X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי בית"ר, שום והשחקנים ביקרו באשקלון לאות הזדהות עם תושבי המקום המאמן: "אם היינו מפחדים, לא היינו פה" עידן טל ושום לחצו ידיים
▪  ▪  ▪
ארקדי גאידמק ויצחק שום חותמים על כדור [צילום: ניר בוקסנבאום]

הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, יוסי מילשטיין, עידן טל, טברטקו קאלה, טוטו תמוז, דרק בואטנג, מאיר הרוש והמאמן יצחק שום ביקרו הערב (שני) באשקלון לאות הזדהות עם המצב בדרום. הביקור הועבר בשידור ישיר ובחינם ב-ONE TV LIVE.
נשיא המועדון התארח עם הקבוצה במסעדת "פישנזון", לאחר ששוחח עם הבעלים של המסעדה, איתן קסנטיני, בספורט 99 בשיתוף ONE.
קסנטיני הלין על מצבה של המסעדה, וגאידמק הבטיח לבקר עם בית"ר במסעדה, בה יסעדו את ליבם, יתמכו, וכמובן, ישלם הבוס ביד נדיבה.
המהלך של ארקדי גאידמק נועד להבעת סולידריות ותמיכה עם תושבי הישובים שסובבים את עזה בכלל, והעיר אשקלון שנכנסה לאחרונה למעגל האימה של הקאסמים והגראדים.
סוף השבוע האחרון היה קשה במיוחד בישובים העוטפים את העיר עזה. לאור המצב, עסקה אמש (ראשון) תכנית הרדיו בשעה הראשונה, בהסלמה בדרום.
תושבי הסביבה עלו לשידור, העלו שאלות ומצוקות, כשבין השאר החליט גאידמק על קיום משחק ראווה בין שדרות לאלופה.
גאידמק אמר ל-ONE: "אנחנו צריכים להביע סולידריות עם תושבי אשקלון. אני לא מכיר הרבה אנשים מאשקלון אבל אני יכול לדמיין מה עובר עליהם, זאת לא בעיה רק של תושבי הדרום אלא של כל ישראל. כולנו מזדהים איתם וכואבים את כאבם. אתמול בספורט 99 בשיתוף ONE נתנו הזדמנות לאנשים מהדרום לדבר וככה עלה הרעיון של הביקור.
"כאשר הבעלים של המסעדה עלה וסיפר על הנפילות שהיו באיזור שלו, החלטתי שזה יהיה מעשה נכון לבקר במסעדה. לא היה קשה לשכנע את השחקנים לבוא, כולם מרגישים חלק מהמדינה הזאת ורצו להביע הזדהות".
גאידמק נשאל מה לדעתו הממשלה צריכה לעשות ואמר: "לא באתי בתור פוליטיקאי אלא באתי בתור אזרח, להראות שאני חלק מהם ומזדהה איתם".
בעלי בית"ר נשאל גם מה זה עושה לו כשהוא רואה עסקים ריקים: "זה עצוב מאוד לראות את זה אבל זה טבעי שבזמנים כאלו אנשים לא ירצו להסתובב אלא יעדיפו להישאר בבית עם המשפחות שלהם". על עצמו: "התושבים חיים את זה יומיום רציתי להראות סולידריות".
שום: אם היינו מפחדים, לא היינו פה"
מאמן בית"ר, יצחק שום, הוסיף: "אם היינו מפחדים, אז לא היינו באים. לכבוד הוא לנו להגיע ואם אנחנו יכולים להזדהות עם עיר שלמה, אנחנו שמחים לעשות את זה. גם אם העיר שוקקת ויש את הדברים האלה, זה לא נעים. הבוס החליט להגיע לפה ומבחינתנו זה לא רק רצון טוב, אלא חובה".
שומי התייחס גם לתיקו 1:1 של האלופה מול הפועל כפ"ס: "אני לא יודע למה אצלנו עושים מתיקו דבר כזה נורא, זה משחק כדורגל ואפשר לנצח ולהפסיד. שמרנו על פער של 11 נקודות ונקווה שהסיבוב השלישי יהיה לא פחות טוב מהשני".
עידן טל לחץ ידיים למאמן, לא התנצל, וביום רביעי יקיים שיחה אישית עם שום. שום אמר ל-ONE: "ביום רביעי אחליט מה צריך להיות בעניין הזה. היום באשקלון כל השחקנים לחצו את ידי וכך גם עידן טל".
טוטו תמוז שהגיע אף הוא לבקר באשקלון, אמר: "זה לא מפחיד להיות פה, זה חלק מהחיים. מאכזב שחיים כאן בפחד יומיומי, אבל צריך לחיות ככה". גם החלוץ דיבר על המשחק בלויטה: "התגברנו על התיקו ונמשיך הלאה".
בעלי המסעדה, איתן קסנטיני, סיפר על מהלך העניינים: "הכל בא במהירות, עליתי בתוכנית ספורט 99 בשיתוף ONE וארקדי היה בשידור, ביקשו ממני לספר מה קורה באשקלון. סיפרתי על כמה מסוכן ומפחיד כאן, בבוקר נחתו פה 3 גראדים, אסור לחכות וצריך להבין שאנחנו במלחמה.
"אני מעריך את ארקדי גאידמק, הוא אמר שהוא יגיע בלי קשקושים. יוסי מילשטיין אמר לי בבוקר שהשחקנים, שום וארקדי יגיעו בערב. דיברנו על כך שהיאכטה שלו היתה פה בשיפוץ וחשבנו שהוא יוכל לשים אותה כאן וזה יהיה מעין אתר עליה לרגל. דיברנו גם על המצב הכללי באשקלון".
קסנטיני נשאל מה יקרה אם ינחת קסאם או גראד במסעדה ואמר בהומור: "נברח לשירותים. אבל ברצינות, אם יפול קאסם, נסתכל לשמיים, אין לנו ברירה אחרת".

תאריך:  03/03/2008   |   עודכן:  03/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גאידמק מביע סולידריות עם תושבי אשקלון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בשיחה עם יבואנים אמר כי נשקפת סכנה לשיטת השחיטה היהודית בעקבות מתקפה בינלאומית מצד ארגוני צער בעלי חיים    "על אף שהמניעים של אותם הארגונים לא תמיד טהורים, עשו הכל כדי למנוע כל צער מבעלי החיים"
עידן יוסף
כך טוען ארגון בצלם הגורס כי אחוז האזרחים גבוה יותר    "ישראל זכאית להגן על אזרחיה מפני ירי הרקטות, המהווה אף הוא פשע מלחמה, ומחובתה לעשות כן"
איציק וולף
תת-אלוף יוחנן לוקר ימונה לראש מטה חיל האוויר ויחליף את תת-אלוף אמיר אשר שמונה לראש אגף התכנון בצה"ל    תת-אלוף נמרוד שפר יחליף את לוקר בתפקיד ראש להק אוויר
עידן יוסף
עורך המוסף השבועי של עיתון הארץ הלך לעולמו אחרי שחלה בסרטן
איציק וולף, משה ריינפלד
מועצת הביטחון של האו"ם אישרה סבב שלישי של סנקציות נגד אירן    לראשונה תיאסר העברת מוצרים המשמשים הן למטרות אזרחיות והן למטרות צבאיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il