X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האוטובוס לא הגיע?
מידע בזמן אמת
בקרוב: מרכז משודרג לתחבורה ציבורית
המרכז שיוקם בעלות 4.5 מיליון שקל יפעל גם לפתרון בעיות של נוסעים שנתקעו וייצור קשר עם מפעילי התחבורה הציבורית מוקד אחוד ינטר בעיות חוזרות ויציף אותן בפני גורמי המקצוע במשרד התחבורה

בקרוב יוקם מרכז מידע אחוד לתחבורה ציבורית שיהווה שדרוג משמעותי למרכז הקיים, ויתן גם מענה בזמן אמת לנוסעים. הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה פרסמה מכרז לספק שיקים ויפעיל את המרכז.
‏הספק נדרש לספק שירותי הקמה ניהול והפעלה של מרכז שירות ארצי מטעם הרשות, לצורך מתן מידע, שירות וטיפול בפניות שונות הקשורות לתחבורה הציבורית באמצעות מתן מענה טלפוני אנושי, מענה ממוכן מענה לתקשורת טובה או מסרונים הן בזמן אמת והן לאחר בירור של סוגיות שמעלים הנוסעים בפני המוקד.
לצורך כך, ייעשה שימוש ב‏שירותי שיחוח באינטרנט (צ'אט ובוטים) כדי לתת כתובת מרכזית עבור משתמשי התחבורה הציבורית ותינתן אפשרות לתת מענה מהותי ובזמן אמת ללקוחות שנפגעו.
המידע לנוסע יכלול ‏מסלולים ודרכי הגעה, מספר קו, מידע בזמן אמת, לוחות זמנים, עידכוני שינויים בזמן אמת, וכן מיגע על קווי לילה, מוניות שירות, רכבת ישראל, רכבות קלות, הסעיות בנתיבים מהירים, תחבורה ציבורית חכמה, אופן כירטוס הרב-קו, יישומון התשלום, מה אסור להעלות לכלי התחבורה הציבורית, בעלי חיים, נגישות, פרטים על המפעיל (אתר וטלפון) וכן פרטים על פעילות והנחיות של הרשות.
השירות יינתן ב‏מעגל מלא הכולל שלושה קווים לפניות:
  • קו ראשון - פניות לקבלת מידע שירותי ומידע כללי בנושאים שונים, לרבות בזמן אמת, הניתנים בפנייה למרכז השירות; פניות שירות לבירור סטטוס פניות הציבור וכל נושא עתידי שיוגדר בתור שירותים נוספים כגון כרטוס חכם. הפנייה לקו זה תהיה בכמה דרכים: בשיחת טלפון, בפנייה כתובה בשיחוח (צ'ט), בדואר האלקטרוני, ברשתות החברתיות, במסרון, בוואטסאפ ובכל אמצעי אחר. כמו-כן יתאפשר ‏מענה באמצעות שירותים אוטומטיים ואף מענה באמצעות וידאו (ככל שיידרש על-ידי המשרד);
  • ‏קו שני - ‏מידע או שירות שנדרש בגינם בירור נוסף בזמן אמת או טיפול על-ידי נציג בכיר אשר עובר לטיפול של נציג;
  • קו שלישי - פניות הציבור: ‏שירות המצריך טיפול בפניות כתובות בלבד המחייבות בירור מול גורמים נוספים, כגון מפעילי התחבורה הציבורית, אנשי המשרד ועוד, ולא ניתן להן מענה בזמן אמת. פניות ציבור יוגדרו כך בהתאם למדיניות המשרד, והמענה להן ייעשה בכתב בהתאם ללוחות הזמנים שדורש המכרז.
פניות הציבור ‏לא תיעננה במסגרת קו ראשון וקו שני, ‏והפונים יופנו לערוץ פניות הציבור. לקו זה ניתן יהיה לפנות בפניות כתובות בלבד - לרבות טופס מקוון, פקס, דואר, דואר אלקטרוני או כל אמצעי אחר.
אחד התפקידים של המוקד האחוד יהיה ל‏הציף את המידע העולה מפניות הנוסעים, כך שיאפשר שיפור שירותי התחבורה הציבורית על-ידי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית. תפקידו יהיה ‏להעלות נושאים ובעיות העולות מהפניות למרכז השירות, כגון שאלות חוזרות של פונים, מידע לא ברור, בעיות אשר חוזרות על עצמן ועוד.
‏הספק אף נדרש לבצע באופן תדיר ניתוחי מידע על-מנת להציף תובנות, לרבות זיהוי מגמות, ניטור בעיות, הצפת תבניות חוזרות, ניתוחים לפי אזורים גאוגרפיים ונושאים שונים כפי שהגדיר משרד התחבורה.
המענה במרכז המידע יינתן בימים א'-ד' עד השעה אחת בלילה, בימי חמישי ובחופשות התלמידים יהיה המענה 24 שעות ביממה. השירות יינתן שישה ימים בשבוע, ללא שבת וחג.
לזוכה במכרז יינתן מענק הקמה בסך 4.5 מיליון שקל. ‏תקופת ההקמה תימשך חמישה חודשים לכל היותר מיום הזכייה במכרז, ותקופת ההפעלה תחל ‏מיד אחרי ההקמה, ‏למשך ארבע שנים עם אפשרות להארכה של ארבע שנים נוספות. במהלך תקופה זו יקבל הספק תשלום נוסף עבור שירותיו השוטפים.
הספק הזוכה יקים ‏אתר מרכז שירות שיכלול את כל התשתיות הפיזיות, ‏התשתיות הטכנולוגיות הנדרשות לתפעולו ויפעל לגיוס כוח האדם הנדרש, להכשרת צוותים ולניהול שוטף. ‏כלקח מהקורונה, נקבע כי בשעת חירום נדרש הספק לאפשר עבודה מהבית.

תאריך:  27/06/2021   |   עודכן:  27/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקרוב: מרכז משודרג לתחבורה ציבורית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
בשל עבודות הרכבת הקלה הוסט מסלול קו 51 של דן בשבת לתוך בני ברק    העירייה הביעה את מחאתה על הפגיעה בשבת ובהידברות הוחלט שהקו יעקוף את העיר ולא ייכנס לרחוב אבוחצירה
עידן יוסף
בעקבות דרישתו של ח"כ אזולאי לאכוף את החוק נגד הקווים הלא-חוקיים של שבוס ונוע תנוע, שרת התחבורה אומרת תלמד את עמדת הייעוץ המשרדי במשרדה שבה נקבע כי מדובר בקווים לא-חוקיים
עידן יוסף
בשל עבודות החשמול בלילות ובסופי-השבוע מושבתים קווי רכבת    השרה מרב מיכאלי הכריזה על הסעיות חינם, שבהמשך יוחלפו בקווי תחבורה ציבורית סדירים    ההסעיות יפעלו בשמונה תחנות
עידן יוסף
בחוות דעת שהכין הייעוץ המשפטי של משרד התחבורה ונחשפת כאן לראשונה נקבע כי קווי השבת שמפעילות האגודות השיתופיות "שבוס" ו"נוע תנוע" היא קווי שירות ללא רישיון ובניגוד לדין    על-אף עמדת המשרד לא מתקיימת פעילות כלשהי לאכיפת החוק
עידן יוסף
צפוי להיפתח רק מחר לאחר ששריפה גרמה נזק משמעותי ונרחב למרכיבי התקשורת והאיתות של הרכבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il