוקרטיות עממיות כגון קוריאה וסין),אינו
עוצם עין מפאת "דאגתו להון האנושי"..לו אני משתייך להון האנושי
שהנ"ל מודאג בגינו,אני איני עוצם עין...ומי משמשים כשכפ"צים
לצבוע,חבורה אדומה מדם נקיים...איצי'לה,דבורלה'לה,שולה'לה,
ידידיה'לה, אדם'לה ועוד מחליפי זהויות...למזל כולנו הנ"ל בבחינת דינואוזרים....הם גוויות מהלכות שטרם דווח על מצבם.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
ראויים לכל הברכות עובדים רבים, המגלים סולידאריות עם עובדי הדואר , הלוחמים על זכותם לשמור על מקום עבודתם ולא להחליפם בעובדי קבלן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן.. |
|
|
21 |
|
|
אסור להכלים אדם בציבור. אינני עובר על מידת החסד הזו ו. לכן אומר לך שתי מילים - אתה משתטה
רק אגב,המגיב אדם צודק |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליונה סוקולובסקי |
|
|
|
|
- אדרבא |
|
יונה סוקולובסקי | 21/09/14 15:07 |
|
|
דבריך נכונים וישרים עם בעיה אחת קטנה: שם הכותב.
אני כותב תחת שמי המלא וכן עושה מר קלינסקי.
גם אני איני רוצה להעליב אבל תגובתך חסרת השם היא תגובה פחדנית כמו של מרבית מגיבי ומגונני קלינסקי.
מוטב שתיקח אויר כשאתה רוצה להגיב, תנפח את החזה ותכתוב את שמך..
אם לא כתבת דברי לשון הרע לא תיעצר ע"י המשטרה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יונה סוקולובסקי |
|
|
22 |
|
|
חבל מאוד, שהציבור אדיש למה שעובר על עובדי הדואר.
ועד העובדים יחד עם ההסתדרות הסכימו כבר לפיטורים של כ-1500 עובדים.
ההנהלה, שמשכורות עתק מרפדות את חבריה, החליטה החלטה חד צדדית לפטר עוד 1500 עובדים, שאין כל ויכוח, שהם נחוצים למערכת , רק ההנהלה מוכנה להעסיק 1500 עןבדים דרך חברות קבלן.
חברות קבלן זו צורת העבדות החדשה של ההון במאה ה-21 ובישראל מבקשים ליישם אותה בכל דרך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סולידאריות יפה |
|
|
|
|
|
אחרי שהסכימו לפיטורי 1500 עובדים, מבקשת ההנהלה לתת שי לחגי תשרי להמיר עוד 1500 עובדים בעובדי קבלן.
מדובר, בעובדים שמשכורתם היא דלה, עכשיו ההנהלה רוצה להרע את תנאי השכר ולהופכו ם לעובדי קבלן, וכך יעבירו את חייהם מחסדו של קבלן אחד למשנהו . מעודדת התופעה של סולידאריות . בא לי להקיא מתגובות מחליאות של מגיבים נגד עובדי הדואר . ולא במקרה אלה הם מגיבי ימין, שעוד מדברים בשם התורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|