X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הסטארט-אפ RockMelt, שאחד ממייסדיה הוא מארק אנדרסן, יוצר הדפדפן נטסקייפ, השיקה השבוע את גרסת הביטא הראשונה לדפדפן שלה, שאותו היא מקווה להפוך לדור העתיד של הדפדפנים אלו חידושים הוא מציע?
▪  ▪  ▪
דפדפן העתיד?

RockMelt, חברת סטארט-אפ חדשה מקליפורניה, הציגה אתמול גרסת ביטא ראשונה לדפדפן אינטרנט חדש שהיא מפתחת בימים אלו, אשר מתוכנן לסמל את דור העתיד של הדפדפנים. הדפדפן החדש, אשר גורף התעניינות תקשורתית רבה סביב העולם, נבנה בהתאם למגמות החדשות שבאינטרנט, כשבראשן, מגמת הרשתות החברתיות.
ככזה, מציע הדפדפן אינטגרציה הדוקה ביותר עם הרשתות החברתיות המובילות באינטרנט, כמו פייסבוק, טוויטר, פליקר ודומיהם. בין השאר, ניתן לראות מצד שמאל בממשק הדפדפן סרגל ייחודי עם רשימת אנשי הקשר של המשתמש מכל הרשתות החברתיות. דרך סרגל זה יכול המשתמש ליצור קשר באחת עם כל אחד מחבריו מבלי להיכנס לכל אחת מהרשתות בנפרד. כמו-כן, ניתן לגרור אליו קישורים, תמונות וסרטונים ישירות מהדף שבו המשתמש גולש לפרסום מיידי ברשתות החברתיות.
כפתור נוסף בשם Share מאפשר להוסיף פוסט במהירות לרשת החברתית המועדפת על המשתמש, עוד במהלך הגלישה שלו באתרים אחרים. מאפיין אחר מציע אוטומטית למשתמש אתרים נבחרים בהתאם לאתר שבו הוא גולש ברגע מסוים וביחס להעדפותיו.
הדפדפן של RockMelt מתבסס על פרויקט הקוד הפתוח Chromium, עליו מבוסס גם דפדפן האינטרנט כרום של גוגל. מאחורי המשקיעים בחברה עומד, בין השאר, גם מרק אנדרסן, מי שייצר את דפדפן האינטרנט נטסקייפ, אשר היה אחד מהדפדפנים הפופולריים ביותר בשלהי שנות ה-90.
למעוניינים לנסות את הדפדפן כדאי לשים לב, לא ניתן להתקין אותו ללא הזנת שם המשתמש והסיסמה שלכם בפייסבוק. בסרטון הבא תוכלו להתרשם מחלק מיכולותיו.

RockMelt

תאריך:  09/11/2010   |   עודכן:  09/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סביב העולם / Sviv Haolam
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לדברי הנגיד, הפיקוח ההדוק על הבנקים, כמו גם ההתנהלות האחראית של משקי הבית, תרמו רבות למניעת המשבר, בשונה ממדינות אחרות    פישר הגן על רכישות המט"ח: "התערבות בנק ישראל בשוק המט"ח תרמה למיתון ייסוף השקל"
עופר וולפסון
לטענת האוצר, האוניברסיטה אינה משתפת פעולה ואינה ממלאת אחר הוראות הממונה על השכר שמצא חריגות באופן ההתנהלותה בעת חתימת חוזי עבודה וכן חריגות שכר בהיקף של מיליוני שקלים בתקציבה
יפעת גדות
מחקר אמריקני נרחב מסוגו שכלל עשרות אלפי נשים קבע כי מזון מהיר גורם לסוכרת    פרופ' איתמר רז, יו"ר המועצה הלאומית לסוכרת: "כל מנה של מזון מהיר מקצרת את חייו של הישראלי"
איציק וולף
יחד עם הקלון שהטיל על יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת קבע בית משפט השלום כי אין כל מניעה חוקית שצחי הנגבי יציג מועמדותו בבחירות הבאות או יכהן כשר בממשלה הבאה    במפלגת קדימה מברכים: עם תום המגבלות בשל הקלון, ימשיך צחי אתנו בתרומתו רבת השנים
עופר וולפסון
המועצה המקומית ובכיריה ישלמו קנס של 500 שקל לכל יום, בו לא יקיימו פס"ד חלוט שניתן לפני למעלה משנה וחצי    פסק-הדין קבע כי יש להשלים בתוך 18 חודשים הנחת תשתית שתמנע זרימת מי ביוב משכונת וילות יוקרתית לחלקתו של חקלאי בעל חלקה סמוכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il