X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נאסד"ק הוסיף 1.5% ריטליקס איבדה 2.6%
▪  ▪  ▪

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה חיובית. ירידת מחיר הנפט ונתונים מפתיעים על מכירת בתים חדשים בארה"ב הצליחו להאפיל על שפל במדד ביטחון הצרכנים ודיווח על ירידה במחירי הבתים בארה"ב.
נאסד"ק הוסיף 1.5% לרמה של 2,481, דאו ג'ונס עלה ב-0.5% לרמה של 12,548 נקודות ומדד S&P 500 התחזק ב-0.7% לרמה של 1,385 נקודות.
בשוק הסולידי נרשמות ירידות במחירי איגרות החוב ל-10 שנים של ממשלת ארה"ב והתשואה עליהן עולה ב-0.082% לרמה של 3.913%.
מחיר הנפט מאבד 2.6 דולר ונסחר במחיר של 129.36 דולר לחבית במסחר בבורסת הסחורות בניו יורק.
בזירת המקרו: כחצי שעה לאחר פתיחת המסחר פורסמו נתוני מכירות הבתים החדשים בארה"ב, שהצביעו על גידול מפתיע של 3.3% במכירות בתים חדשים בחודש אפריל ל-526 אלף בתים. זאת, בניגוד להערכות האנליסטים שצפו את המשך הירידה לרמה של 522 אלף בתים חדשים.
מנגד, מדד קייס-שילר הבוחן את מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב הצביע על ירידה של 2.2% במארס והשלים בכך נפילה של 14.4% לעומת החודש המקביל אשתקד.
נתוני מדד ביטחון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן שפורסמו היום, הצביעו על ירידה נוספת וחדה יותר מהערכות המוקדמות לחודש מאי לרמה של 57.2 - שפל של 16 שנה.
נוקיה, יצרנית הטלפונים הסלולריים הגדולה בעולם, נחלשה על רקע כוונתה להוזיל את מחירי מכשיריה בשיעור של עד 20%. זאת בניסיון להגדיל את נתח השוק שלה על חשבון מתחרות, דוגמת מוטורולה האמריקאית.
בית משפט פדרלי בג'ורג'יה, ארה"ב, פסק כי ורינט, המתמחה בפיתוח פתרונות לאיסוף מודיעין עסקי לחברות באמצעות מערכות הקלטה של קול ווידיאו, לא הפרה פטנט של נייס מערכות בנושא הקלטת פרוטוקולי אינטרנט. מנייס נמסר בחברה מתכוונים לערער על ההחלטה.
מניית סרגון, ספקית יצרנית הציוד לתקשורת סלולרית, זינקה על רקע חתימתה של החברה על הסכם עם ספקית תקשורת סלולרית באסיה. סכום העסקה הוא בהיקף של 3.5 מיליון דולר. על פי ההסכם, תספק סרגון לחברה האסייתית מערכת המאפשרת העברת נפח תעבורה גבוה של שירותי קול ונתונים עבור רשתות תקשורת.
פורמולה, הנמצאת בשליטת אמבלייז של אלי רייפמן, נסחרת על רקע דו"חותיה לרבעון הראשון של 2008. החברה דיווחה על גידול של 19.6% בהכנסותיה שהסתכמו ב-135.7 מיליון דולר. הרווח הנקי של החברה, הפועלת בתחום מערכות מידע באמצעות מספר חברות בנות, עלה ב-2.7% ל-3 מיליון דולר.
מניית וודאפון נחלשה על רקע התפטרותו של מנכ"ל החברה ארון סארין, שהתפטר מתפקידו לאחר שהוביל את החברה לרווחי שיא, כך הודיעה מפעילת הסלולר. סארין, 53, יסיים את תפקידו ביולי וככל הנראה יוחלף על ידי סגנו, ויטוריו קולאו.
נס טכנולוגיות, נסחרה על רקע פרסומים לפיהם החברה מעוניינת לבצע רישום כפול ולהירשם למסחר בבורסת תל אביב. אולם המהלך מתעכב בשל מחלוקת עם הרשויות בנוגע למס שייגבה מהעובדים בגין האופציות שניתנו להם.
אלווריון נחלשה למרות שחתמה על הסכם חדש להקמת רשת ה-WiMax הגדולה בקניה בהיקף 3.5 מיליון דולר. ההסכם - עם חברת אקסס קניה - יכלול הקמת 35 תחנות בסיס תחילה, שישמשו את החברה לאספקת אינטרנט אלחוטי בפס רחב ללקוחות ביתיים. אלווריון הקימה בעבר רשתות דומות בנמיביה ובאוגנדה. במקביל, הודיעה החברה כי נבחרה על ידי בלטיקום טי.וי לפריסה מסחרית של רשת WiMAX בליטא.
בין המניות הישראליות שבולטות במסחר בוול סטריט ניתן למנות את יצרנית התוכנות למרכולים ריטליקס, את ספקית פתרונות האבטחה צ’ק פוינט, את יצרנית הציוד לטיפול קוסמטי סינרון, את יצרנית שבבי המולטימדיה צורן, את ספקית תוכנות האבטחה אלדין שהודיעה על הסכם הפצה חדש ואת ספקית שירותי הבילינג והתפעול קומברס.

תאריך:  28/05/2008   |   עודכן:  28/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים חדות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
איש הנדל"ן הבכיר טס ללונדון לפגישה חצי-אישית עם המלכה אליזבט    מה קרה בסוף? קיראו ותדעו
דין אלמס
כדוריד: מלך שערי הליגה השוייצרית עובר לקבוצה מהבונדסליגה ויחבור לישראלי, המשחק שם    פומרנץ: "מתרגש לקראת השלב הבא"    סמולר: "מגיע לו"
דרמה הענקית בחצי הגמר: משחק הפכפך וצמוד נגמר ב-55:57 של הצהובים, שיפגשו את חולון בגמר ביום חמישי    כץ החמיץ הזדמנות להשוות
יואב יצחק
שר הביטחון עומד לכנס מסיבת עיתונאים    הדרישה - בעקבות עדות טלנסקי והמידע הפלילי המדאיג בשורה של פרשות: כרמיה, מרכז ההשקעות, המינויים בתמ"ת
אלעזר לוין
נשיא הקבלנים בובליל מעריך שהשנה יתחילו בבניית 27,000 דירות    מציע לשפר איכות הממ"דים    הברזל התייקר ב-62%    שוקלים תביעה נגד הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בעניין מדד תשומות הבנייה    "לא יבנו לפי תמ"א 38"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il