X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בונדר יחליף את המגן הימני. גוטמן לחניכיו: "אנו חייבים לנצח בקופסא". מתיאוס הזהיר מיבואה והחמיא לגוטמן: "הוא מאמן טקטיקן וטוב שיודע להעמיד קבוצה"
▪  ▪  ▪
קנדה. נעלב [צילום: ספורט חמש]

מאמן הפועל ת"א אלי גוטמן הפתיע כשהחליט לא לכלול את עמרי קנדה בסגל למשחק החוץ מול מכבי נתניה (19:30). אחד השחקנים אמר: "עמרי נעלב, הוא לא קיבל שום סיבה למה הוא לא מתלבש ולא מצליח להבין את ההחלטה הזו".
שחקנים בהפועל סיפרו שקנדה היה המום כשראה ששמו לא מופיע על הלוח בחדר ההלבשה ולא יישב אפילו על הספסל כשליאור בקשי יועדף על פניו.
דני בונדר, שנעדר מהמגרשים במשך חצי שנה עקב פציעה, יפתח לראשונה העונה בהרכב, זאת אחרי שערך בהפסד 1:0 באשדוד לפני שבועיים את הופעת הבכורה שלו העונה כשנכנס כמחליף.
גוטמן רמז לחניכיו באסיפה המסכמת בנוגע לניפויו של קנדה כשאמר: "אצל פאביו קאפלו, שאני מחזיק ממנו מאוד, יש מחויבות ומי שלא ממלא הוראות מוצא את עצמו מחוץ לנבחרת. חייבים לנצח בקופסא".
גורם בהפועל הוסיף: "אלי לא הלביש את קנדה כדי להעיר אותו. עכשיו אחרי שהוא קיבל זבנג, אולי הוא יחזור לעצמו. זה לא בא מרוע".
לא מן הנמנע שהפסד יגרום לזעזוע ויכניס את המועדון לסחרור. המאמן יפתח עם מרכז שדה מעובה שיכלול את שי אבוטבול, ביברס נאתכו ואביחי ידין שלא התלבש למשחקה של הנבחרת הצעירה מול איטליה אחרי שהתלונן על פציעה. דימיטאר טלקיסקי כשיר ויפתח, גם גילי ורמוט חוזר להרכב אחרי מחלה. וואליד באדיר יירד לספסל, דגלאס דה סילבה יחזור למרכז ההגנה.
הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, אביחי ידין, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, דימיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, סמואל יבואה.
לותר מתיאוס, מאמן מכבי נתניה, החליט לבצע שינוי אחד מהניצחון לפני שבועיים על מכבי ת"א 0:1, כשהפתיע עם אי הכללתו בהרכב של אלמוג כהן. במקומו ישחק מול הפועל ת"א רביד גזל.
ההערכה היא שכהן לא פותח לא רק בגלל כושרו הטוב של גזל, אלא גם בשל העובדה שטרם חתם על חוזה חדש שמציעה לו הקבוצה לארבע עונות. כהן נראה מאוכזב מכך שלא תורגל בהרכב באימון המסכם.
הקשר הברזילאי, דניאל אומברטו, אשר אינו מציג יכולת גבוהה באימונים, ימשיך לקבל קרדיט ממתיאוס שהביא אותו. ביבאן פראנסמן, שחזר ממשחקי נבחרת דרום אפריקה, יפתח לצדו של גזל בקישור האחורי.
שלא כהרגלו, מתיאוס החמיא היום למאמן אחר במהלך אסיפת השחקנים. "אלי גוטמן מאמן טקטיקן וטוב. חלקכם מכיר אותו וגם אני שמעתי שהוא יודע להעמיד קבוצה היטב על המגרש", אמר על יריבו. מתיאוס הזהיר את הבלמים לואיס מרין וזאביק חיימוביץ' מסמואל יבואה, חלוצה של הפועל.
הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, זאביק חיימוביץ', דדי בן דיין, רביד גזל, ביבאן פראנסמן, דניאל אומברטו, שלו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה.

תאריך:  18/10/2008   |   עודכן:  18/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קנדה מחוץ לסגל של הפועל תל אביב לנתניה: "הוא נעלב"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ספורט 5
המדורג 1 בעולם גבר בדו קרב הביתי על פליסיאנו לופז, השוויצרי נפנף את דל פוטרו 3:6, 3:6 וינסה לשחזר את הניצחון בגמר ארה"ב מול הסקוטי שהתעלל במונפיס 2:6, 2:6
עומר כרמון
מזכירת המדינה האמריקנית: אם ציפי לבני תקים ממשלה נפעיל עליה לחץ כדי ליצור מציאות בלתי הפיכה    אני מקווה שהפיגועים האחרונים בדמשק ישפיעו על העמדה הסורית בנושא אירן    ארה"ב תומכת בהקמת כורים גרעינים-אזרחים באירן
מאיה חסון
יו"ר בית"ר איציק קורנפיין לרדיו י-ם: "לא רואה סרט שלא שאנחנו יוצאים עם פחות מ-3 נק' מול הפועל פ"ת". על דנין: "מכבי ת"א לא הגישה הצעה ראויה ובכל מקרה לא נחזק יריבות שלנו"
משה ריינפלד
סרקוזי: העולם לא יוכל להמשיך לנהל את כלכלת המאה ה-21 בכלים של המאה ה-20, יש לבנות מחדש את הקפיטליזם ולנטוש את המיתוס של השוק הכל-יכול
לירון בכר
הישראלי שיחק חולה והודח ברבע הגמר ע"י מונטקור שניצח 6:7, 0:6. סלע שימשיך לשני צ'לנג'רים בקוריאה, הבטיח כניסה לאליפות אוסטרליה הפתוחה ללא מוקדמות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il