X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משחק אימון בשוייץ: הדאבליסטית כבשה פעמיים, אך איבדה את היתרון בדרך ל-2:2. השופט שרק לסיום המשחק אחרי תגרה המונית, בנאדו ועידן טל מעורבים
▪  ▪  ▪
בית"ר ירושלים. תגרה המונית [צילום: ניר בוקסנבאום ONE]

אחד המשחקים האלימים יותר של בית"ר ירושלים, הסתיים אתמול בערב (שישי) בתיקו 2:2 עם פרטיזן בלגרד.
סבסטיאן אבראו, חלוץ הרכש מאורוגוואי, התקוטט עם שחקנה של פרטיזן, אלמני מוריירה הפורטוגלי כבר בדקה ה-15, והשופט עמד להרחיק את שניהם מהמגרש. אנשי הקבוצות התערבו והחליפו מיד את השניים כדי למנוע מהם את הכרטיס האדום ואולי גם הרחקה אפשרית מהמפעלים האירופים.
לקראת סיומו של המשחק החלה תגרה המונית בין שחקני שתי הקבוצות. שוער פרטיזן סרב לשחרר את הכדור מידיו ועידן טל החל להתקוטט עימו. אריק בנאדו הצטרף ושלח אגרוף לפניו של השוער. השופט שרק מיד לתום המשחק והתגרה המכוערת נמשכה ועברה גם לספסלים.
אבל היה גם משחק: ארבעה שערים נכבשו, כולם ממצבים נייחים. את השערים לבית"ר כבשו כריסטיאן אלברז המצוין ואבירם ברוכיאן. פרטיזן השוותה פעמיים מרגלי פאונוביץ' והקפטן ג'ורג'וביץ'.
לא סתם מכונים הסרבים "הקברנים". מדובר באחת מהקבוצות הפנאטיות באירופה, והדי המשחק החם בין שתי קבוצות בוודאי לא נסתיימו. אנשי בית"ר ביקשו מן השופט להכניס את אבראו למגרש בפתיחת המחצית השניה, אך הוא סרב. דריו פרננדס, שהיה מצוין במשחק הקודם מול סושו, לא עלה לשחק.
מחצית ראשונה
פרטיזן נראתה טוב יותר בפתיחת המשחק. ההגנה של בית"ר לא הייתה מסודרת וקנזביץ' פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב על קו השער. קאלה הקדים בשניה את דיארה הסנגלי, ומנע מבוכה מוקדמת.
משחק האימון חשוב ביותר עבור כריסטיאן אלברז, שפתח בהרכב. השחקן התעקש בפני הצוות המקצועי כי הוא כשיר ויוכל לשחק גם מול ויסלה קראקוב, לפני הניתוח שהוא צפוי לעבור. בינתיים בית"ר התקשתה מאוד להניע כדור והשליטה של הסרבים הייתה מוחלטת.
בית"ר הגיעה להזדמנות ראשונה רק בדקה ה-9 כשאבירם ברוכיאן מצא את טוטו תמוז בכדור עומק, אך החלוץ נראה איטי וכבד ולא הצליח להשתחרר מהמגן שלו.
דקה 13 - בית"ר עולה ל-0:1. בניגוד למהלך המשחק, זכתה בית"ר ירושלים בכדור חופשי מרחק 25 מטרים מהשער. אבירם ברוכיאן בעט בסיבוב לכיוון השער הסרבי. השוער בוזוביץ' הדף רע, היישר לרגליים של אלברז ששלח את הריבאונד פנימה.
דקה 15 - סבסטיאן אבראו מרביץ ומוחלף
פחות משתי דקות חלפו מאז השער של בית"ר, כשחלוץ הרכש מאורוגוואי החל להתקוטט עם מוריירה הפורטוגלי. אבראו עזב את כר הדשא מיד, וכדי להימנע מהרחקתו ערכה בית"ר ירושלים חילוף ולמגרש נכנס עמית בן שושן.
התקרית החלה כשאבראו החזיק את הכדור בידיו ומוריירה מפרטיזן ניסה לקחת אותו בגסות. אבראו לא ויתר על הכדור והשניים החלו לריב כשהאורוגוואי משליך את הכדור בפניו של מוריירה. בינתיים, גם הפורטוגלי של בלגרד עזב את כר הדשא והוחלף.
הצוות המקצועי של בית"ר יצטרך לתת את הדעת על ההתנהגות של השחקן החדש מדרום אמריקה. לא ייתכן שחלוץ שעולה מיליונים ירשה לעצמו להתפרע. אומנם מדובר במשחק אימון, אך מי מבטיח שמקרה כזה לא יחזור במשחק חשוב יותר?
בדקה ה-26 נכנס כריסטיאן אלברז בגסות בשחקן יריב וראה מיד כרטיס צהוב. ג'ורג'וביץ' הסרבי נותר שרוע דקות ארוכות על הדשא אחרי הפגיעה. עם זאת, מדובר בסימן מעודד עבור בית"ר: אלברז גם הבקיע שער, וגם אינו חושש לשחק בצורה פיזית.
דקה 30 - בית"ר סופגת שער שוויון. פרטיזן זכתה בכדור חופשי מרחק 20 מטרים אלכסונית לשערו של קאלה. טוסיץ' סובב כדור מצוין פנימה, קאלה נותר בשער ואלברז טעה ולא הצליח להרחיק. פאונוביץ' הגיע ראשון, דחק רגל והישווה את התוצאה.
דווקא אחרי המהלך המוצלח של אלברז בשער היתרון והעבירה שלו על שחקן יריב, הגיעה טעות קשה של המגן, ברגע הלא נכון מבחינתו. האירוע בוודאי שלא נעלם מהעיניים הבוחנות של שום ושפיגל.
בדקה ה-35 נשלח עמית בן שושן נהדר אחרי כדור עומק של אריק בנאדו, שחתך את כל הגנת בלגרד. בן שושן התקדם וכידרר לבדו אך בעט גרוע מול בוזוביץ' שהדף מצוין באחד על אחד. פיספוס ענק של בן שושן שיהיה חייב לכבוש ממצבים כאלה.
בית"ר ירושלים השתחררה והצליחה להחזיק יותר בכדור. עמית בן שושן המשיך להיות פעיל מאוד בהתקפה, אך יכולת לא טובה של אבירם ברוכיאן, שהיה לא מדויק, מנעה מהקבוצה הישראלית הזדמנויות נוספות לשער.
בדקה ה-42 שוב השאירה הגנת בית"ר את חלוצי היריב לעשות ככל העולה על רוחם. ג'וקה הברזילאי שלח פצצה לקורה של קאלה, מ-16 מטרים, לאחר שחלף על בנאדו ובן יוסף. בכושר הזה בית"ר תתקשה מאוד מול ויסלה קראקוב.
עוד שלוש דקות חלפו ושוב כדור עומק מצוין הגיע לרגליו של שחקן בלגרד וסיכן את השער. הפעם היה זה דיארה, אך הוא נבלם בנס ע"י בן שושן. יצחק שום המשיך להעיר לבלם שוב ושוב שלא ישחק בקו אחד עם בנאדו, כי ההתקפה של פרטיזן חותכת את ההגנה בקלות.
השופט הוסיף עוד חמש דקות ושרק להפסקה. בית"ר תרצה לקחת מהמחצית הזו רק את היכולת המצוינת של כריסטיאן אלברז, שלמרות הפציעה ממנה הוא סובל היה נייד, השתתף בהתקפה ואף כבש את שער היתרון. כל השאר - לעשות "ריסט" ולעלות אחרת ל-45 הדקות הבאות.
מחצית שנייה
משה אוחיון, קשר הרכש הבית"רי פתח את המחצית השניה במקומו של מיכאל זנדברג. למרות בקשות אנשי בית"ר מהשופט, האחרון לא הסכים להחזיר את אבראו למשחק. אלברז נותר במגרש.
עידן טל נראה מעורב הרבה יותר מאשר במחצית הראשונה במשחקה של בית"ר. האלופה הישראלית החזיקה יותר בכדור בפתיחה, אך לא הגיעה להזדמנות כלשהי.
ההגנה הבית"רית נראתה הרבה יותר מאורגנת החל מהדקה ה-55. בנאדו הקפיד לנקות כל כדור, וקאלה נותר מחוסר עבודה. יואב זיו השקיע לא מעט בצד שמאל ומשה אוחיון אפילו בעט לעבר השער מ-30 מטרים (ולא מצא את המסגרת).
בדקה ה-62 בעט משה אוחיון כדור חופשי מצוין שהסתובב היישר אל המשקוף וניתז חזרה לרחבה. הכדור הגיע לפינת הרחבה ועידן טל בעט כדור שטוח שנכנס פנימה. השופט פסל את השער וטען כי אלברז, שהיה בנבדל נגע בכדור.
עידן ורד החליף את טוטו תמוז בדקה ה-68.
דקה 83 - בית"ר עולה ל-1:2. משה אוחיון הרים כדור קרן מצד ימין. הכדור הורחק בצורה לא טובה ע"י ההגנה של הסרבים, ואבירם ברוכיאן השתלט על הכדור ושלח מקרוב בעיטה לא חזקה כדי להכניע את השוער, ולהעלות את האלופה הישראלית ליתרון שני.
דקה 85- פרטיזן שוב משווה ל-2:2. טוסיץ' שלח כדור חופשי מצוין לתוך הרחבה. הקפטן ג'ורג'וביץ' ניתר ונגח כדור קשתי שהיטעה את טברטקו קאלה וחדר פנימה. שוב מצב נייח, שוב בית"ר סופגת שער.
לקראת הסיום פרצה תגרה המונית בין השחקנים. עידן טל ניסה לקחת כדור משוער פרטיזן, אך האחרון דחף אותו וטל הגיב בחזרה. אריק בנאדו התערב גם הוא ושלח אגרוף לפניו של השוער, ומיד התערבו כל שאר שחקני הקבוצות וגרמו לקטטה המונית, מכות ואגרופים. השופט שרק לסיום והתגרה נמשכה גם ליד הספסלים. ולזה עוד קוראים משחק ידידות?
בית"ר ירושלים: קאלה, אלברז, בנאדו, בן יוסף, זיו, בואטנג, טל, ברוכיאן, תמוז (עידן ורד 68), זנדברג (אוחיון 46), אבראו (בן שושן 17).
פרטיזן בלגרד: בוזוביץ', ג'וג'ביץ', קנזביץ', סיקימיץ', אוברדוביץ', ג'וקה, פג'סה, מוריירה (ליאצ'יץ' 17), טוסיץ', פאונוביץ', דיארה.

תאריך:  19/07/2008   |   עודכן:  19/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכות בין בית"ר לפרטיזן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בית"ר ירושלים
הבריון  |  19/07/08 11:54
2
אוהד של אוהדי בית"ר
מד' ליונה עיוורת  |  20/07/08 15:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ONE
ה"גארדיאן" מדווח על מגעים מתקדמים בין קבוצתו של אברמוביץ' למילאן. קאקה, כך נטען, להוט לשחק תחת סקולארי, שזימן אותו לנבחרת ברזיל בגיל 20
עומר כרמון
מסתנן מסוריה נהרג מאש חיילי צה"ל שזיהו דמויות חשודות סמוך לגדר המערכת    נעצרו שני תושבי מג'דל שמס    ככל הנראה מדובר בניסיון הברחת סמים
יואב יצחק
חשיפה: אולמרט יתמוך במופז בפריימריז    בתמורה יאפשר מופז לאולמרט להמשיך לכהן כראש ממשלה לפרק זמן נוסף - הזמן נחוץ לאולמרט לעסקת טיעון
עומר כרמון
ברי חמיש: "אין זה צרוף מקרים שיממה לאחר מעבר החפץ המסתורי בשמי ישראל, הודיעה אירן על שיגור טיל חדש"    העמותה הישראלית לחקר עב"מים: "מדובר בטיל או חפץ צבאי אחר"    ראש המוסד לשעבר, אפרים הלוי: "אירן אינה משקרת, היא יכולה להכות בישראל"
עומר כרמון
התנועה היהודית-אמריקנית, 'יהודים ללא גבולות': "בישראל מותר לרצוח ילדים, רק אם מדובר בילדים פלשתינים"    "מצטרפים לשמחת החיזבאללה עם השפלת ישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il