X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הטוטו מציג הכנסות שיא במחצית הראשונה של 2019, שעלו אפילו על ההכנסות במחצית הראשונה אשתקד שבה התקיים המונדיאל ישראלים הוציאו 1.477 על הימורי ספורט ומתוכם חולקו 976 מיליון שקל כפרסים 64% מההכנסות - מהימורי כדורגל, 31% מכדורסל ו-4% מהימורים על משחקי טניס
▪  ▪  ▪
רווחי שיא על חשבון המהמרים

הטוטו סיים את המחצית הראשונה של 2019 עם רווח נקי של 321 מיליון שקל. מדובר בגידול של 2.6% ברווח הנקי ביחס למחצית הראשונה של 2018. מדובר בנתון משמעותי, משום שהמחצית הראשונה אשתקד כללה גם את משחקי גביע העולם בכדורגל, המונדיאל, שנחשב לאירוע שיא כמחולל הכנסות בהימורי הטוטו.
סך הכנסות הטוטו במחצית הראשונה של 2019 עמדו על 1.477 מיליארד שקלים, המהווים גם הם שיא בהכנסות לשישה חודשים שבהם לא התקיים מונדיאל. מתוך סכום זה של ההכנסות חילק הטוטו פרסים בגובה מצטבר של 976 מיליון שקלים.
הדוח הכספי של המחצית הראשונה של השנה מצביע עוד כי 64% מהכנסות הגרלת הווינר הגיעו מכדורגל (כ-890 מיליון שקלים), 31% מכדורסל (כ-442 מיליון שקלים) ו-4% מטניס (כ-55 מיליון שקלים).
הליגה המכניסה ביותר בווינר בלבד הייתה ליגת הכדורסל האמריקנית, ה-NBA, עם 144 מיליון שקלים, אחריה הליגה הספרדית (121 מיליון שקלים), ליגת העל בכדורגל (103 מיליון שקלים) וליגת ווינר בכדורסל (95 מיליון שקלים) נמצאות במקום השלישי והרביעי.
המשחק המכניס ביותר היה גמר ליגת האלופות (ליברפול - טוטנהאם) עם הכנסות של 8.8 מיליון שקל, יותר מפי שניים מהאירוע המכניס שבא אחריו - המפגש הראשון בין טוטנהאם לאייאקס במסגרת חצי גמר ליגת האלופות (4.3 מיליון שקל).
גמר גביע המדינה בכדורגל בין בני יהודה למכבי נתניה היה המשחק הישראלי המכניס ביותר (2.6 מיליון שקל) וגמר הפלייאוף בליגת ווינר בכדורסל בין מכבי ת"א למכבי ראשל"צ היה משחק הכדורסל המכניס ביותר (2.1 מיליון שקל).
ממלאת-מקום יו"ר הטוטו, עו"ד עפרה שרון, טענה כי הרווח הנקי, בסך 321 מיליון שקלים הוא רווח נקי לאזרחי המדינה משום שכל רווחי הטוטו מועברים לטובת תקציב המדינה. "נמשיך לפעול על-מנת לשמר את ההישג גם בחציון השני תוך שיתוף פעולה מלא עם משרד התרבות והספורט ומשרד האוצר", אמרה.
יעל אלמור ליאון, ממלאת-מקום מנכ"ל הטוטו, הוסיפה כי מדובר בתוצאות כספיות מצוינות שמושגות על-רקע שינויים ארגוניים ואתגרים רגולטוריים לא פשוטים. "הן מעידות על ניהול יעיל, וגם על חוסנו של הטוטו, איכות עובדיו והאמון של לקוחותיו בו", אמרה.

תאריך:  02/09/2019   |   עודכן:  02/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יעל אלמור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גידול של 2.6% ברווחי הטוטו: 321 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
רשות המיסים והרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין יוצאות במהלך שיאפשר רישום הסכמי שיתוף במקרקעין ללא צורך בהגשת אישורי מיסים
מירב ארד
בחברה מציינים כי בשום שלב לא הייתה בעיה כלל ארצית    החברה ציינה כי צוותים טכניים פעלו כדי להתגבר על התקלה והיא חזרה לפעילות מלאה
עידן יוסף
בהקלטה מכינוס בחירות סגור אומר יו"ר יהדות התורה כי מפלגתו לא תיכנס לכל ממשלה אם נושא השבת לא יוסדר    הודה שאנשי מפלגתו לא מחו מספיק נגד חילולי השבת: "אף פעם לא היה מצב בו השבת הפך ליום השיפוצים"
עידן יוסף
פעילים של זזים יסיעו באוטובוסים ובכלי רכב פרטיים את תושבי הפזורה, בעיקר בדואיות, לקלפיות מרוחקות    כ-140 אלף פעילים יגדילו את מערך ההסעים פי ארבעה
יצחק דנון
ירון ירקוני וכרמית יצחקיאן טוענים, כי הרשת גבתה מהם תמלוגים ביתר משום שלא הצמידה אותם למדד, וכעת מסרבת להחזיר להם סכומים אלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il