X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת שב"א פרסמה את נתוני חודש נובמבר ולפיהם הוציאו ישראלים 28.15 מיליארד שקלים באשראי בחודש שעבר כמות העסקות עומדת על 130.29 מיליון
▪  ▪  ▪
שיא של כל הזמנים בישראל [צילום: אליס אמנדולה, AP]

מנתוני חברת שב״א (שירותי בנקים אוטומטיים), המפעילה את מערכות התשלומים הלאומיות, לחודש נובמבר - חודש הקניות, עולה כי חל בשנת 2018 גידול בשימוש ובפעילות העסקית של הישראלים בכרטיסי אשראי. הישראלים הוציאו בחודש נובמבר 28.15 מיליארד שקלים - עלייה של 7% לעומת נובמבר אשתקד. כמות העסקות באשראי שנרשמו בחודש זה הסתכמו ב-130.29 מיליון עסקות - עלייה של 7.5% לעומת כמות העסקות בנובמבר 2017.
נובמבר הוא חודש הקניות המרכזי בשנה מבחינת עסקות אשראי וכולל בתוכו מספר אירועי קניות משמעותיים, וביניהם: שופינג IL, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. במועדי הקניות מרוכזים מבצעים רבים ברכישות דרך האתרים השונים ברשת וגם מתקיימים אירועי מכירות במרכזי הקניות והקניונים בישראל.
מנתוני שב"א עולה עוד כי השנה נמשכה המגמה לפיה הישראלים מבצעים עסקות בסכומים גבוהים יותר ללא הצגת כרטיס אשראי. במהלך נובמבר השנה בוצעו כמות של 130.29 מיליון עסקות, 38.92 מיליון מהעסקות התבצעו ללא הצגת כרטיס, נתון זה מהווה 29.9% מכלל העסקות באשראי. בנובמבר בשנה שעברה התבצעו 34.89 מיליון עסקות באשראי דרך הרשת שהיוו 28.9% מסך העסקות באשראי במהלך החודש.
בסך-הכל הוציאו הישראלים בנובמבר 2017 ברכישות מקוונות סכום של 14.07 מיליארד שקל, מדובר בנתון המהווה 49.9% מסכום העסקות באשראי שבוצעו בחודש זה. בשנה שעברה הוציאו הישראלים ברכישות מקוונות סכום של 12.70 מיליארד שקל שהיוו 48.3% מסכום העסקות הכולל. מניתוח הנתונים בחמש השנים האחרונות ניתן להבחין במגמה של עליה בכמות העסקות ובסכום הרכישות של הישראלים דרך הרשת במהלך חודש הקניות של נובמבר. יודגש כי נתוני הרכישות מרחוק כוללים גם את הוראות הקבע המשולמות באשראי.

תאריך:  05/12/2018   |   עודכן:  05/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עליה של 7% בעסקות האשראי בנובמבר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא המדינה טען כי בעקבות פסילת מועמדות משה אדרי לתפקיד המפכ"ל הוטלו האשמות שווא ביו"ר הוועדה למינויים בכירים    "אי-אפשר למנות ועדה בהחלטת ממשלה ולצפות ממנה שתהיה חותמת גומי"
איציק וולף
הצעת החוק מבקשת לקבוע כי העסקת מפעילי עגורנים או אתתים באמצעות קבלן כוח אדם תהיה מותנית בכך שקבלן כוח האדם קיבל היתר מיוחד לכך, שזה עיסוקו הבלעדי ושהעובדים המוצבים על ידו הם עגורנאי מסומך או אתת מוסמך.
איתמר לוין
ביקש להסתייע באיש העסקים ספנסר פרטרידג' ובבן-דודן נתן מיליקובסקי    הוועדה קבעה שאין הצדקה לחריגה מהכללים    פרקליטי נתניהו: זו אינה ההחלטה הסופית
איציק וולף
66 חברי כנסת אישרו הצעת חוק המבקשת לקבוע כי התקנת מעלית על-פי בקשת אדם בעל מוגבלות או שמלאו לו 67 שנים תדרוש הסכמה של רוב בעלי הדירות    המתנגדים לא ישלמו אך גם לא יוכלו להשתמש במעלית
איציק וולף
ועדת הכלכלה אישרה תקנות שהציג משרד התחבורה לחניית מכליות דלק במסופים כפי גלילות ובתי הזיקוק בשל האבטחה שיש במקומות אלו סביב השעון    המובילים והמסיעים: התקנות לא מספקות מענה למכליות פרטיות אלא רק לחברות הדלקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il