X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההסכם, בהיקף כספי כולל של 475.2 מיליון שקל, מסדיר את הניהול והתחזוקה של כ-4,400 דירות בבתי גיל הזהב של הסוכנות היהודית, המשמשים לאכלוס קשישים נזקקים חסרי דירה
▪  ▪  ▪
[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

משרד הבינוי והשיכון וחברת "עמיגור" חתמו (יום ה', 24.12.20) על הארכת הסכם הניהול לבתי גיל הזהב של הסוכנות היהודית, לתקופה של 9 שנים. זאת, לאחר שההסכם פעל בשנה האחרונה באופן מצומצם עקב מגבלות התקציב. "עמיגור" היא חברת הדיור הציבורי השנייה בגודלה בישראל, וההסכמים של המשרד עם החברה מקיפים כ-20% מסך הדירות בדיור הציבורי וכ-40% מסך הדירות בבתי גיל הזהב.
ההסכם, בהיקף כספי כולל של 475.2 מיליון שקל, מסדיר את הניהול והתחזוקה של כ-4,400 דירות בבתי גיל הזהב של הסוכנות היהודית, המשמשים לאכלוס קשישים נזקקים חסרי דירה.
משרד הבינוי והשיכון מנהל למעלה מ-100 בתי דיור לגיל הזהב בפריסה ארצית הכוללים כ-12,000 דירות. מטרת בתי דיור אלו לתת פתרון דיור בקהילה עם סל רווחה לאוכלוסיית זכאים בני הגיל השלישי. רוב בתי הדיור מנוהלים בעבור המשרד על-ידי חברות ממשלתיות וחלקן על-ידי חברות פרטיות.
מדובר במימוש אופציה להסכם שנחתם בשנה שעברה לפיו לראשונה, נכללה בהסכם אמנת שירות מפורטת ותקציבי תחזוקה ייעודיים בבתי גיל הזהב, אשר מבטיחים מתן שירות איכותי ופתרונות דיור ראויים לדיירי הדיור הציבורי. בנוסף, ההסכם מקצה תקציב פיתוח למערכות מידע שישרתו את הדיור הציבורי ויסייעו בשיפור השירות והמעקב, וכן עידכון של תקציבי תחזוקת השבר המוקצים לחברה.
הסכם זה מצטרף להסכם נוסף שנחתם עם חברת עמידר לפני כשלוש שנים שכולל את מחויבות החברות המנהלות את דירות הדיור הציבורי, לספק את השירותים לדיירים בהתאם לאמנת שרות בסטנדרט בינלאומי.
חתימת ההסכם עם עמיגור לניהול 43 בתי דיור גיל זהב היא חלק ממהלך כולל של המשרד לשיפור השירות של המשרד בתחום זה. כך בנוסף, בתחילת דצמבר 2020 פרסם משרד הבינוי והשיכון מכרז לניהול בתי גיל הזהב אשר בבעלות המדינה, תוך קביעת רמת שירות גבוהה לדיירים, התייעלות תפעולית ויעילות כלכלית.

תאריך:  24/12/2020   |   עודכן:  24/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
475.2 מלש"ח לניהול בתי גיל זהב תשע שנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
באטמ, בשיתוף אוניברסיטת Tor Vergata באיטליה, ממשיכה לבחון את הערכות שלה עבור כל מוטציה המזוהה, בעל משמעות קלינית, על-מנת לוודא כי הערכות שלה מסוגלות לאבחן במדויק את כל הזנים החדשים הידועים של נגיף הקורונה
מירב ארד
במסגרת המחקר, החוקרים פיתחו טיפול לחירשות גנטית שנובעת ממוטציה שנמצאה לראשונה במשפחות בישראל    החוקרים החדירו לאוזני עכברים גן תקין, שמחליף גן פגום בתאים האחראים לשמיעה. העכברים החירשים שטופלו בדרך זו התפתחו עם שמיעה תקינה לחלוטין.
איציק וולף
שוקלים אחת משתי אפשרויות: ריצה במפלגת שמאל חדשה, או שיקום ומיתוג מחדש של מפלגת העבודה    אחת המחלוקות המרכזיות עוסקת בזהות מנהיג המפלגה    בשעה 12:30 ימסור ח"כ שלח הצהרה מיוחדת
עידן יוסף
משרד התחבורה פרסם מכרז למחקר כלכלה התנהגותית שיבחן מהם החסמים שמונעים מהציבור לוותר על הרכב הפרטי לטובת התחבורה הציבורית ואיזה שיפורים יש לעשות כדי לשפר את חוויית הנסיעה באוטובוס
עידן יוסף
יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה לנציג הקרן: זה משהו שאתם צריכים לא לישון בלילה בגללו, ולקום בבוקר עם תוכנית. אני מרגישה חוסר אכפתיות בתוך הקרן הזו וחוסר הבנה לאיך המדינה שלנו נראית    נציג הקרן: "הכסף נועד להקמת מתקני השבה ופיתוח מפעלי מיחזור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il