X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר ששחקני מחזיקת הגביע לא לחצו את ידו של שר הספורט אמש, בקבוצה אומרים: "הוא השתלח בנו ללא סיבה והתייחס אלינו כחבורת פראים"
▪  ▪  ▪
השר מג'אדלה ואמסלם [צילום: ניר בוקסנבאום, ONE]

ביום שלאחר הזכיה בגביע, בבית"ר ירושלים התייחסו גם ללחיצת היד שלא היתה בין שר הספורט מג'אדלה לבין השחקנים.
בקבוצה הסבירו את המקרה בכך שהשר עמד בצד הבמה והשחקנים לא ראו אותו. בנוסף, טוענים בבית"ר שמג'אדלה לא עמד בדרכם של השחקנים בדרך לקבלת המדליות והגביע, בבית"ר מבהירים באופן מפורש שלא היה תכנון מוקדם לא ללחוץ את ידו של מג'אדלה.
הדובר של השר דותן אוליבר: "השר מבקש שלא להתייחס לנושא".
בבית"ר ירושלים אמרו היום ל-ONE: "כששר במדינת ישראל מדבר על בית"ר כחבורת פראים ולא מפסיק להשתלח ללא סיבה אנחנו לא מוצאים שום סיבה ללחוץ את ידו או להתייחס אליו. אגב, כשקאלה דיבר על עניינים פוליטיים ואף אחד בדוחא לא לחץ את ידו לא ראינו שמישהו עשה מזה סיפור".
"העלבונות שספגנו והמילים המיותרות הובילו אותנו ליחס שמג'אדלה קיבל מאיתנו, איש בבית"ר לא הורה לשחקנים לא ללחוץ את ידו של השר. כל אחד עשה כראות עיניו".
האוהדים מאוכזבים בגלל החגיגות
שחקני בית"ר ירושלים הגיעו לפנות בוקר (רביעי) למועדון האומן 17 עם הגביע כשלמעלה מ-1,000 אוהדים חיכו להם מחוץ למועדון ורצו לחגוג עם השחקנים.
במקביל, עוד אלפים של אוהדים המתינו לקבוצה בכיכר ספרא וחזרו הביתה מאוכזבים לאחר שהבינו שהאוטובוס עם השחקנים והגביע לא יגיע לשם. גם האוהדים שקיבלו את פניהם של השחקנים מחוץ למועדון האומן 17 לא הורשו להיכנס לתוך המועדון ולחגוג עם השחקנים.
איתי, אוהד בית"ר אמר ל-ONE: "חיכינו לאוטובוס שיגיע מת"א לכיכר ספרא יותר משעתיים. אחרי זה אמרו לכולם שהחגיגות באומן 17, אז נסענו לשם אבל גם שם לא יכולנו לחגוג עם השחקנים כיוון שהם נכנסו למועדון והשאירו אותנו בחוץ".
בבית"ר ירושלים הסבירו את מה שהיה ומהקבוצה נמסר: "רצינו לחגוג עם האוהדים אבל אתמול היו מספר דברים שלא אפשרו את החגיגיות בשל סיבות ביטחוניות כאלה ואחרות.
"רצינו לעבור עם האוטובוס בירושלים כדי שהאוהדים יראו את השחקנים והגביע, אנחנו מתכננים במידה ונזכה בדאבל, חגיגות גדולות. הקהל שלנו צריך לשמוח ולא להתאכזב. כולנו רצינו לחגוג וזה לא התאפשר, אנחנו נחגוג כולנו יחד בצורה מסודרת במועד שיקבע בהמשך".
למרות החגיגות, היום יחלו השחקנים בהכנות למשחק בשבת מול מכבי נתניה.
בהתאחדות מרוצים מאוהדי בית"ר
חזון אחרית הימים. בהתאחדות לכדורגל ציינו לשבח את התנהגות אוהדי בית"ר ירושלים במהלך ובסיום משחק גמר גביע המדינה מול הפועל ת"א.
למעט תקלות קטנות, האוהדים של בית"ר ידעו לשמור על רוח ספוטיבית ושלא כהרגלם מצאו לנכון שלא לפתוח בקריאות נגד השר מג'אדלה ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון.
לטענת אנשי ההתאחדות, הידיעה ב-ONE לפני יומיים לפיהן קריאות גזעניות עשויות להביא את בית"ר לדין ובעקבותיו הקבוצה תספוג את העונש על תנאי שעומד נגדה, הפחתת 4 נקודות, הרתיעה את האוהדים.
הנהלת בית"ר חילקה מנשרים בכניסה לאצטדיון תחת הכותרת "אל תתנו להם להוריד לנו נקודות". האוהדים הפנימו והתנהגו בצורה נאותה. בכיר בהתאחדות אמר הבוקר ל-ONE: "אין ספק שהאזהרות דרך ONE עשו את שלהם ואוהדי בית"ר התנהגו הפעם בצורה הולמת והם ראויים למילה טובה".

תאריך:  14/05/2008   |   עודכן:  15/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית"ר: מג'אדלה ראוי ליחס שקיבל מאיתנו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא צריך ללחוץ יד לעוכר ישראל מ
לא צריך ללחוץ יד   |  14/05/08 17:36
2
חוסר כבוד למג'דלה השר ?
אוהד הראשוני  |  14/05/08 18:02
3
מגדיר עצמו פלשתינאי.גיס חמישי! ל"ת
בומבה  |  15/05/08 20:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרני ברק
מערך התחבורה של אגד בירושלים עובר שינויים מהותיים, עם פתיחת "ועידת הנשיא" בבנייני האומה בירושלים ולרגל ביקור נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש בעיר
אלעזר לוין
עסקת טיעון: הפרקליטות תוותר על דרישה למאסר של 12 שנה    יונה יגיע לישראל אולי כבר בימים הקרובים    יתן למשטרה פרטים על חשבונות בנק, והמשטרה תנסה לאתר את הכסף    יונה חיכה עד שהקונים יקבלו את דירותיהם והשוק ירגע
רותי אברהם
א' מבית הנשיא הגישה עתירה להורות למשטרה לעמת בינה לבין הנשיא לשעבר משה קצב לצורך "השלמת חקירה"    דורשת להיכלל בכתב אישום חדש נגד קצב
מחלקה ראשונה
איתי נגלר - מנהל התוכן של האתר; איתי טריסטר - סמנכ"ל פרויקטים ופיתוח מוצרים
דרור מרום
הצרכים מורגשים בתחומי הבינוי והתשתית    הנשיא אנחבאיאר הציג לאנשי עסקים סקירה מקיפה על כלכלת מונגוליה ושטח את חזונו - שידרוג כלכלתה והפיכתה מחקלאית למתועשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il