X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תערוכה קבוצתית שבוחנת את השפעת המלחמה על התרבות, צילומי סלבס במרכז וואהל, אמנות רחוב בירושלים ועוד תערוכות חדשות
▪  ▪  ▪
משה גרשוני, מתוך "שישה ימים ועוד ארבעים שנה" [צילום: עכבר העיר]
אילן בשור, מתוך "בשורה ראשונה"

מוזיאון פתח תקוה
התערוכה "שישה ימים ועוד ארבעים שנה", שנפתחת היום (חמישי) בוחנת את מקומם של המלחמה ושל הצבא במרחב האזרחי והתרבותי והשפעתם על ההוויה הישראלית ועל עיצוב דעת קהל. היא כוללת תצלומים מארכיונים ממסדיים ומאלבומי ניצחון שיצאו לאחר המלחמה, חפצים ומוצרים שנוצרו בעקבות המלחמה ועבודות של אמנים עכשוויים ובהם משה גרשוני, עדי נס, גלעד אופיר, דוד ריב, שוקה גלוטמן, קבוצת "לימבוס", מאיר גל ודוד טרטקובר. אוצרת: רונה סלע. בפתיחת התערוכה תתקיים הרצאה של ד"ר יעל מונק על מלחמת ששת הימים בקולנוע.
מוזיאון ישראל בירושלים
תערוכה של מיכל הלפמן, "בת-דור", נפתחת היום (חמישי) ובה אובייקטים ומיצב וידיאו שמוצגים בשני חללים ויוצרים מעין סרט מסע שעוסק במעבר מילדות לבגרות, באמהות ובייצוגים של נשיות. אוצר: אמיתי מנדלסון.
גלריה גורדון (בן יהודה 95 תל אביב)
אלכס קרמר מציג בתערוכה שנפתחת היום (חמישי) מבחר ציורי שמן ורישומים מ-1996 ועד היום.
גלריה סימגלרי (מושב מגדים)
בתערוכה "יש מצב" שתיפתח בשבת מציגה איטה זיו עבודות טלאים צבעוניות שחורגות מהקו המסורתי של אומנות זו. אוצרת: סימה סלע.
גלריה "וואהל סנטר" (מול אוניברסיטת בר-אילן)
תערוכה של אילן בשור חונכת היום (חמישי) חלל תצוגה חדש במרכז האירועים והקונגרסים "וואהל סנטר". בתערוכה 42 תצלומים של דמויות מהתרבות המקומית ובהם ירון לונדון, רפי גינת, צופית גרנט, אברי גלעד, אביב גפן ורנה שיינפלד.
מוזיאון רמת גן (אבא הלל 146)
שתי תערוכות נפתחות היום (חמישי): דן בירנבוים מציג בתערוכה "ארץ הצל" ציורים של נופים אורבניים בשחור-לבן. רחל טימור מציגה ציורים של תל אביב בשחור-לבן על אובייקטים כגון שעוונית, גב של מיטה ומגירות.
הגלריה החדשה בסדנאות האמנים בירושלים
היום (חמישי) נפתחת תערוכה של חמישה יוצרים מפוזנן שבפולין. מפגש בינם ובין חמישה אמנים ישראלים, דור שני להורים שהתגוררו שם בעבר, הוליד עבודות שעוסקות בעיקר בחיפוש אחר זהותם התרבותית. בתערוכה יוקרן סרט של ליליאנה קדישבסקי, שתיעדה את המסע של חמשת האמנים הישראלים לפולין. בערב הפתיחה ב-20:00 יתקיים המיצג "לא!" של עדינה בר-און.
גלריה ברבור (שיריזלי 6 ירושלים)
מחר (שישי) תיפתח התערוכה הקבוצתית "Inspiration Exhibition Art" ובה עבודות של אמני רחוב שעובדים במדיומים כגון גרפיטי, סטנסילים, סטיקרים וקולאז'ים. משתתפי התערוכה מהארץ ומהעולם נענו לקול קורא שפרסמו באינטרנט יוזמי התערוכה - זוג אמנים הגרים בירושלים ופועלים תחת השם "Inspire Collective".
המרכז לאמנות עכשווית (קלישר 5 תל אביב)
התערוכה "תיירות פנים", שנפתחת היום (חמישי), כוללת שלוש עבודות של הילה בן ארי, מאיה לרמן ושונית קושניר. "שלוש העבודות, כל אחת מהן בדרכה, מנסות לבחון את כוחה הרומנטי מלא הפאתוס של האמנות", כותבת האוצרת טל יחס.
אוניברסיטת בן-גוריון
ביום שני תיפתח התערוכה הקבוצתית "רקמות: רקמה וקליגרפיה באמנות העכשווית בישראל". בתערוכה, שאצרו חיים מאור וסטודנטיות מהחוג לאוצרות, מוצגות עבודות של אמנים מקומיים, יהודים וערבים, והן עוסקות בדימויים ומוטיווים נפוצים של רקמה ואריגה פלשתינית, שמלות, כתב ערבי וערבסק. לפני התערוכה (09:45-18:30) יתקיים כנס תחת הכותרת: "אמנות ערבית בין מזרח למערב - אמנות ואומנות פלשתינית בין מסורת לחידוש".
יהודה מרגוזה 36, יפו
גילית פישר מציגה מהיום (חמישי) ובמשך שלושה ימים ציורים ורישומים שעוסקים בדימויי מיניות של ילדות ונשים, באופני הקריאה שלהם ובשיבוש הגבולות ביניהם.
ועוד: בתיאטרון חולון (שדרות קוגל 11) נפתחת היום (חמישי) התערוכה "אשה כמקרה וכזיכרון" של עמנואל בר קדמא. בגלריה הוראס ריכטר (סמטת מזל אריה 24, יפו) תיפתח בשבת תערוכת ציורים של דניאלה אורלב. בגלריה דוויק, משכנות שאננים, תיפתח ביום ראשון תערוכת התצלומים "אני מכיר אדם" של סטודנטים במוסררה, המקיימים דיאלוג עם שיריו של יהודה עמיחי (אוצרים: אבי סבג ואירנה גורדון). בגלריית אשכול הפיס (יהודה הנשיא 92 הרצליה) תיפתח ביום שלישי התערכה "עניין של נוף" ובה תצלומים של ארץ ישראל מנקודת מבט לא שגרתית. השבוע נפתחה במוזיאון בר דוד לאמנות ויודאיקה בקיבוץ ברעם התערוכה "חופה שחורה-קדיש לילד שלא נולד" של בלו סימיון פיינרו. ביום רביעי תיפתח בגלריית המדרשה בבית ברל התערוכה "מעברים" של אלעד קופלר.
שיח גלריה. בגלריה דביר (נחום 11 תל אביב) יתקיים בשבת ב-19:30 שיח גלריה עם מירי סגל על תערוכתה "רק שנייה, חיים" המוצגת במקום. בגלריה לאמנות בעפולה (חטיבה 9) יתקיים בשבת ב-11:00 שיח גלריה עם פריד אבו שקרה על תערוכתו המוצגת במקום. בבית אנה טיכו תתקיים ביום שני שיחה בין דרור בורשטיין לצייר מאיר אפלפלד על חלל פנים. זוהי ההרצאה הראשונה במסגרת סדרת מפגשים חדשה בין השניים שתעסוק בשפת הציור. ביום רביעי ב-20:00 תתקיים בבית קנר (רוטשילד 7, ראשון לציון) הרצאה של רותי דירקטור על בתים באמנות הישראלית העכשווית.

תאריך:  27/04/2007   |   עודכן:  27/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צבע טרי: פורטרטים של רפי גינת ואביב גפן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
אבו מאזן ייוועד בקהיר עם ראש הלשכה המדינית של חמאס    ראש המודיעין המצרי יפעיל לחצים כבדים על השניים להביא לסיומה את פרשת החייל החטוף גלעד שליט
ראובן לייב
ב-30 באפריל יתקיים על הר גריזים שבשכם זבח הפסח של בני העדה הקטנה ביותר בארץ    בטקס הססגוני יצפו גם ישראלים ותיירים מרחבי העולם
אריאל שמידברג
הפיזיקאי בן ה-65, המרותק לכיסא גלגלים מזה ארבעה עשורים, השתתף בטיסה ללא כוח משיכה
אריאל שמידברג
הפשע: השחקן האמריקני נישק את השחקנית שילפה שיטי, על הלחי, בפומבי    השחקנית: "גיר רק שחזר סצנה מתוך הסרט 'הנרקוד'" [צילום: AP]
אריאל שמידברג
לקראת סוף השנה הנוכחית, שלושה מיליארד בני אדם יחזיקו בטלפון נייד, והמספר צפוי לעלות ל-4 מיליארד לקראת 2010
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il