X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בנאומו באו"ם השווה נתניהו את החמאס לדא'עש והזמין את אבו-מאזן לבחור: פיוס עם החמאס או שלום עם ישראל. והנה, רק חזר לארץ וכבר הוא משתף פעולה עם ממשלה שנקראת "ממשלת פיוס" או "אחדות"
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו באו"ם. משקמים ארץ אויב [צילום: מן הטלוויזיה]

ישראל מאירה פנים לעזה. מתאם הפעולות סיכם עם 'ראש ממשלת הפיוס הפלשתינית' הכנסת חומרי בניין וציוד מכני רב. לראשונה התירה ישראל ל-1000 עזתים לבקר בהר-הבית. תורשה כניסה לישראל של 500 איש ליום. מאפשרים ייצוא חקלאי, ופועלים מעזה יורשו לעבוד בישראל. ממשלת הליכוד הסכימה ש"ממשלת הפיוס" (פתח-חמאס) תתכנס בעזה. בקרוב יתפרסו בברכת נתניהו 3,000 אנשי 'המשמר הנשיאותי' של שלטון רמאללה במעברי הגבול, על-אף הודעת החמאס שה'מפקחים' האלה יהיו כפופים לו. וגם מעבירים את המקדמות למשכורות פקידי החמאס.
אומרים, שהחמאס פתח במלחמה בגלל מצוקת המשכורות וכדי "לפרוץ את המצור" ויש מחלוקת, מי ניצח. לפי התוצאות האלה - היש שאלה בכלל?
בנאומו באו"ם השווה נתניהו את החמאס לדא'עש והזמין את אבו-מאזן לבחור: פיוס עם החמאס או שלום עם ישראל. והנה, רק חזר לארץ וכבר הוא משתף פעולה עם ממשלה שנקראת "ממשלת פיוס" או "אחדות". במטותא: פיוס ואחדות עם מי? עם החמאס! האמנם הוא ה'פרטנר' החדש? וזאת, בשעה שגדודי "אל-קסאם" מודיעים על גיוס המוני ("גדודים עממיים"), על אמוני ירי לקראת הסיבוב הבא ואפילו על אמונים בירי רקטות ושיקום מנהרות. תגובתם: מה יש? גם צה"ל מתאמן!.
שאלה: אם היה שינוי מדיניות כל כך קיצוני כלפי החמאס, איך לא שמענו על ההחלטה הזאת? מי החליט? ומה הנימוקים למהפך ?
ומהפך גם כלפי השותף לפיוס, אבו-מאזן. תזכורת: שיחות קרי גוועו לאחר שרמאללה הפרה את הסכם אוסלו, השיגה הכרה באו"ם כמדינה לא-חברה והצטרפה לאמנות בינלאומיות. חטא על פשע הוסיפה בהכניסה אל מתחת לשמיכת ה"מדינה" את ארגון הטרור חמאס ("ממשלת פיוס"). אח'כ ירקה בפנינו ע"י האשמתנו בבית הדין הבינלאומי בהאג בפשעי מלחמה, ולשיא החוצפה הגיעה באותו הנאום שהציג את ישראל כמדינת אפרטהייד גזענית וכמבצעת 'רצח עם'. נתניהו בנאומו נתן תשובה קולעת: מכחיש שואת היהודים מגולל עלילת שואה על מדינת היהודים! לפסגת ההתגרות הגיע אבו-מאזן בדרישתו ממועצת הביטחון להציב לישראל אולטימטום של הסדר כפוי: נסיגה מלאה עד נובמבר 2016 והקץ להעמדת הפנים של מו"מ!. כך נתנו יד זה לזה הטרור הרצחני של עזה והטרור המדיני של רמאללה, באחדות של לפיתת חנק על צוואר ישראל.
שאלה: מי החליט להעביר דף על כל פשעי רמאללה, לשתף פעולה עם "ראש ממשלת הפיוס", ראמי חמדללה, ולהתעלם מכך שהוא מגלם את הכנסת החמאס ל"סולטה" הפלשתינית ביהודה ושומרון? ומה הנימוקים להחלטה?
והיה, וכל ההחלטות הגורליות האלה התקבלו ע"י איזה 'מטבחון' ולא בשום פורום ממלכתי מחייב, מה פשר שתיקת הכבשים של התקשורת והפוליטיקאים?
ומדוע איש אינו תוהה, איך סומך נתניהו על האו"ם שיפקח על כל שק מלט שיוכנס לרצועה, אותו האו"ם שקיבל מאיתנו רקטות שהחמאס אחסן בבית ספר שלו והעבירן... לחמאס?! ומי הם "האירופאים" שאמורים לפקח, אלה שכבר ברחו משם בסיבוב הקודם?
ואיך מבטיחים שפרויקט המיליארדים המיועד כביכול לשיקום עזה לא ינוצל ליצירת עובדות מוגמרות, בינלאומיות, נגד ישראל? העולם לא תרם כלום לשיקום החורבן של מלחמות אחרות, למה דווקא בעזה? אולי לא כל כך בעד הפלשתינים מתגייסים כאן כמו - נגדנו? ואיך אנחנו יכולים לשתף פעולה, הלא תחת שלטון חמאס-פתח - ארץ אויב אנחנו משקמים!
יתכן שלמקבלי ההחלטות תשובות טובות על כל השאלות האלה. עד עתה לא שמענו אותן, למרות שבדמוקרטיה לציבור יש זכות לדעת. יבואו נא ויסבירו.

תאריך:  15/10/2014   |   עודכן:  15/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם התפייס נתניהו עם 'ממשלת הפיוס'?
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
שקרניהו הוא העיקבי ביותר
דר יוסף מנחם  |  15/10/14 12:07
2
טול קורה העצני, בבקשה.
מסעודה משדרות  |  15/10/14 15:00
3
מר שקרניהו ושקריו
njnus t-zvtr   |  17/10/14 22:17
4
נתניהו למד מהמלחמות ביוגוסלביה
אלון פלג  |  18/10/14 03:05
5
אין סיכוי
אדם הגון  |  18/10/14 18:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
מאשים את ישראל בפגיעה מיותרת בפלשתינים במבצע צוק איתן וקורא להביא את האחראים לדין - על הנשק במתקני אונרא: "ממשיכים לבדוק"
שמעון זיו
סכסוך שלא ניתן לגישור הסכסוך הישראלי פלשתיני    הנסיונות החד-צדדיים לפתרון הבעיה לא צלחו אלא אפילו הגבירו את התיאבון של הפלשתינים להשמדת מדינת ישראל ולשלוט מהים ועד הנהר הגדול
איתן קלינסקי
כשמדברים על שלום חשוב שנזכור, כי כמטחווי קשת מהתנחלות ישראלית פורחת ישנו גם הכפר הכבוי, ישנה גם האדמה שבלבה חומה
איציק וולף
ההצבעה - יוזמת מפלגת הלייבור    להחלטה אין כל משמעות מעשית    ראש ממשלת בריטניה הודיע מראש כי יימנע בהצבעה וכי מדיניות הממשלה הבריטית ביחס לישראל ולפלשתינים אינה צפויה להשתנות
איציק וולף
ראש הממשלה הטיח במזכ"ל האו"ם כי במהלך מבצע 'צוק איתן' השיבו עובדי האו"ם רקטות שנשמרו בתוך בתי ספר של הארגון, ואשר התגלו על-ידי ישראל, לידי החמאס    מזכ"ל האו"ם: זה הזמן לקבל החלטות קשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il