X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ע"פ נתוני JobMaster עולה כי ישנה ירידה ממוצעת של כ-10% בלבד בכמות המשרות המתפרסמות, לעומת זאת ישנה עליה של כ-40% במספר מחפשי העבודה
▪  ▪  ▪
עם היד על הדופק

הניתוח התבצע על-ידי אתר הדרושים JobMaster על בסיס מעקב אחר נתוני משרות המפורסמות באתר על-ידי מעסיקים ועל בסיס נתוני מספר מחפשי העבודה (מספר קו"ח שונים שנשלחים דרך האתר לפי תחום העבודה).
מאגר הנתונים הגדול של אתר דרושים JobMaster פעיל כבר מעל 10 שנים, באתר כיום יש כ-10,000 משרות מקוריות ואמיתיות שמפורסמות ישירות על-ידי מעסיקים פוטנציאליים ומאגר של כ-30,000 קורות חיים מפולחים און ליין באתר, לכן נתונים אלה מאפשרים לקבל תוצאות ניתוח מהימנות ומייצגות. הניתוח הנוכחי כלל בחינת מצב התעסוקה בארבעה חודשים ראשונים של 2009 אל מול תקופה מקבילה אשתקד.
תוצאות הניתוח מצביעות כי בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד נראה כי ישנה ירידה בכמות המשרות המפורסמות אבל הירידה אינה כה דרסטית ונעה סביב 10% בלבד. לעומת זאת מניתוח מחפשי העבודה עולה כי כמות מחפשי העבודה ששולחים את קורות חייהם למשרות המוצגות באתר עלתה בצורה משמעותית ונעה סביב ה-40% יותר.
התחומים העיקריים בהם ישנה ירידה בכמות המשרות המפורסמות הם: כלכלה ושוק ההון, הייטק ובכירים, מצד שני חלה עליה במספר המשרות המפורסמות בתחומי: מכירות, שירות לקוחות ומשרות לסטודנטים.
שי חן, מנהל שיווק ופיתוח עסקי באתר הדרושים JobMaster, אומר: "ירידה של 10% בכמות המשרות המפורסמות מצביעה כי אומנם המיתון נותן את אותותיו והוא מורגש כמעט בכל תחום, אבל ניתן להתעודד מעצם העובדה כי עדיין ישנן משרות רבות (אלפי משרות) שמפורסמות בידי מעסיקים רבים אצלנו באתר וניתן להגיש אליהן מועמדות ללא עלות".
את נתון העליה של 40% במספר מחפשי העבודה, מסביר שי חן, כי "בין מחפשי העבודה כמובן נכללים מובטלים שכבר פוטרו ואינם עובדים כיום, אך גם זיהינו מגמה של עליה משמעותית במספר מחפשי עבודה שעדיין עובדים ותוך כדי הם בודקים את שוק העבודה ורוצים להיות עם 'יד על הדופק'. בעקבות הרעש והדיווחים סביב המשבר הכלכלי, הפיטורין הבלתי פוסקים, הקשיים הכלכליים של חברות גדולות משפיעים על התנהגותם של עובדים רבים שמאבדים את הביטחון התעסוקתי שלהם ונאלצים לבדוק ולשריין חלופות עבודה המוצעות למקרה שהם יהיו המפוטרים הבאים".
אודות ג'וב מאסטר
אתר ג'וב מאסטר www.jobmaster.co.il הינו לוח דרושים המאגד תחתיו אלפי משרות מגוונות, אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים וכל השירות בו למחפשי עבודה ניתן ללא תשלום. המעסיקים מקבלים קורות חיים של מחפשי העבודה ובמקביל יכולים לבצע חיפוש של מועמדים המתאימים להם במאגר קורות חיים ענק שמפולח לפי כל תחומי התעסוקה בישראל. באתר Jobmaster.co.il מבקרים מעל מיליון גולשים מדי חודש (מתוכם כ-350,000 גולשים שונים).

תחקירי pCon – פיתרון, למי שחסרים זמן פנוי וגם מאות אלפי שקלים בשנה
תאריך:  07/06/2009   |   עודכן:  07/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניתוח מצב התעסוקה בישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתר מעולה לכתיבת קורות חיים
מירית11111  |  8/06/09 14:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
קווי האוטובוס של שלוש חברות התחבורה הציבורית יאספו בליינים ממרכזי הבילוי אל שכונות העיר וערי הלווין    הקווים יופעלו רק בימי החול, ומחירם יהיה זהה לזה של נסיעה בשעות היום
מערכת PCאון
סממן נוסף לסיום עידן האנונימיות ברשת? טוויטר מתכוונת להכניס החל מהקיץ הקרוב מנגנון חדש לאימות חשבונות המשתמש של חלק מהגולשים באתר, כך מסר ביז סטון, מייסד החברה    מי יידרש לאימות? מדוע?
עידן יוסף
טוען כי הסדרה בערוץ 2 זהה ל-In the thick of it האנגלית    לא יגיש תביעה כי בפרק השני העלילה משנה כיוון ועולה על המקור
עופר וולפסון
הכנסות המדינה הסתכמו בכ-14.5 מיליארד ש"ח    ירידה חדה במיוחד בגבייה ממיסוי מקרקעין ומהכנסות מע"מ    שיפור בגבייה משוק ההון    הגירעון הממשלתי ממשיך להעמיק
יפעת גדות
חוקרים יפנים מצאו קשר בין ריח רע מבית השחי ושעוות אוזן לסיכון גבוה יותר לסרטן שד    מרגיעים כי לא מדובר בגורם יחיד ועצמאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il