X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבעלים של בית"ר היה מרוצה מהיכולת של שחקניו ב-0:3 על בני יהודה - שום: "אין דרך טובה יותר לפתוח את העונה", שירזי: "נתנו להם יותר מדי כבוד"
▪  ▪  ▪
ארקדי גאידמק [אבנר צרפתי]

בית"ר ירושלים פתחה את העונה ברגל ימין לאחר שהביסה את בני יהודה 0:3 במחזור הראשון של ליגת העל.
שחקני האלופה אומנם לא הרשימו בחלקים מסויימים של המשחק אך בהחלט יכולים להיות מרוצים מניצחון קליל, שהציב אותם במקום הראשון המוכר להם בצוותא עם העולה החדשה לליגה, עירוני קריית שמונה.
טוטו תמוז, מיכאל זנדברג וכריסטיאן אלבארז כבשו את השערים במשחק כשאלפי האוהדים ביציע יצאו מרוצים מיציע האצטדיון.
הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, שישב עם אוהדי הקבוצה ביציע, שמח מאוד בעקבות הניצחון. "מאוד נהנתי, במיוחד במחצית השניה", הוא אמר לאחר שריקת הסיום, "בית"ר שיחקה כדורגל טוב וגרמה הנאה לקהל וזה לא פחות חשוב מהתוצאה".
גאידמק נשאל על איכות המשחק בתקופת יצחק שום וגיורא שפיגל ועקץ את ראש הממשלה, אהוד אולמרט. "אם תשאלו את אולמרט, הוא יכול לדבר על מזרחי. אני לא אמרתי מילה רעה על מזרחי. בכל מקרה, שום הוא מקצוען ומאמן טוב ואני שמח על ההחלטה למנות אותו למאמן".
המאמן המנצח, יצחק שום, היה מרוצה מאוד מהתוצאה אותה השיגו חניכיו. "אין ספק שאין דרך טובה יותר להתחיל את העונה מאשר עם ניצחון 0:3", אמר, "בבית"ר אתה צריך לנצח במשחק הראשון ואני שמח שעשינו את זה למרות שלא שיחקנו מספיק טוב".
"אני שמח על האווירה באצטדיון", הוסיף שום, "אני שמח שהרבה אנשים חזרו הביתה שמחים ואני בטוח שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב וגם נעשה זאת. משמח אותי שביכולת לא הכי טובה שלנו ניצחנו בתוצאה כזו".
"כולם יודעים שאני אוהב תוצאות גבוהות", המשיך שום, "היריבות שלנו נותנות במשחקים מולנו את כל מה שהן יכולות ואפילו הרבה יותר כי אין להן מה להפסיד והן רוצות את הכותרות. מי שחושב שננצח בכל משחק בקלות, טועה".
"מצפה לנו משחק קשה בשבוע הבא", הוסיף המאמן הבית"רי, "משבוע לשבוע יהיה לנו יותר קשה, אני מקווה שנמשיך את המומנטום של שלושת הניצחונות האחרונים כשמבחינתי גם את פ.צ. קופנהאגן ניצחנו ב-90 דקות. אני כבר אמרתי שמבחינתי הפועל תל אביב, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד או הפועל כפר-סבא ובני יהודה הן אותו הדבר".
"היה חשוב עבורנו לנצח את המשחק הזה", הוסיף הקשר הגנאי, דרק בואטנג, שבישל את השער הראשון של בית"ר לטוטו תמוז, "שלוש הנקודות האלה מאוד חשובות לנו כדי להתחיל את הליגה כמו שצריך ומבחינתנו מדובר בהתחלה טובה".
"אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ומסתכלים רק על עצמנו", הוסיף בואטנג, שהתייחס גם למשחק מול הפועל תל אביב במחזור השני: "כל קבוצה אנחנו מתכוננים אליה בהתאם, אבל קודם כל מתייחסים לעצמנו וזה מה שחשוב בקבוצה שלנו".
שחקן נוסף שחתום על הניצחון הגדול הוא מיכאל זנדברג, שכבש את השער השני במשחק. "מזמן לא כבשתי בליגה והפעם כיוונתי כדי להבקיע", תיאר זנדברג, "ראיתי שהשוער גונב מטר ובעטתי בעיטה חזקה. למזלי זה נכנס, ערמומיות היא חלק מהמשחק".
"זה לא היה משחק קל ואנחנו עשינו אותו קל. הראנו מי בעל הבית על המגרש ולא נתנו להם לפתח את המשחק שלהם. אני חושב שזו אומנם רק תחילת העונה ועוד לא צריך להסיק מסקנות אבל ראינו שאנחנו קצת יותר מחוברים והשחקנים שהגיעו הכניסו לנו מימד קצת שונה".
ניצן שירזי: "עשינו מקסימום טעויות במינימום זמן"
מהעבר השני, מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, נותר מאוכזב בעקבות התבוסה שנחלו חניכיו. "נתנו לבית"ר כבוד גדול מדי", הוא אמר, "באנו עם הרבה אמונה אבל על הדשא לא הראינו את זה. עשינו מקסימום טעויות במינימום זמן".
"היינו נאיביים ובמיוחד במהלך שהוביל לשער השני של בית"ר", הוסיף שירזי, "שחקנים טובים מחכים להזדמנויות האלה וזנברג עקץ אותנו בערמומיות".
"אני לא יודע אם בית"ר גדולה עלינו אבל היום הם הציגו כדורגל פנטסטי", הוסיף קפטן בני יהודה, אסי בלדוט, "גם לנו היו כמה רגעים טובים אבל בסופו של דבר הגיע להם לנצח וכל הכבוד. אנחנו כקבוצה מכוונים לצמרת ואני מאמין שזה מה שיהיה".

תאריך:  20/08/2007   |   עודכן:  20/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גאידמק: בית"ר גרמה הנאה רבה לקהל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עושים הכל כדי לעצור את התחממות כדור הארץ: שש מאות מתנדבים ומתנדבות צעדו במשך שעות בהרי האלפים כדי להצטלם בעירום על קרחון הולך ונעלם
עומר כרמון
מרכז ההפצה בבריטניה של אגרקסקו-כרמל הותקף בידי אנרכיסטים שטענו כי ההתחממות העולמית נגרמת בגלל יבוא פירות וירקות מישראל    חבריהם גורמים לפקקי תנועה גדולים באזור ש"ת הית'רו ומאיימים לחסום את אחד המסלולים    מנכ"ל אגרקסקו: "המתפרעים שרו שירים של החמאס"
רותי אברהם
צוות בדיקת הכנות להינתקות דורש מוינוגרד לחקור את שלבי טרום המלחמה    הטענה: הכנות פסיכולוגיות פגעו ב"ראש" המלחמתי בצה"ל
הילה רפופורט
בדואים המשמשים כמודיעים של רשויות מצרים הובילו את השוטרים למחבוא בו הוטמן חומר הנפץ, מסוג TNT, כ-25 ק"מ מערבית למעבר הגבול ברפיח
עומר כרמון
מפיקי המחזמר "גריז" הציעו למארינה מקסימיליאן-בלומין לגלם בקיץ הבא את דמותה של בטי ריזו - מנהיגת הכנופיה המרושעת והמופקרת מינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il