במיקרוסופט מציעים כעת שיפור משמעותי בכל הקשור לתמיכה, מפת דרכים ברורה יותר, ותמחור חדש ליישומים השונים בחבילת ה-Dynamics. המטרה היא ליצור סטנדרט חדש לשירותים ללקוח. כחלק מגישה זו, משיקה מיקרוסופט את יוזמת Business Ready Customer Care עבור Dynamics, חבילת פתרונות ERP ו-CRM.
מידע מראש
כחלק מהיוזמה, יוכלו לקוחות לקבל יותר מידע לגבי חידושים במוצרים קיימים ועתידיים, ושיטת תמחור חדשה, אשר תאפשר גם לארגונים בינוניים וקטנים ליהנות מ-Dynamics. במיקרוסופט דחו לאחרונה את שיווק הגרסא החדשה של Dynamics NAV, מהמחצית הראשונה של 2008 למחצית השנייה. חלק מהדחייה, לפי מיקרוסופט, נובעת מהרצון להוסיף מאפיינים חדשים לגרסא. הגרסא החדשה אמורה להיות הגרסא הראשונה של Dynamics הכוללת תמיכה לשירותי ווב.
מיקרוסופט תציע שקיפות לגבי מפת הדרכים שלה, דרך הכרזות כל 12-18 חודשים מראש לפחות, לגבי כל אחד מהפתרונות בחבילת ה-Dynamics (דינמיקס AX, דינמיקס CRM, דינמיקס GP וכו'). היכולת לדעת וללמוד מראש על חידושים טכנולוגיים, תאפשר ללקוחות ולשותפי מיקרוסופט לנהל באופן יעיל יותר את התשתיות שלהם, ולתכנן בהתאם.
עשר שנות תמיכה
כחלק מהשיפור בתמיכה, מציעה כעת מיקרוסופט תמיכה מורחבת ללקוחות Dynamics. הלקוחות ייהנו מחמש שנות תמיכה נוספות מעבר לחמש השנים המוצעות היום, כלומר עשר שנות תמיכה. מדובר בשינוי משמעותי בתחום התמיכה, מאחר ולא הרבה חברות מציעות עשר שנות תמיכה.
הידיעה הופיעה ב-3 מקורות מובילים בעולם:
PCWorld
ZDNet
CRN