יפית רגב, 49, מייסדת ומנכ"ל לשעבר של משרד הפרסום רגב קויצקי, אחד מ-20 משרדי הפרסום הגדולים בישראל, מונתה למנכ"ל חברת החוש השביעי המתמחה בשיפור חווית השירות.
כזכור, לפני כשנה רכש משרד הפרסום באומן בר ריבנאי את חלקה של רגב במשרד הפרסום רגב קויצקי ובכך למעשה היא ויתרה על חברה עם מחזור עסקים גדול מאד ובחרה להתמקד בתחום שיפור השירות ובצמצום השחיקה בקרב נציגי השירות בפרונט ליין.
לדברי רגב: "אני מאמינה כי חברות הנותנות שירות חייבות להתמקד בנקודה הרגישה של המפגש בין הלקוח לנותן השירות. בנקודה זו יש להעצים לא רק את 'חווית הלקוח' אלא גם את 'חווית נותן השירות' כך שיהפוך מ-service provider ל-service-lover, כלומר מאדם המספק שירות לאדם האוהב לשרת".
חברת החוש השביעי מקיימת סדנאות וימי עיון לנציגי שירות ומנהלים בכירים, במסגרתם עוברים תהליך הדרכה שמטרתו שינוי זווית ההתבוננות של נציג השירות. תהליך זה מאפשר לחברות המעניקות שירות להתייעל כלכלית, לצמצם את תחלופת אנשי השירות, להקטין את עלויות גיוס כוח האדם ולהגדיל את המוטיבציה לשרת.