X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כשהיה לה סניף ליד הבית היא לא טרחה לפקוד אותו, אז שלחנו את אורנת למפרט עד ללמון גראס האסיאתית במגדלי ב.ס.ר ברמת גן, כדי שתראה מה זה אה, וגם כדי לדגום את הארוחה העסקית
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת למון גראס ]

ליד הדירה הראשונה שלי במרכז תל אביב היה סניף - שעדיין עומד על תילו - של רשת "למון גראס", מעוצב בסגנון מזללה אסיאתית נחמדה. מעולם לא טרחתי לפקוד אותו. השבוע "נענשתי" והתבקשתי להרחיק עד מגדלי ב.ס.ר ברמת גן בשביל לדגום שלוחה אחרת של הרשת - שאוחזת עד כה ב-15 סניפים באמתחתה, ושמישהו ינסה לעצור בעדה - ובעיקר את הארוחה העסקית המוגשת בה.
לביצוע המשימה קבעתי ביום ראשון בצהריים עם עינב, גרגרנית מקצועית, על-מנת שתפגין את כישרון הבליסה הידוע לשמצה שלה. עקב בעיות טכניות מרובות: טוסטוס מקולקל, בן זוג שלקח את האוטו ואוטובוס שפיספסתי בשבריר שנייה, נאלצתי לבחור במונית בכדי לא לעורר גם את זעמה הידוע לשמצה (היא מ-מש שונאת שאני מאחרת). ואולם, כשנכנסתי בסערה למסעדה עם נאום התנצלות ארוך, מתנשף ומשכנע מצאתי את הגרגרנית לוגמת בשלווה דיאט ספרייט ומתריסה לעברי: "אין צורך להתנצל על האיחור, המזל שלך שנעים לשבת פה". נשמתי לרווחה ושמחתי למראה הסניף. מדובר באחות אלגנטית להפליא לבית משפחת למון גראס.
בצהרי היום המוקדמים ההייטקיסטים מהמגדלים שמסביב מנצלים את העסקיות. מכיוון שיש עסקיות עד חמש אחר-הצהריים, ניצלנו את החלון השקט של השעה ארבע ובדקנו מה יש למקום להציע לנו. בעסקיות משלמים על העיקרית ומקבלים לבחירה מרק, סלט ירוק או אגרול לצדה. עינב בחרה מרק תירס צהבהב וטעים ואני הלכתי על מרק חמוץ מתוק, נהדר וחריף במידה. ביום סגריר שכזה קשה לחשוב על ראשונות פחות מתאימות מאלו.
לאחות האלגנטית יש תפריט חדש מזה שבועיים ימים וחלק מהחידושים וההמצאות כוללים מנות של אטריות ביצים ונודלס מחיטה מלאה שעושים במקום. אנחנו ויתרנו עליהן, והלכנו ישירות לאגף בעלי הכנף והעטינים. לעיקרית בחרה הגרגרנית בצ'יקן קארי - עוף עם בצל, פלפל, בצל ירוק, כוסברה, אננס, צ'ילי, חלב קוקוס ואורז מאודה (38 שקל) ואני הלכתי על יקיטורי אנטרקוט - שיפודי אנטרקוט ברוטב ברביקיו שמוגשים לצד אורז וסלט ירוק קטן (56 שקל). כיוון שהצ'יקן קארי היה חריף מדי בשביל הגרגרנית, הצעתי לה באקט אבירי להתחלף במנות. חברים, עשיתי את עסקת היום שלי. מנת הצ'יקן קארי - החריפה מאוד יש לומר, ולא רק לגרגרנים - הפתיעה בטעמים עשירים ומקוריים. לכו עליה. עינב נהנתה מהאנטרקוט ושיבחה את האורז המוקפץ שהצטרף אליו.
כיוון שהמקום כשר, הקינוחים הם כמובן פרווה. סוג של באסה. רונן, בעל המקום, טוען שאם נטעם אותם בלי לדעת לא נבדיל. האמנו לו, ובחרנו בטריקולד - שלוש שכבות של שוקולד. ובכן, מרגישים שזה קינוח פרווה והוא מקבל ציון עובר, אבל ממש על הקצה. לעומתו, הפרופיטורולים המוקפצים עם קרמל (מעולה) שנעשים במקום וממולאים בקרם קוקוס - פתרון יצירתי לבעיית הכשרות - עברו בגדול את מבחן לוע הכופרים. לסיכום, מדובר בעסקית שווה לגמרי במקרה שאתם עוברים, או אשכרה עובדים למחייתכם, בסביבה.

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
למון גראס - בן-גוריון 2 - מגדלי בסר רמת גן, 077-7522012
תאריך:  21/01/2008   |   עודכן:  21/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מזכ"ל האו"ם לשעבר, קופי אנאן, צפוי להיפגש עם מנהיגים פוליטיים השבוע בתוך ניסיון לקחת חלק בתיווך ובמאמצים לשים קץ לאלימות במדינה
אלעזר לוין
מנהלי החברות העירוניות יתכנסו באילת    בין הפרויקטים: תוכניות הבנייה של חברת מצלאוי, איצטדיון הכדורגל בנתניה, בניה באילת    מינהל מקרקעי ישראל יחשוף את תוכניות השיווק ל-2008    בנק דקסיה ידווח על הלואותיו לחברות
זאב קם
במהלך כינוס של עמותת "שלומית", שהתקיים בשבוע שעבר בבאר שבע, חשפה מנכ"לית העמותה, חיה שמואל, כי אחוז ההתנדבות לשירות לאומי, במגזר הבדואי, נמצא בעלייה בחודשים האחרונים
שרון קביליו
יואב הורוביץ מונה לתפקיד המנכ"ל בחרבת אוויס ישראל    יו"ר דן רכב: "אנו מברכים על מינויו של יואב הורוביץ ומאמינים בכישוריו ובניסיונו הרב בעולם הרכב"
גלית יצחק
אלי בארי נבחר לתפקיד    מחליף בתפקידו את שלמה רכט שסיים את כהונתו בתום 4 קדנציות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il