X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תוכנית חדשה של רשות התקשורת הפדרלית בארצות הברית תנסה להבטיח את נייטרליות הרשת באמצעות רגולציות חדשות שההצבעה לאישורן תיערך ב-21 בדצמבר מה הן? מה המשמעות?
▪  ▪  ▪
בעד ונגד [צילום: AP]

זה לא סוד שספקיות אינטרנט רבות מתערבות כיום במהירות הגישה לתכנים באינטרנט ויוצרות תעדוף שלהם בהתאם לאינטרסים הכלכליים שלהן. כך למשל, חברות מסוימות נותנות תעדוף נמוך יותר לאתרים שמאפשרים לצפות בסרטונים בחדות גבוהה (HD) וזאת כדי לחסוך ברוחב הפס הנצרך על-ידי לקוחותיהן. תוכנית חדשה של ה-FCC, רשות התקשורת הפדרלית בארצות הברית, תנסה למנוע זאת על-מנת לקדם את עיקרון נייטרליות הרשת.
התוכנית, אשר הוגשה על-ידי Julius Genachowski, נשיא ה-FCC, תובא להצבעה ב-21 בדצמבר. היא מציעה לאסור על ספקיות שירותי אינטרנט לחסום תכנים חוקיים או לתעדף תכנים מסוימים על פני אחרים, ולמעשה, לאפשר גישה לכל התכנים החוקיים באותה רמה ללא הפליה כלשהי. בנוסף, מחייבת התוכנית החדשה את הספקיות לספק ללקוחותיהן מידע בסיסי על הדרך שבה הן מנהלות את הרשת שלהן.
לתוכנית יש תומכים נלהבים אך גם לא מעט מבקרים, משני צידי המתרס, הן מאלו שמתנגדים לעיקרון נייטרליות הרשת והן מאלו שבעדה. בין המתנגדים, ניתן לראות את חברת Verizon, ספקית התקשורת הגדולה בארצות הברית, אשר טוענת כי ל-FCC אין סמכות לקבוע תוכניות כאלו אלא רק לקונגרס האמריקני. מן הצד השני ניתן היה לראות את Michael J. Copps, חבר ב-FCC ותומך נלהב של עיקרון נייטרליות הרשת, אשר טען כי התוכנית לא חזקה מספיק ושהיא צריכה להחמיר עוד יותר עם הספקיות.
לטיעון של Verizon יש סימוכין, שכן ספקיות האינטרנט בארצות הברית מוגדרות בחוק כספקיות תוכן ולא ספקיות תקשורת, מה שמטיל באמת בספק את היכולת של ה-FCC, האחראית על שוק התקשורת, לאכוף את התוכנית החדשה. כך או כך, נראה שיתבצעו עוד מספר שינויים בהצעה עד להגשה הסופית שלה בעוד כשלושה שבועות.

pCon מציע פתרון אמיתי שעובד ומצליח בחינם!
תאריך:  07/12/2010   |   עודכן:  07/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ד"ר סימון פרי טוען כי תלונה שהגיש לפני שנתיים אשר נסקרה רק באופן ראשוני על-ידי אנשי משרד המבקר כלל לא קיבלה טיפול עד היום    התלונה כללה מחדלים חמורים של ניצב דנינו, שמנע משיקולים בלתי ענייניים את מעצרם והעמדתם לדין של בכירי העבריינים, אשר אחראיים לפיגועים פליליים בהם נרצחו אזרחים חפים מפשע    "חנה יזרעלוביץ' טענה שתדרוש את החומר מהמשטרה לפני שייעלם...לא זומנתי לפגישה נוספת וחמור מכך, עד היום לא העבירה המשטרה את עיקר החומר בנושא לידי משרד המבקר"
אלעזר לוין
באוקטובר נמכרו כ-8,800 דירות, עלייה של 46% לעומת ספטמבר    משרד האוצר מיישר קו עם נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ועם דיווחי קבלנים, שדיווחו אף הם על המשך הגאות
איתמר לוין
בית המשפט העליון דחה את בקשתו של רוצח ראש-הממשלה לבטל את החזקתו בהפרדת יחיד    ביהמ"ש מציע שעמיר יוכל לבוא במגע קצר עם אסירים אחרים, כמבחן להתנהגותו
מחלקה ראשונה
אביו של הנער בן ה-14 מעוספייה החשוד ברשלנות שהביאה לאסון הדליקה בכרמל טוען בתוקף: "אין לו שום קשר לשריפה. כל המורות מעידות שהיה בבית הספר מרבע לתשע, והשריפה פרצה ב-11:40"
יפעת גדות
מדענים פיענחו מבנה של אנזים האחראי להיווצרותו של הרובד הדביק על השיניים ומקווים שיוכלו לפתח חומרים שידכאו את פעילותו    מתכננים להוסיף את החומר למשחות השיניים, או אפילו לממתקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il