X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פסח מגיע, ואיתו מגיעים הניקיונות הבלתי נמנעים הנה עשרה שירים שיעבירו לכם את הספונג'ה בכיף
▪  ▪  ▪
צביקה פיק בימי הזוהר [צילום: עכבר העיר]

חג הפסח קרב ובא, וקדחת הניקיון השלובה איתו יד ביד מגיעה גם היא. בימים אלה נחשפת בכל הדרה ההיררכיה המשפחתית: יש מי שמחלק הוראות, יש מי שמבצע אותן ביעילות, ויש מי שעושה כל מה שהוא יכול כדי להעביר את המטלות שלו למישהו אחר. לא משנים התירוצים או איפה תהיו השנה בליל הסדר, פסח הוא חג שלא פשוט להתחמק בו מהניקיונות.
אבל, כמו מיסטר מיאגי שלימד את קארטה קיד דבר או שניים על החיים בזמן שהכריח אותו לנקות את הרצפה, גם לכם מגיע בונוס על כל העבודה הקשה. אומנם רובכם לא תצאו מאסטרים באמנות לחימה, אבל כדי להקל עליכם בהכנות, הכנו לכם פסקול שילווה אתכם במלאכת הקירצופים: רשימת שירים מעולים, נוסטלגים, והכי חשוב - מטופשים וכיפיים להפליא.
Queen - I Want to Break Free
"I Want to Break Free" הוא שיר הפסח האולטימטיבי, שמטיף ליציאה מעבדות לחירות. פרדי מרקורי אף פתח את הקליפ הפרובוקטיבי שהסעיר את האייטיז כשהוא לבוש כאישה, עוטה חצאית עור וביריות, שואב את השטיח ומאבק את הבית בפארודיה על אופרת הסבון הבריטית "Coronation Street". על-אף התגובות הזועמות, והעובדה שהקליפ נאסר לשידור ב-MTV למשך תקופה ארוכה, הפך הסינגל לאחד הלהיטים הגדולים של הלהקה.
Mark Ronson ft. Amy Winehouse - Valerie
החיבור בין מארק רונסון, אחד המפיקים המבוקשים בתעשיית המוזיקה העולמית, לאיימי ווינהאוס, הזמרת והתופעה, הניב רק הפתעות מענגות וביניהם הקאבר הנהדר ל"ואלרי" של להקת הזוטונס הבריטית. רונסון, שהיה בארץ ממש לפני כמה חודשים והפך את המופע שלו למסיבה הכי טובה בעיר, כלל את הקאבר ל"ואלרי" באלבומו השני "Version" וכבש איתו את המצעדים ברחבי העולם.
עפרה חזה - שיר הפרחה
הפריצה הגדולה של עפרה חזה הייתה בסרט "שלאגר", בו שרה את "שיר הפרחה" שהפך ללהיט ענק. השיר הושמע ללא הרף ברדיו והפך את חזה לכוכבת ול"זמרת השנה" במצעדי הפזמונים של 1980, תואר שהחזיקה בו ארבע שנים רצופות. כשיצא "שיר הפרחה" אסרו גלי צה"ל על שידורו במשך חודשים ארוכים, מפני שנחשב לנועז במיוחד, ונראה היה כי הדבר יפגע קשות בתדמיתה של עפרה חזה. למרות זאת, חזה הפכה כידוע לכוכבת בינלאומית והקריירה הבינלאומית שלה נסקה אל על.
Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With U
הרכב ה"Black Kids" האמריקני הצליח להפיח רעננות מחודשת באינדי פופ, עם אחד השירים הטובים ביותר שלהם, אבל בהחלט לא היחיד. הסינגל הפאנקי והממכר הזה, "לא אלמד את החבר שלך איך לרקוד איתך" זכה לביקורות נלהבות והבעיר את המרצפות תחת כל מי ששמע אותו.
Cindy Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
סינדי לאופר, נסיכת האייטיז הכי ססגונית, שהחליפה מאז אינספור סגנונות וצבעים בשיער, הביאה רוח של גירל-פאוור עם "Girls Just Wanna Have Fun", שהפך ללהיט היסטרי ברחבי העולם. הסינגל המתקתק הוכיח שהוא עומד במבחן הזמן, עם ביצועים מחודשים של "Death Cab For Cutie" ותאמינו או לא, "הקילרז". הסינגל גם כיכב בסרטי קולנוע ובסדרות של ימינו, וביניהם "בנות גילמור", "מכושפות", "Damages" ו"עצמות".
צביקה פיק ורותי נבון - הרקדן האוטומטי
שנות השבעים היו תקופת השיא של צביקה פיק, שהפך אז לאחד מאלילי הפופ של המוזיקה הישראלית. "הרקדן האוטומטי", אותו כתבה מירית שם אור, סיפר על הרקדן שרק צריך לתת לו "לדבר עם הרגליים" והפך ללהיט ענק, שיחד עם "מעלה מעלה" ו"האוהבים הצעירים" גרם לכולם להאמין שהדיסקו יחיה לנצח. ראינו איך זה נגמר.
The Dandy Warhol - Bohemian Like You
הדנדי וורהולז, ההרכב האמריקני עם השיק הכי הבריטי, לא האמינו כשפרסומת של טלפון סלולרי הקפיצה אותם לפסגת המצעדים. הסינגל "Bohemian Like You" יצא באלבום השלישי של הלהקה ולא הצליח אפילו להשתחל למצעד הטופ 40 הבריטי. אחרי שחברת הסלולרי 'וודפון' השתמשה בסינגל לפרסומת של החברה, פתאום גילו בכל העולם את הלהיט המקפיץ והוא נכנס הפעם היישר לחמשת המקומות הראשונים במצעדים, ואף יצא בהוצאה מחודשת בגלל הביקוש האדיר.
Chuck Berry - You Never Can Tell
צ'אק ברי, האבא של הרוקרנ'רול, כתב את השיר "You Never Can Tell" בתחילת שנות ה-60, ומיד זכה לשבחים ולעשרות גרסאות קאבר. השיר זכה לפופולריות מחודשת לאחר שהבמאי קוונטין טרנטינו כלל אותו ב"ספרות זולה", בסצינת הריקוד המיתולוגית של ג'ון טרבולטה ואומה ת'ורמן.
(Cher - The Shoop Shoop Song (It's In His Kiss
שר, שהחלה את דרכה המוזיקלית כחלק מהצמד "סוני ושר", עברה לא מעט תהפוכות בקריירה שלה. "It's In His Kiss" הוא אחד המגה-להיטים שלה, שהופיע בפסקול הסרט "בתולת ים" (1990) בו שיחקה שר באחד התפקידים הראשיים, לצד וינונה ריידר וכריסטינה ריצ'י. השיר, במקור של זמרת הגוספל מרי קלייטון, הגיע למקום הראשון במצעדי הפזמונים במספר ארצות (כולל חמישה שבועות בראש המצעד הבריטי).
שייקה לוי וגברי בנאי - דיסקו טנגו
עוד אחד מ"שלאגר", סרט הקאלט משנת 79' שנכתב ובוים על-ידי אסי דיין, והיה בין הסרטים האחרונים של הגששים. אחת הסצנות המצחיקות בסרט תיארה את ניסיונותיו של בן-גוריון שמש (גברי בנאי) להפוך לכוכב זמר וריקוד, וניסיונותיו של ד"ר שוקי חפציבה (שייקה לוי) להתעשר בקלות. הסצנה הנהדרת היא שהביאה אלינו את הלהיט הכובש "דיסקו טנגו",שהלחין ועיבד צביקה פיק.
ספונג'ה נעימה! מכירים עוד שירים מושלמים לניקוי הבית? שתפו אותנו בתגובות.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  06/04/2009   |   עודכן:  06/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
10 שירים לנקות איתם את הבית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
50 שירים לנקות איתם את הראש
ע. סובול  |  8/04/09 10:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
מדובר בירידה של 18% לעומת פסח אשתקד    80% מהמפעלים יעניקו תווי קנייה    היקף שוק המתנות לעובדים בפסח מגיע ל-1.8 מיליארד ש"ח
טל לוי
מדד ת"א 25 איבד 2.4%    מדד הבנקים ירד ב-2.5%    אפריקה בלטה בעלייה של 5.8%    מניית כור צנחה ב-9.1%    סמוך לתום המסחר איבדה מניית קרדיט סוויס - בה מחזיקה כור - כ-8%
גלית יצחק
ישראלים רבים יסבלו, כמו כל שנה, מבעיות קשות של עצירות בשל השינוי בתפריט בחג    מומחים ממליצים: לשתות הרבה, לאכול ארוחות מסודרות, ולהעדיף מצה מקמח מלא ובמקרה של עצירות לבצע דיקור סיני
עידן יוסף
השר להגנת הסביבה דורש דיון בממשלה כדי להביא לביטול ההחלטה להקים תחנה מזהמת    ארדן אומר כי בהחלטה לא מובאים בחשבון גילויי הגז הטבעי
יפעת גדות
נגבו בעדינות את גופו של הילד
רשימות נוספות
מבצעי פסח במחלקת המט"ח של בנק ירושלים  /  מירב גסר
בפסח הזה קונים ותורמים  /  אפרת ברק
פלאפון ממשיכה את מהלך ההטבות Family Fun  /  רותם איילון
יוצאים לפיקניק  /  עופר הירש
ברכות לפסח 2009  /  ליאורה קוזלובסקי
ליל סדר  /  אורורה (צארום) חדד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il