X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[הדמיה: משהב"ט ותע"א]
30 שנה אחרי מלחמת המפרץ
משרד הביטחון החל בפיתוח טיל חץ 4
מנהלת "חומה" של משרד הביטחון והסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים החלו בפיתוח הדור הבא של הטיל המיירט ייתן מענה למגוון רחב של איומים עתידיים, כולל מאירן, ומתוכנן להחליף בעשורים הבאים את מיירט "חץ 2"

30 שנה אחרי מלחמת המפרץ: במשרד הביטחון יחד עם התעשיה האוירית החלו בפיתוח הדור הבא של טיל החץ, מערכת הנשק "חץ 4". הטיל החדש יהיה טיל מיירט עם יכולות משודרגות שייתן מענה למגוון רחב של איומים עתידיים, והוא מתוכנן להחליף בעשורים הבאים את מיירט "חץ 2".
"פיתוח חץ 4, יחד עם שותפינו האמריקניים, יביא לקפיצת מדרגה טכנולוגית ומבצעית בשדה הקרב העתידי, אל מול איומים שמתפתחים כל העת במרחב המזרח תיכוני ומעבר לו", אמר שר הביטחון בני גנץ. ראש הסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים, אדמירל ג'ון היל מסר כי "פרויקט חץ 4 מבטא את מחויבותה של ארה"ב לסייע למדינת ישראל בחיזוק מערך ההגנה הלאומי נגד איום הטילים".
ראש מנהלת חומה במפא"ת משה פתאל אמר כי "פיתוח חץ 4 מותנע בעיתוי סמלי - 30 שנה לאחר מלחמת המפרץ, שבעקבותיה הוקמה המינהלת ויצאה לדרך תוכנית ההגנה מטילים המשותפת לישראל ולארה"ב. בשלושה עשורים הקמנו את מערך ההגנה מטילים המתקדם בעולם, המונה ארבע שכבות מבצעיות מוכחות". מנהל מפעל מל"מ בתעשיה האוירית יעקב גליפת הוסיף כי "מערכת הנשק חץ, שהייתה הראשונה בעולם שאיפשרה יירוט טילים בליסטיים, תעניק יכולת הגנה משמעותית נוספת למדינת ישראל ולאזרחיה".
מערכת הנשק "חץ" היא מרכיב מרכזי במערך ההגנה הרב-שכבתי. המערכת מורכבת ממערך גילוי מכ"מי רב עוצמה המפותח ומיוצר על-ידי התעשיה האוירית; ממערכות שליטה ובקרה וניהול ירי המפותחות עלידי אלביט מערכות; וממערך שיגור ומיירטים, המפותחים ומיוצרים אף הם על-ידי התעשיה האוירית - "חץ 2" ו"חץ 3". לפיתוח וייצור מיירט החץ שותפות חברות רפאל ותומר. "חץ 2" המבצעי מאז שנת 2000, משמש כשכבת הגנה בקצה האטמוספירה, "חץ 3", שנמסר לשימוש מבצעי בשנת 2017, הינו מיירט אקסו-אטמוספרי שמהווה את שכבת ההגנה העליונה, בגבהים ומרחקים עצומים ממדינת ישראל. שני המיירטים עברו בשנים האחרונות סדרת שיפורים והוכיחו יכולת מבצעית גבוהה בסדרת ניסויי יירוט מוצלחים בישראל ובאלסקה.

תאריך:  18/02/2021   |   עודכן:  18/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בני גנץ / Benny  Gantz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד הביטחון החל בפיתוח טיל חץ 4
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בהתאם להנחיית הדרג המדיני, צה״ל החזיר שני רועי צאן לשטח סוריה כחלק מן המהלך המתרקם לשחרור הצעירה הישראלית שנכנסה לסוריה ומוחזקת בשבי    נעצרו על ידי כוחות צה״ל בשבועות האחרונים כחלק מסדרת מארבים ייזומים
עידן יוסף
חוות דעת מומחה מטעם נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות שבדק את גישת דין האיסלאם כלפי כלבי נחייה מצאה כי ל"שריעה" השקפה חיובית כלפי כלבי נחייה, ויש לאפשר לעיוורים הנעזרים בהם להיכנס עימם למקומות ציבוריים
איתמר לוין
השופטת רבקה פוקס: לא הוכח הקשר הסיבתי בין התנהלותה של הרשות הפלשתינית ב-2003 לבין הפיגוע שביצע הג'יהאד האיסלאמי במסעדה בחיפה, בו נרצחו 21 בני אדם
מירב ארד
132 חוזרים על כל 100 נרשמים    קצב החזרה של בני 35-54 גבוה פי 2.5 מהקצב הממוצע    נשים חוזרות בקצב הגבוה פי 1.8 מגברים    ירידה בשיעור הנרשמים שנותרו ללא מעסיק
מירב ארד
הובסיף: "אפשר לומר כבר עכשיו שמתחסנים ומחלימים יוכלו החל מיום ראשון ללכת לחדרי כושר, לתיאטראות, לבתי מלון, להופעות וגם לבתי כנסת"    על אפשרות לסגר רביעי השיב: "אם נמשיך בממדי התחסנות טובים יהיה מצחיק לדבר על סגר רביעי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il