X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חתרנות של קבוצות פוליטיות מבית, המשרתות אינטרסים זרים, בסיוע כספים זרים ועוינים, בזכות חופש הביטוי בדמוקרטיה, חייבת להיחקר, להיחשף ולהיפסק למען קיומו של שלטון החוק בדמוקרטיה הנתונה במלחמה
▪  ▪  ▪
השמאל מפגין [צילום: פלאש 90]

בלוחמה הפסיכולוגית על דעת הקהל, המתנהלת בינינו לבין הפלשתינים בתקשורת העולמית והישראלית, ידנו על התחתונה. הניצחון במלחמה ובסכסוך צבאי נופל בצדו של הצד בעל החוסן הפנימי והמורל הלאומי. שני מרכיבים חברתיים חשובים אלה, נבנים או נהרסים במידה רבה ע"י התקשורת.
ראייה מפוכחת של כישלון ישראלי זה, בנוסף לניתוח המדעי והמחקרי בנדון, מצביע לדעתי, על שני גורמים ישראלים פנימיים עיקריים שהביאו אותנו למצב זה.
הגורם האחד הוא אופי הסיקור התקשורתי הישראלי של הסכסוך בינינו לבין הפלשתינים. הגורם השני הוא פעילותן החתרנית של ארגונים ועמותות, נגד כל ממשלות ישראל, במימון ובהכוונה של כספים פוליטיים מחו"ל לטובת הפלשתינים.
ברצונה של חלק מהתקשורת הישראלית להיות כביכול תמיד מאוזנת וניטרלית מקצועית, ולהציג עמדות של "הצד השני". רבים מהעיתונאים שלנו נוהגים כאילו מהאו"ם, ולא כאזרחים במדינה הנתונה במלחמה. נאמנותם הכמעט בלעדית נתונה לסקופ, לרייטינג ולתחרות.
דוברים ובכירים של אויבינו, מבית ומחוץ, מקבלים במה בתקשורת שלנו, להשמעת תעמולה והסתה נגדנו, בשם האליבי המופקר של זכות הציבור לדעת כביכול, דבר המוביל לדמורליזציה ולאיבוד לדעת.
יש לומר ולקבוע כי בין תקשורת מגויסת בסגנון הבולשביקי, לבין תקשורת מופקרת בסגנון האנרכיסטי, קיים מרחב גדול, המאפשר לקיים גם תקשורת מקצועית, מאוזנת והוגנת, אבל גם תקשורת פטריוטית.
"הכוח משחית", אמר בזמנו הלורד אקטון. הכוונה הייתה כלפי הפוליטיקאים. ואולם אמירה זו נכונה גם כלפי חלק מהעיתונאים שהפכו לפוליטיקאים מגויסים, לטובת "הצד השני".
מונטסקייה קבע בזמנו את הנוסחה של הדמוקרטיה: הפרדת רשויות בין המחוקקת, המבצעת והשופטת. בפועל, התקשורת היום היא הרשות הרביעית, שעוצמתה והשפעתה גדולה לעיתים קרובות, יותר מהמחוקקת והמבצעת. התקשורת הפכה לרשות שופטת ללא האחריות, הסמכות והעמידה לביקורת ציבורית דמוקרטית.
בישראל פועלת רשת מסועפת של עמותות, ארגונים ואישים, הפועלים בזירה הפוליטית בישראל, הממומנים בכספים פוליטיים, העוינים את ישראל, הבאים מחו"ל. פעילויות אלה מנוהלות ומבוצעות באמצעות עמותות רבות, בעלות שמות רבים ומגוונים, במסווה של ארגונים הומניים וחינוכיים כביכול. פעילויות אלה כרוכות בהוצאות כספיות גדולות הכוללות, עצרות המוניות, מודעות בעיתונות, פרסומים, סמינרים, הסעות, משרדים, משכורות, טיסות ושליחויות לחו"ל. להלן רשימה חלקית של שמות העמותות: גוש שלום, די לכיבוש, יש גבול, נשים בשחור, כביסה שחורה, שלום עכשיו, הוועד נגד גבולות, פורום שמאל, קול אזרחיה, רבנים לזכויות אדם, דו שיח, האם החמישית, המרכז למידע אלטרנטיבי, שלום עכשיו.
המשותף לכל העמותות והארגונים האלה, היא התגייסותם בפועל לפעולה למען האינטרסים הפלשתינים ונגד האינטרסים הישראלים. ארגונים אלה משרתים מסעות מעקב, הסברה והלשנה למדינות ולארגונים זרים, בעיקר באירופה, על הנעשה בישראל ובשטחים, במגמה לפגוע ולמוטט את כל ממשלות ישראל מימין ומשמאל.
הקרחון השלם של פרשה זו של כספים מחו"ל, הקונים השפעה פוליטית בישראל על-מנת לנסות לקבוע את אופי השלטון ולהטות את דעת הקהל נגד ממשלתו הנבחרת, עדיין לא נחשפה.
כידוע, המשטרה ורשויות החוק מצאו לנכון לנהל חקירות על אישים ועמותות שהיו קשורים במימון פעילות פוליטית של פוליטיקאים ישראלים. ואילו בעניין העמותות העוסקות כביכול אך ורק בנושא השלום, ההתעלמות וההשתקה של השלטונות נמשכת.
אם בתחום התקשורת יש למנוע השפעה זרה, על-פי פסק הבג"ץ, בעניין "חדשות 24". על אחת כמה וכמה יש למנוע השפעה פוליטית וכספית זרה, מארגונים חוץ פרלמנטרים, החותרים נגד כל ממשלות ישראל הנבחרות, בשם השלום ולמען הפלשתינים.
דמוקרטיה חייבת להגן על עצמה מפני אויביה, מבית ומחוץ, המנצלים את הדמוקרטיה כדי להרוס אותה מבפנים.
חתרנות של קבוצות פוליטיות מבית, המשרתות אינטרסים זרים, בסיוע כספים זרים ועוינים, בזכות חופש הביטוי בדמוקרטיה, חייבת להיחקר, להיחשף ולהיפסק למען קיומו של שלטון החוק בדמוקרטיה הנתונה במלחמה.

תאריך:  22/10/2014   |   עודכן:  22/10/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פוליטיקה. תקשורת. עמותות השמאל
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מתי-
אם רק היה  |  23/10/14 04:24
2
עבדי הממשל האמריקני
שרקרק  |  23/10/14 05:14
 
- בית המשפט בגיבוי שאר השמאל1
צרצר  |  23/10/14 07:21
 
- בית המשפט בגיבוי שאר השמאל2
צרצר  |  23/10/14 07:28
 
- בית המשפט בגיבוי שאר השמאל3
צרצר  |  23/10/14 07:40
 
- בית המשפט בגיבוי שאר השמאל4
צרצר  |  23/10/14 09:21
3
פוליטיזציה של בית המשפט ?
גדעון תבורי  |  23/10/14 09:12
 
- ובה"מ שם אינו עוסק במדיניות
צרצר  |  23/10/14 09:34
4
מי באמת שולט במדינה ?
גדעון תבורי  |  23/10/14 10:31
5
הגענו למסכנה: מפלגת בר קמצה
זקן  |  23/10/14 15:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
מי שרוצה לנצח בבחירות ולהרכיב את הממשלה הבאה, חייב לגבש תוכנית פעולה שתתמקד בבעיות הממררות את חייהם של אזרחי ישראל, להציג אותן במלוא חומרתן, להציע את הפתרונות הטובים ביותר - ולתקוף לכול רוחב החזית
עמוס עמירן
החלטתי להמשיך לכתוב, כדי לעשות שינוי, והפעם: כל עוד לא תהיה תחרות אמיתית בין חברות הכבלים ותשתיות האינטרנט, נמשיך לשלם יותר ולקבל שירות פחות טוב
ראובן לייב
ניצב בדימוס שחר איילון הוא המועמד הראוי ביותר לכהונת מפכ"ל המשטרה החדש, שבה הוא צמח מלמטה ושבמסגרתה הוא צבר את ניסיונו העשיר. לזכותו גם ייאמר שמעולם לא דבק בו רבב כלשהו
רפי לאופרט
אין הגיון מדיני, אסטרטגי או היסטורי לעשיית ויתורים ישראלים משמעותיים שעיקרם טריטוריאלי, ללא השלמה מהותית עם ה"עולם הערבי" כולו, סיום הסכסוך, הסכם שלום מלא ויחסים דו-צדדיים מלאים
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נעדר שיעור המשתתפים בבחינות הבגרות    הגברת הראשונה מודל לחולים    קוריאה - שיעור ביהדות    נא להכיר: הכלב הנאמן    ולקינוח הליצן העצוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il