X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר הפנים הודיע לראשי עיריות תל אביב-יפו ובת ים על ביטול האיחוד המוניציפלי של שתי הערים, שהיה אמור להתקיים ב-2023 חשף כי עיריית בת ים צפויה להגיע לאיזון תקציבי בסוף שנת 2022, שנה מוקדם יותר מן היעד שנקבע בתוכנית ההבראה
▪  ▪  ▪
ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט [צילום: יח"צ]

שר הפנים, אריה דרעי, הודיע על ביטול ההחלטה לאיחוד מוניציפלי בין הערים תל אביב-יפו ובת ים. במכתב ששלח (יום ג', 8.6.21) לראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, ולראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, כתב דרעי כי ההחלטה התקבלה לנוכח העמידה של עיריית בת ים בתוכנית ההבראה.
ההחלטה על איחוד הערים התקבלה ביוני 2017 על-פי המלצת ועדת הגבולות ובשל מצבה התקציבי של עיריית בת ים בשנת 2017. לפי ההחלטה, אמור היה האיחוד המוניציפלי להיכנס לתוקף בשנת 2023.
"בהתאם לנתונים המקצועיים שבידי משרד הפנים, עיריית בת ים מממשת את תוכנית ההבראה עליה היא חתומה ועומדת ביעדי הגירעון המוגדרים בה", כתב דרעי. לדבריו, עיריית בת ים חתמה בסוף דצמבר 2020 על חלקה השני של תוכנית ההבראה ולפיה נקבע מתווה להפחתת הגרעון השוטף לשנים 2020 עד 2023 והוצבה המטרה להגיע לאיזון בשנת 2023.
"תוכנית ההבראה, כאמור, נבנתה לרשות המקומית במטרה לייצב את מצבה התקציבי, בשל חולשת מקורותיה העצמיים שאינם מספיקים לצרכיה הכלכליים. בהתאם להצהרות העירייה ונתוניה התקציביים בשלב זה, בתום שנת התקציב 2022 - לפני המועד הקבוע בתוכנית ההבראה, צפויה העירייה לעמוד ביעד של איזון תקציבי", כתב שר הפנים והוסיף כי לאור הנתונים הללו החליט על ביטול איחוד תל אביב-יפו ובת ים.
ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הגיב על הודעת שר הפנים ואמר כי הוא גאה במהפך הכלכלי שביצעה עיריית בת ים, ועל השבחים והאמון שקיבלה מצד המדינה.
"אני שמח על החלטת שר הפנים לבטל את האיחוד בין ת״א-יפו לבת-ים, לאחר שהוכחנו יציבות ועצמאות כלכלית. זהו יום חג לבת-ים. אני גאה על המהפך הכלכלי שביצענו, ועל השבחים והאמון מצד המדינה. לכל אורך הדרך אמרתי כי עם ניהול מקצועי, שקיפות, ונקיון כפיים, ניתן להביא את בת-ים לאיזון כלכלי ולשיפור דרמטי של השירות לתושב. עבדנו קשה מאוד עבור ההישג הזה, ובכוונתי להמשיך ולהוביל את העיר להישגים רבים גם בשנים הבאות", אמר. ברוט הודה למנכ״לית העירייה, יודפת אפק ארזי, על הובלת הצוות המקצועי של העירייה לצידו, ולשותפיו בהנהלת העיר על השותפות והתמיכה.

מכתבו של שר הפנים, אריה דרעי
תאריך:  08/06/2021   |   עודכן:  08/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
במהלך ביקור בדרום מזרח צרפת ניגש נשיא צרפת אל הקהל    האזרח הראשון שאליו ניגש ניצל את ההזדמנות של הקרבה הפיזית וסטר לנשיא
מירב ארד
יו"ר עוצמה יהודית ביקש למחות על החלטת המשטרה למנוע מח"כ שיקלי את הגעתו להר-הבית    בן-גביר: "המשטרה פועלת בניגוד לחוק שמאפשר חופש תנועה לחברי כנסת ללא שום תיאום. החוק קודם גם לנוהל ואגב אני עצמי עליתי להר, ללא תיאום בחודשיים האחרונים"
איתמר לוין
התייחס בזמן אמת לפרסום ב-2015 על תרומות למפלגות הימין; אומר כעת שציטט דברים שנאמרו לו    ההגנה: סיקור שלילי מובהק של נאום נתניהו בקונגרס
מירב ארד
כן נקבע פיצוי גם לגנים ומעונות המנוהלים בידי עצמאים    טרם גובשה הסכמה לגבי פיצוי עקיף לעסקים בערים המעורבות, והדיון צפוי להתחדש לכל המאוחר מחר
מירב ארד
לפי החשד, אייל מליס היה מעורב בהעברת שוחד מהחברה באמצעות תרומות לעמותות הקשורות למוטי בבצ'יק    פרקליטו: "פעל אך ורק במסגרת החוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il