X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הצעתה של ענקית האינטרנט היא גבוהה יותר מהצעה קודמת של קינגסטון על הפטנטים של מודו בהיקף 5 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
דב מורן [צילום: יח"צ/דה מרקר]

ענקית האינטרנט גוגל היא זו שהציעה לרכוש את הפטנטנים של חברת מודו בעבור 7 מיליון שקל. מהצעה שהוגשה היום (ג') לביהמ"ש המחוזי בת"א עולה כי ההצעה של גוגל, המיוצגת ע"י דוד תדמור (הממונה על ההגבלים העסקיים לשעבר) היא גבוהה יותר מהצעה קודמת של חברת קינגסטון על הפטנטים של מודו, שהציעה עבורם 5 מיליון שקל.
נזכיר, כי לחברת מודו שנשלטה ע"י דב מורן מונה כונס הנכסים והוגשה בקשת פירוק ע"י העובדים ובעקבות זאת היא התחילה במימוש הנכסים שבבעלותה. "גלובס" חשף בסוף מארס השנה כי החברה שפיתחה טלפונים סלולריים מודולריים מעמידה את הפטנטים שפיתחה למכירה לכל המרבה במחיר.
מודו חייבת לנושיה, ובניהם הבנקים, עשרות מיליוני שקלים, וסך הפסדיה נאמד ב-450 מיליון שקל. לאחר הכישלון לגייס הון בשנה שעברה, מודו נקלעה לקשיים ובעצם הפסיקה את כל הפעילות והחלה במכירת חיסול של רוב נכסיה. מודו צברה בשלושת שנותיה יותר מ-100 פטנטים, מה שהפך לנכס העיקרי שלה.
עבור הפטנטים בוצעה התמחרות וההצעה הזוכה הייתה ל-5 מיליון שקל של חברת קינגסטון כאמור. עקב בקשה גבוהה יותר שהגיעה ברגע האחרון, כונסת הנכסים של מודו, עו"ד חנית נוב ממשרד נוב ושות' עורכי דין, ביקשה מביהמ"ש לאפשר לה לשקול את ההצעה הנוספת והיום נודע כי המציעה היא גוגל.
מהתגובה של גוגל לבית-המשפט, שהגיעה לידי "גלובס", עולה כי המציעה השנייה שהציעה 6.2 היא חברת Silver River, חברה המאוגדת בארה"ב ושמשרדיה הראשיים נמצאים ב-Mountain View, קליפורניה. גוגל, באמצעות עורכי הדין ד"ר דוד תדמור ויניב אהרונוביץ' ממשרד תדמור ושות', מבקשת מביהמ"ש לשקול את הצעתה שגברה על ההצעה של קינגסטון ולאפשר התמחרות נוספת. ביהמ"ש יקיים דיון בבקשה ב-3 במאי.
אחד המשקיעים במודו, דיוויד סאן, הטיל שעבוד על נכסיה של מודו, להבטחת הלוואה שנתן לה בהיקף 5 מיליון דולר. בבקשה לביהמ"ש היום גוגל מבקשת להסיר את זכויותיו של סאן והטענות שלו על בעלות בחלק מהנכסים, שיימכרו, אם וכאשר, ללא כל שעבוד.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  26/04/2011   |   עודכן:  26/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גוגל הציעה 7 מיליון שקל על הפטנטים של חברת מודו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלי אפלברג
השבבים יספקו מהירות גבוהה וצריכת חשמל נמוכה    הטכנולוגיה החדשה אמורה לענות על הצורך כתוצאה מגידול בשימוש בווידיאו באינטרנט
עופר וולפסון
BDI תחל פעילותה בקרנות מה-24 במאי    תעבוד מול בנק מרכנתיל דיסקונט    הכניסה לתחום - במסגרת המכרז להפעלת הקרן שנערך בתחילת השנה שעברה
איתמר לוין
ראש עיריית ר"ג חשוד שקיבל שוחד מיזמי נדל"ן על-מנת שיעניק להם הקלות    כתב האישום כפוף לשימוע    עיריית ר"ג: הכפשה ושקרים של אנשים שנמנע מהם להשתלט על נכסים עירוניים
עופר וולפסון
סוכנות דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס מותירה את דירוג החוב של ישראל ברמה A1 יציב בסקירה העולמית השנתית שפרסמה: "מודל היצוא מבוסס ההיי-טק של ישראל מתפקד טוב ותומך בצמיחה בטווח הבינוני"    מזהירה מהשלכות פיסקליות כתוצאה מעלייה בהוצאות הביטחוניות, על-רקע עליית המתיחות במדינות השכנות
עופר וולפסון
קבוצת התיירות הפרטית משקיעה כ-2 מיליון שקלים בסטארט-אפ הישראלי "אקסודיוס"    אקסודיוס מפתחת טכנולוגיה לזיהוי דפוסי החלטה על-פי קול - לשיפור מערכי מכירות טלפוניים    "מדובר בטכנולוגיה שיכולה להביא למהפכה בתחום ההזמנות והמכירה באמצעות הטלפון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il