X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסכם קיבוצי חדש קובע כי שכרם של העובדים יעודכן בכ-3% בשנה הבאה וב-2% נוספים ב-2021 פורשים מרצון יקבלו 240% פיצויי פרישה, אחזקת רכב לחודשיים מהפרישה וייעוץ כלכלי ופנסיוני
▪  ▪  ▪

ועד עובדי בזק בינלאומי חתמו על הסכם קיבוצי הקובע כי בשנת 2020 הם יקבלו תוספת שכר בגובה 2.95%. בשנת 2021 תחולק תוספת שכר בגובה 2%, ושני מיליון שקל נוספים יחולקו כמענק מצוינות לעובדים.
מדובר בהסכם הקיבוצי השלישי במספר מאז התאגדו העובדים בהסתדרות במרס 2014. הוא יחול על 1,400 עובדי בזק בינלאומי ויהיה תקף עד לסוף 2021.
עוד כולל ההסכם הגדלת תקציב הרווחה ל-4,375 שקל לכל עובד וכן 6 מיליון שקל נוספים עד סוף ההסכם והגדלת השתתפות החברה בארוחות מ-10 שקל ביום לעובד ל-21 שקל.
כחלק מההסכם, הצדדים סיכמו על סינרגיה עסקית, תפעולית וניהולית של בזק בינלאומי עם החברות הבנות בבזק (פלאפון ו-yes) - הכוללת בין היתר ניהול משותף, הרחבת תפקידים ומכירה הדדית של מוצרי ושירותי החברות - תוך שמירה על עצמאות החברה והרחבת הפוטנציאל העסקי שלה, והצבת חלופות למימוש יעדי התייעלות. כל זאת תוך הסדרת השלכות שיתופי הפעולה הללו על העובדים. בהתאם לזאת סוכם על חלוקת מענק התמדה מיוחד לרגל שיתופי הפעולה בשנים 2019-2020 בגובה 14 מיליון שקל, שיחולק לעובדים על-פי ותק.
סוכמו גם היקפי ההתייעלות בכוח אדם לכל שנות ההסכם. לראשונה בחברה - תינתן לעובדים אפשרות לפרישה מרצון בתנאים תקדימיים בענף תוך קבלת 240% פיצויי פרישה. כמו-כן, חבילת הפרישה תכלול תנאים נלווים נוספים כגון המשך אחזקת רכב למשך חודשיים מיום הפרישה וייעוץ כלכלי ופנסיוני לכל פורש. מטרת תוכנית הפרישה לתת חלופה לפיטורי עובדים בהשגת יעדי ההתייעלות של החברה.
בנוסף לזאת יחודש ההסכם הקיבוצי על הטבותיו והישגיו עד סוף 2021, לרבות תוספות גני ילדים וקייטנות, קרן השתלמות, תעריף דמי הבראה מוגדל, ימי חופשה ובחירה מעבר לקבוע בחוק ועוד.

תאריך:  11/07/2019   |   עודכן:  11/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בתום מבצע של עובדי הרכבת הוחזרה תינוקת בת חמישה חודשים שהופרדה מאמה בנסיעה    מנהל תחנת חדרה: "אני עדיין רועד מהתרגשות"
איציק וולף
ממפלגת העבודה נמסר כי הפגישה הייתה טובה מאוד והתקיימה באוירה חברית וחמה    "השניים שוחחו על ההתפתחויות הפוליטיות לקראת מערכת הבחירות ודנו באתגרים בפניהם ניצבת מדינת ישראל"
איציק וולף
הוועדה לשיפור הטיפול במערך האישפוז הפנימי קוראת לפרסום חוזר מנכ"ל שיאסור אישפוז חולים בפרוזדורי בתי החולים    ממליצה הליך בינוי שיאפשר אישפוז של עד שני חולים בחדר עם שירותים ומקלחת ולחזק את הרפואה בקהילה למניעת אישפוזים מיותרים
איתמר לוין
התביעה נגעה לניסוח הבלתי-ברור באתר החברה בנוגע לתנאי הביטול והשינוי של כרטיסים    הסכום המקורי היה 226 מיליון שקל    התובע ובא-כוחו יקבלו 1.2 מיליון שקל
מירב ארד
החל את דרכו במחלקת הכספים של קבוצת עופר לפני כ-40 שנה, ומונה למנכ"ל מליסרון לפני כעשור    לוי במכתב לדירקטוריון: "מעולם לא ביקשתי הלוואה בסך 400 מיליון שקל"    "הובלתי את החברה מהיותה הבעלים של קניון בודד בצפון הארץ, הקריון, להיותה כיום חברת הקניונים הגדולה בישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il