X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ועדת הבחירות קיבלה עתירת העבודה:

אסור לנתניהו להצטלם עם חיילים

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אסר על ראש הממשלה ושר הביטחון להצטלם עם חיילים והורה להסיר את כל הצילומים שהועלו לאחר 9 בינואר 2019 אסר על נתניהו להשתמש בצלמי לע"מ והנחה את הרמטכ"ל להורות לחיילים להימנע מתצלומים עם מועמדים בבחירות
▪  ▪  ▪
לא עוד. צילום עם חיילים שבוצע בידי לע"מ [צילום: קובי גדעון/לע"מ]

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, קבע כי אסור לראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, לתעד בצילומים או לפרסם צילומים וסרטונים מביקוריו בבסיסי צה"ל בתקופה הקודמת לבחירות.
בכך, קיבל עתירה שהוגשה נגד ראש הממשלה ונגד הליכוד ואת חוות דעת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. השופט מלצר הורה לנתניהו ולליכוד להסיר באופן מיידי את כל התמונות והסרטונים של נתניהו עם חיילים שהועלו החל ב-9 בינואר 2019 בכל אמצעי מדיה שהוא. הוא הדגיש שאין להסיר מן הרשת פרסומים שהועלו בתקופה הקודמת לתשעים יום לפני הבחירות.
"ככל שהמשיב 2 [נתניהו, א.ו.] ביקר, או יבקר במתקני צה"ל, או נפגש או ייפגש עם קצינים וחיילים בתקופת הבחירות, אל לו לתעד, על דרך של צילום, או להפיץ תמונות וסרטונים ממפגשים אלה באמצעי המדיה השונים, אלא אם כן האירוע נכנס בגדר החריגים הצרים שנמנו בתגובת היועמ"ש ולאחר שניתן לכך אישור בכתב ומראש של היועצים המשפטיים הרלוונטיים (במשרד ראש הממשלה, או במשרד הביטחון) ובמידת הצורך, על-פי שיקול דעתם של אלה, בהתייעצות עם היועמ"ש, או מי שימונה לכך מטעמו במשרד המשפטים", כתב השופט מלצר בהחלטתו.
לדבריו, גם עצם השימוש בצלמי לשכת העיתונות הממשלתית על-ידי נתניהו אסורה משום שהיא מפרה לכאורה את סעיף 2א לחוק, אשר קובע איסור כללי על שימוש בנכסי ציבור לצורך תעמולת בחירות.
"בשים לב לצו המניעה הנ"ל – הרמטכ"ל, או מי מטעמו, יורו לכלל המפקדים והחיילים בצה"ל להימנע, מעתה ואילך, מתצלומים עם מועמדים לבחירות, בתקופת הבחירות, וככל שנערכו צילומים כאלה בעבר – שלא לשתפם מכאן ואילך עם אחרים. תשומת לב החיילים תופנה לכך שהפרה של סעיף 130 לחוק הבחירות עלולה להיות עבירה פלילית או משמעתית", ציין מלצר.
מפלגת הליכוד תשלם את הוצאות מפלגת העבודה שעתרה נגד הליכוד ונגד נתניהו בסך 5,000 שקל ואת הוצאות היועץ המשפטי לממשלה בסך 10,000 שקל.

תאריך:  18/02/2019   |   עודכן:  18/02/2019
+על גנרלים בפוליטיקה
08:57 19/02/19  |  אורי נטע   |   לרשימה המלאה

במדינת ישראל לא הייתה הצלחה לאנשי צבא בתפקידי שלטון אזרחי  ▪  במאמר רשימה של רמטכ"לים וגנרלים שאף אחד מהם לא עשה משהו משמעותי חיובי בפוליטיקה לטווח הרחוק

דיין. ידע ערבית [צילום: הרמן חנניה/לע"מ]
+"אופציית החבירה לגנץ - על השולחן"
22:57 18/02/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר יש עתיד הציג את רשימת מפלגתו לכנסת ה-21 ואמר כי אם יקבל תשובות על שאלות המהות שהציג לבני גנץ - יהיה מוכן להיכנס לחדר "עד שייצא עשן לבן"

כינוס יש עתיד בשפיים, הערב [צילום: גילי יערי, פלאש 90]
+נתניהו יזם פגישה עם אלי ישי
19:45 18/02/19  |  

נתניהו ביקש אתמול לארגן פגישה משולשת: פרץ-סמוטריץ-אלי ישי. המטרה: לצרף את ישי לרשימת הימין. פרץ וסמוטריץ סירבו. משכך, ביקש פגישה בלי אלי ישי, וגם לכך סירבו (ערוץ 20). ישי, שמעוניין להיות שר, פרסם את ההודעה הבאה: "‏עשיתי כל שביכולתי כדי להביא לאיחוד בגוש הימין. עם זאת, יש גבולות שלא נעבור ותנאים שלא נוכל להסכים להם. לאורך כל שנותיי הקפדתי שלא לסור ימין ושמאל ממה שהורו לי רבותי, וכך אנהג גם הפעם. מי ,שמונע כעת את האיחוד בימין - הוא ורק הוא - יהיה האחראי להקמת ממשלת שמאל".

+פייגלין: נתניהו מבין שאני לא בכיסו
19:23 18/02/19  |  

משה פייגלין, יו"ר מפלגת זהות, אומר כי הסיבה שלחציו של ראש הממשלה מנותבים למפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי ולא אליו, היא משום שראש הממשלה מבין היטב שסמוטריץ' וחבריך מונחים בכיסו - וזהות לא. "זהות תהיה בכנסת הבאה ותייצג כראוי גם את קולות מצביעי הימין", אמר.

+אקירוב צפוי לגרוף כ-80 אלף שקל מהערבות לגנץ
19:18 18/02/19  |  

איש העסקים אלפרד אקירוב צפוי לגרוף כ-80,000 שקל רווח מהערבות הכספית בסך שני מיליון שקלים שהעמיד לרשות חוסן לישראל בראשות בני גנץ. על פי הוראות מבקר המדינה יוחזרו למעמיד הערבות 4% ריבית מכספי מימון המפלגות אם תצליח חוסן לישראל להיכנס לכנסת.

+רשימת יש עתיד כמעט זהה לכנסת הנוכחית
18:59 18/02/19  |  

‏פורסמה רשימת יש עתיד לכנסת, והיא כוללת בעיקר את נאמניו של לפיד: 1. יאיר לפיד, ‏2. מאיר כהן, ‏3. עפר שלח, ‏4. אורנה ברביבאי, ‏5. יעל גרמן, ‏6. קארין אלהרר, ‏7. יואל רזבוזוב, ‏8. אלעזר שטרן, ‏9. מיקי לוי, ‏10. פנינה תמנו שאטה, 11. רם בן ברק, 12. יואב סגלוביץ.

+תעמולת הבחירות בטלוויזיה וברדיו תחל ב-26 במרס
17:57 18/02/19  |  

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, קבע את זמני שידורי תעמולת בחירות בטלוויזיה וברדיו לקראת הבחירות לכנסת ה-21 וזאת לאחר שהתייעץ עם ועדת הבחירות המרכזית, ושמע את עמדות תאגיד השידור הישראלי, הרשות השנייה, גלי צה"ל וערוצי הטלוויזיה שבהם ישודרו. תעמולת הבחירות תתחיל ביום שלישי, ה-26 במרס 2019, ויסתיימו ביום שני, ה-8 באפריל בשעה 19:00.

+רוברט אילטוב לא יתמודד בכנסת ה-21
17:52 18/02/19  |  

ח"כ רוברט אילטוב הודיע כי הוא פורש מן החיים הפוליטיים, וזאת לאחר 13 שנים בהן כיהן כחבר כנסת. אילטוב לא הסביר מדוע פרש, והאם הדבר נובע כתוצאה מהצבתו במקום לא ריאלי ברשימת ישראל ביתנו. אילטוב הודעה לכל חבריו, אך נמנע מהתייחסות פרטנית לליברמן. גם ליברמן לא פרסם הודעת פרידה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסור לנתניהו להצטלם עם חיילים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בעבר לא היה אסור. מה קרה?
כנניהו המיסר  |  18/02/19 21:57
2
אני מרשה ל נתניהו להצתלם
ישע  |  19/02/19 11:14
 
- עולם הפוך ראיתי
פיד מהיר  |  21/02/19 11:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
עידן יוסף
ראשי הציונות הדתית: "אנו מפלגה עצמאית שמקבלת את החלטותיה בעצמה. מדוע נתניהו אינו קורא לליברמן, לכחלון, לפייגלין ולאורן חזן?"    סמוטריץ: עוצמה יהודית ניסו להתאחד תוך דחיקת הבית היהודי    בן גביר: קיבלנו הצעות משפילות
מירב ארד
הבהירה: "אין לנו מספיק כוח פוליטי לממש את הדרך שלנו לבד. ולא אסלח לעצמי אם קולות המאמינים בדרך יתבזבז"    תקפה את נתניהו: "השליט השתלט על הצדק. הוא תוקף את התקשורת החופשית ומערכות אכיפת החוק"
מירב ארד
יו"ר התנועה תמסור הצהרה לתקשורת, שבה תודיע כי לא תתמודד בבחירות הקרובות    ע"פ הסקרים לבני לא עוברת את אחוז החסימה וניסיונתיה לחבור למפלגות אחרות נכשלו
סוזי דים
בלוק טכני - צו השעה    והזמן עובר... אחוז אחד מן הקולות, כלומר לפחות מנדט אחד שהיה יכול להכריע בין שלטון ימין לשלטון שמאל, נוזל-חומק דרך שעון החול...
יובל כהן
ברור ש"זהות" סבלה מתת-סיקור כרוני    לו ראשי מפלגות אחרות, "לגיטימיות" יותר, היו מתברכים בחלקיק מההתנהלות הסנסציונית של פייגלין, לא היינו חדלים מלשמוע עליהם
רשימות נוספות
החברים של גנץ: שני מיליון שקל מאקירוב  /  עידן יוסף
ריבלין בעקיצה למרכז: יש ימין ויש שמאל  /  עידן יוסף
העבודה מתחזקת; לבני שוקלת פרישה  /  עידן יוסף
סעודיה מהמרת על גבאי?  /  יונתן אריאל
ומה איתך  /  אביתר בן-צדף
המפלגה שבנתה והרסה  /  רון בריימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il