X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סגנית האלופה השיגה ניצחון ליגה ראשון העונה. מהראן ראדי העלה את המקומיים ליתרון, איתי שכטר וחיים מלכה (שער עצמי) הפכו. דייהו דייויס הורחק
▪  ▪  ▪
דייהו דיוויס עולה לכדור גובה [צילום: ONE, גיא בן זיו]

מכבי נתניה השיגה הערב (שבת) את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה כשגברה 1:2 על מכבי הרצליה לעיני 1,500 צופים הבונבוניירה במסגרת המחזור השני של ליגת העל, 5 ימים לפני המשחק מול לייריה הפורטוגלית בגביע אופ"א.
פרדי דוד שינה את המערך הקבוע של המקומיים כשפתח רק עם חלוץ בודד בדמות סעיד מקאסי ובהתחלה נראה היה שזה יעזור לחניכיו.
בדקה ה-19 מהראן ראדי העלה את הרצליה ליתרון, שהחזיק מעמד רק 2 דקות, אז איתי שכטר הצליח להבקיע את שער השוויון.
לירן שטראובר: ממעיטים בערכה של מכבי נתניה
צפו בשוער, שהתארח באולפן של ONE, ולא חושש מכך שאף רכש משמעותי לא נחת בקופסא: "גם חיפה שלקחה 3 אליפויות רצופות, שמרה על הסגל שלה"
לכתבה המלאה
8 דקות בתוך המחצית השניה הגיע שער הניצחון של נתניה מרגליו של חיים מלכה, שדחק את הכדור לשערו, 1:2 בסיום. זהו הפסד השני של הרצליה אחרי ה-3:0 לקריית-שמונה בשבוע שעבר.
מחצית ראשונה
בדקות הראשונות המשחק התנהל בעיקר במרכז המגרש, אבל ללא מצבים ליד הרחבות. בדקה ה-6 דייהו דייויס ספג את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק לאחר עבירה גסה על תמיר כהן.
דייהו דייויס רואה את הכרטיס הצהוב לאחר העבירה על תמיר כהן (גיא בן-זיו)
דקה 19 - 0:1 להרצליה: סעיד מקאסי התחיל התקפה של המקומיים, השתחרר משחקני נתניה במרכז המגרש ומצא את מהראן ראדי באגף הימני. הקשר הצליח להיכנס לרחבה ומ-15 מטרים אלכסונית משערו של לירן שטראובר, בעט לפינה הקרובה ולרשת בדרך לשער היתרון.
דקה 21 - 1:1 בהרצליה: נתניה קיבלה כדור חופשי כ-30 מטרים משערו של פיטר מרליר. סבסטיאן רוזנטל הצ'יליאני הגביה לכיוון הרחבה, ההגנה המקומית יצאה למלכודת נבדל שנכשלה ואיתי שכטר שנותר לבד מול השוער הבלגי, לא התקשה כדי להשוות כבר אחרי 2 דקות. הגנת הרצליה טענה לנבדל של החלוץ הנתנייתי, אבל השופט לא התרשם.
מאז כיבוש השערים, הקבוצות חזרו למשחק האנמי של דקות הפתיחה. על סף המחצית הרצליה יצאה להתקפה מתפרצת בסיומה סעיד מקאסי הגיע למצב של אחד על אחד מול לירן שטראובר, שהקדים את החלוץ, שנאלץ לרוץ לכיוון האגף השמאלי. מקאסי הצליח למצוא את שלו מנשה בתוך הרחבה, האחרון נותר לא מכוסה ומ-12 מטרים בעט ברשלנות החוצה.
מחצית שניה
עם תחילת המחצית השניה בוצע חילוף כפול במכבי נתניה כשסבסטיאן רוזנטל וסטניסלב אנגלוביץ' פינו את המקום ליחיאל צגאי ואמייה טגה.
דקה 54 - 1:2 לנתניה: דדי בן-דיין קיבל מסירת עומק בסמוך לרחבת הרצליה, שטענה לנבדל. השופט לא נענה לבקשות ואיפשר למגן להמשיך במהלך. בן-דיין פרץ מהאגף השמאלי לכיוון הרחבה וניסה למצוא שחקן פנוי בתוך ה-5, חיים מלכה שניסה להרחיק - דחק את הכדור לשערו.
אם הפיגור לא הספיק להרצליה, 8 דקות אחרי השער השני דייהו דייויס השאיר את המקומיים ב-10 שחקנים. הקשר הניגרי שספג את הכרטיס הצהוב הראשון כבר אחרי 6 דקות, ראה את השני בדקה ה-62 אחרי עבירה על אמייה טגה במרכז המגרש.
אחרי 6 דקות בוצע החילוף הראשון בהרצליה כשאבי ריקן, שהגיע בתחילת העונה בהשאלה מבית"ר ירושלים, החליף את שלו מנשה שאיכזב. בהמשך גם אלנתן סלמי ושי ביטון נכנסו במקומם של עומר בוקסנבאום ומהראן ראדי.
בדקה ה-80 נתניה הגיעה להזדמנות נהדרת לכבוש את השער השלישי כאשר איתי שכטר הצליח להתגבר על מלכודת הנבדל של המקומיים והגיע למצב של אחד על אחד מול פיטר מרליר. החלוץ ראה את יחיאל צגאי מימין, אבל העדיף לבעוט בסופו של דבר ולא הצליח למצוא את הרשת.
בדקה ה-89 קלמי סבן פרץ לרחבת הרצליה, צלל וניסה לסחוט פנדל, אבל השופט לא התרשם ושלף לכיוונו של המגן את הכרטיס הצהוב.
מכבי הרצליה: פיטר מרליר, רמי חליס, חיים מלכה, מיטייה מורץ, איתן עזריה, דייהו דייויס אושרי אלפסי, שלו מנשה (אבי ריקן, 68), עומר בוקסנבאום (אלנתן סלמי, 76), מהראן ראדי (שי ביטון, 77) וסעיד מקאסי.
מכבי נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, דדי בן-דיין, קלמי סבן, אבי סטרול, סטניסלב אנגלוביץ' (אמייה טגה, 46), תמיר כהן, ז'אנו בונדאה, סבסטיאן רוזנטל (יחיאל צגאי, 46), איתי שכטר (אלמוג כהן, 83) ואוקוצ'ה.

תאריך:  25/08/2007   |   עודכן:  25/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
נהג מכונית פרטית שעשה דרכו צפונה בכביש 65, סטה במפתיע לנתיב הנגדי והתנגד במשאית    הנהג, תושב הכפר שיבלי ניפצע אנושות ומת לאחר זמן קצר
הילה רפופורט
20 נוסעים ברכבת הרים בלונה פארק ת"א מצאו עצמם בצהריים תלויים בין שמיים לארץ במשך 45 דקות, לאחר שהרכבת נתקעה על המסילה, בנקודה הכי גבוהה במסלול
דרור מרום
חברת אחידטקס העוסקת מזה שנים בפיתוח אמצעי הגנה ביצעה ניסוי - מול איומים שהוגדרו על-ידי פיקוד העורף - שבו הוכיח הטפט הממוגן יכולת עמידה לאחר פיצוץ שדימה פגיעת טיל קסאם    חברה הפועלת באזור התעשיה בשדרות רכשה את האמצעי להגנת עובדיה
מערכת ONE
הבלם הישראלי שיחק 90 דקות ב-0:1 על פורטסמות', שהעלה את מוריניו לפסגה. ליברפול ניצחה את סנדרלנד 0:2 בלי בניון. ארסנל ניצחה את הסיטי 0:1
הילה רפופורט
שוטרים במשטרת פ"ת עצרו הלילה תושב ג'לג'ליה שנהג שעה שרישיונו נשלל, האיש נעצר ושוחרר לביתו, רק כדי לשוב ולהעצר שוב, שלוש שעות מאוחר יותר, כשהוא נוהג במכונית אחרת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il