X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחר שורה של מעשי-בריונות אנטישמיים הוקמה בפריז סיירת-אבטחה של צעירים יהודיים, שנועדה להקדים רפואה למכה אפשרית של מעשים דומים בעתיד
▪  ▪  ▪
האבטחה המשטרתית אינה מספיקה [צילום: AP]

הפיגוע במרכול היהודי בפריז היה רק הקש ששבר את גב הגמל. נוכח התגברות הטרור האיסלאמי בצרפת, כלפי יהודים מקומיים, הוקמה בסוף השבוע בעיר האורות סיירת-אבטחה של צעירים יהודים, שנועדה להשיב מלחמה שערה כנגד כל ניסיון חדש של התנכלות אנטישמית.
יהודי צרפת משמשים זה מכבר ברומטר למצבה של הרפובליקה הצרפתית. כאשר רע להם - מהר מאוד רע לצרפת כולה. לפיגוע, שלשום, במרכול קדמה, לא מכבר, שורת אירועים אנטישמיים, ובהם הטבח בבית הספר "אוצר התורה" בטולוז. ירי על בתי-כנסת בצרפת, אונס אישה יהודיה בפרברי-פריז, ציור כתובות-נאצה כנגד יהודים על גבי קירות של בתים ברחבי המדינה, והפגנות אלימות של גלוחי-ראש ניאו-נאצים, שבהן הושמעו סיסמאות בגנותם של היהודים המקומיים.
לוקחים יוזמה
"לא נשב עוד בחיבוק-ידיים לנוכח התקיפות החוזרות ונשנות ונשיב מעתה מלחמה-שערה - אמר דובר הסיירת בשיחה גלויית-לב עימי בסוף השבוע.
סיירת האבטחה, שעימה נמנים, בין היתר, גם יוצאי-צה"ל, הקמה לאחר שהתברר כי לא די בדיורים משטרתיים המתקיימים מעת לעת הפריז, ובדרך כלל רק לאחר מעשים של גילוי-בריונות, מה גם שהפורעים מודעים מבעוד מועד ללוחות הזמנים של הסיורים ופועלים בהתאם.
לדברי דובר הסיירת עומדים מאחורי מכת הבריונות האנטישמית גורמים ערביים קיצוניים, הפועלים בחסות ובמימון אירן.
באחת התקיפות האחרונות הוכו שני צעירים יהודים בפריז בעת שהלכו לתומם ברחוב. באירוע אחר התלקחה אש ליד בית יהודי בעיר ודייריו פונו, לאחר שהוצת לידו קטנוע. בתקרית אחרת הוכו נערים יהודים בעת ששיחקו כדורגל וכונו "יהודים מלוכלכים".
פעילות מבצעית
לתקיפות האנטישמיות מלווה באחרונה גם תעמולה ארסית נגד ישראל והיהודים, כשארגוני-טרור ערביים וחוגים ניאו-נאציים מקומיים תופסים טרמפ על ההשתלחויות. בין היתר הופצו בקמפוסים האקדמאיים בפריז חומרי-תעמולה שהגיעו מסין, באמצעות תנועות קיצוניות הפועלות בצרפת.
בתוך כך סיפר דובר הסיירת על פעילותם המבצעית של אנשיו כבר בעצם הימים האלה. היה זה בשעת אסיפה של מי שזוהו כאוהדי: "אל-קאעידה" באחד מהאולמות הציבוריים בעיר האורות. מייד עם תחילת האסיפה הבחינו מארגני האסיפה בנוכחותם של הצעירים היהודים וניסו להוציאם בכוח מן האולם. אלא שהצעירים היהודים לא הרימו ידיים, וכמה מהם אף שלפו אלות, שהוסתרו בבגדיהם, תוך שהם הוןלמים בתוקפים. כך התפוצצה אסיפה נוספת של החוגים המוסלמיים הקיצונים במסגרת מסע ההשמצות שלהם נגד ישראל והיהודים.
"היה סמוך ובטוח שגם בעתיד לא נשב בשקט לנוכח ההתפרעויות האלה" - גילה את אוזני איש-שיחי, בהבטיחו כי אנשיו יעשו כל שלאל-ידם כדי לסוכך על היהודים המקומיים וכדי להבטיח את שלומם.

תאריך:  11/01/2015   |   עודכן:  11/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המענה היהודי לטרור בצרפת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אבטחה משטרתית? בדיחה ושקר
כדרלעומר  |  11/01/15 09:32
2
מיהודים מצופה לנהוג כמקובל
אהרון שחר  |  11/01/15 09:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקריקטורות של מוחמד
איציק וולף
המשטרה הגרמנית עצרה שני בני אדם בחשד להשלכת בקבוק תבערה לעבר בניין מערכת העיתון המבורגר מורגן פוסט שערך מחווה לעיתון הצרפתי שרלי הבדו    נזק קל נגרם לארכיון העיתון
ישראל רוזנבלט
26 שנים לפני מיתקפת הרצח על "שרלי הבדו", הטיל האייתוללה חומייני עונש מוות על הסופר סלמן רושדי, מחבר "פסוקי השטן", שביזה לדעתו את האיסלאם. עד היום טרם בוטלה הפאתווה הזו. ב-2012 עוד הגדילה אירן את הפרס שיוענק למי שיביא את ראשו של רושדי, בחצי מיליון דולר. היום עסוקה אירן במיתקפת חיוכים. הזיכרון הקצר והסלקטיווי של מנהיגי המערב
מחלקה ראשונה
ד"ר אורי מילשטיין טוען שהפיגוע במערכת העיתון הסאטירי בפריז מהווה שלב במעבר למבצעי השמדה מצד המערב
איתמר לוין
נאמר זאת שוב ושוב: האיסלאם הפונדמנטליסטי מנהל מלחמה לחיים ולמוות נגד כל מי שמפריע לו להשליט את דתו בצורה הקיצונית ביותר, והיהודים נרצחו רק משום שהם יהודים
איציק וולף
בעקבות גל הטרור בפריס ורצח ארבעת היהודים במרכול ביום שישי קרא ראש הממשלה ליהודים המתגוררים בצרפת בפרט ובאירופה בכלל לעלות לארץ    צוות שרים מיוחד יתכנס לגיבוש צעדים לעידוד העלייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il