X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השתתפויות עצמיות ממבוטחים בגין שירותים ירדו משמעותית בכ-%2.12 בשנת 2020 לעומת 2019 כללית, מכבי לאומית סיימו את שנת 2020 בעודף. מאוחדת היחידה שסיימה עם גרעון שרשם ירידה משמועתית לעומת 2019
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

כל הקופות, למעט לאומית, רשמו גידול במספר המבוטחים. כאשר במכבי העלייה הגבוהה מוסברת בשיעור המעברים. כל קופת חולים כללית נוספו ב-2020 64,002 מבוטחים, למכבי הצטרפו 57,614 מבוטחים, אל מאוחדת הצטרפו 44,086 מבוטחים וללאומית הצטרפו 27,477 מבוטחים בסך-הכל - כך עולה מהדוח מסכם על פעילות קופות החולים לשנת 2020 שמפרסם (יום ד', 21.7.21) משרד הבריאות.
העודף המצרפי של קופות החולים עמד בשנה שעברה על כ-85 מיליוני שקלים לעומת גרעון של כ-452 מיליוני שקלים בשנת 2019 . שירותי בריאות כללית סיימה את שנת 2020 בעודף של כ-34 מיליוני שקלים לעומת איזון בשנת 2019 לאחר שבשנים האחרונות הציגה הקופה גירעונות של מאות מיליוני שקלים מדי שנה. מכבי שירותי בריאות הציגה עודף משמעותי שהסתכם לסך של כ-86 מיליוני שקלים לעומת גרעון של כ-122 מיליוני שקלים בשנת 2019 . לאומית שירותי בריאות הציגה עודף בסך של כ-13 מיליוני שקלים, לעומת גרעון של כ-8 מיליוני שקלים בשנת 2019. קופת החולים יחידה שסיימה את השנה שחלפה עם גרעון הייתה קופ"ח מאוחדת עם גרעון בסך של כ-48 מיליוני שקלים. מדובר בקיטון משמעותי לעומת גירעון של כ-322 מיליוני שקלים בשנת 2019.
שיעור ההכנסות ממבוטחים במסגרת הסל (השתתפויות עצמיות) עמד בשנת 2020 על 5.54% מעלות הסל, זאת לעומת שיעור נורמטיבי של 6.45% הקבוע בחוק. השתתפויות עצמיות ממבוטחים בגין שירותים ירדו משמעותית בכ-12.2% בשנת 2020 לעומת 2019. עיקר הירידה נובעת משינוים בהיקף ואופן צריכת השירותים עקב התפרצות נגיף הקורונה.
כללית מימנה מתוך מקורות הסל 8.2 מיליארד שקלים עבור בתי החולים שבבעלותה ומכבי מימנה סך של 52 מיליוני שקלים עבור ביה"ח אסותא אשדוד במקביל לעודף של 62 מיליוני שקל בפעילות אסותא מרכזים רפואיים. נתונים אלו מצביעים על הצורך במודל תקצוב לבתי החולים שיסדיר את היקף המימון הנדרש להם.
אל מול כספי התמיכה בתוכנית להסטת פעילות ממימון פרטי לציבורי וקיצור תורים, הופחתו דמי החבר בתוכניות השב"ן בסכום של כ-875 מיליוני שקלים לשנה.

תאריך:  21/07/2021   |   עודכן:  21/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל הקופות, למעט לאומית, רשמו גידול במספר המבוטחים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין, יצחק דנון
ג'ייסון דונליי, אשר צילם את אהוד ברק יוצא מדירתו של ג'פרי אפשטיין, תובע 2.4 מיליון שקל בטענה להפרת זכויותיו    ידיעות: סקירה עיתונאית מותרת
עידן יוסף
מתווה התו השמח שנכנס לתוקף בחצות ישיב את המגבלות על האירועים אחרי תקופה ארוכה שבה הם התקיימו ללא פיקוח, אך לא כל בתי עסק מחויבים לו
עידן יוסף
המשמעות: הקפאה מוחלטת של בנייה עתידית ביהודה ושומרון כל עוד המועצה לא מתכנסת לא ניתן לאשר תוכניות חדשות    מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "אין כל לחץ אמריקני. המועצה לא התכנסה מאז שנכנס ג'ו ביידן לתפקידו כנשיא ארה"ב"    גורמים בהתיישבות: "הבנייה הערבית באזור נמשכת ללא הפרעה וכמעט ללא פיקוח"
עידן יוסף
ועדת האתיקה תדון בהתנהלות חברי הכנסת דוד ביטן, בצלאל סמוטריץ' ויואב קיש בניסיון להטעות את מזכירת הכנסת באשר להצבעתו של ח"כ בן-גביר במליאה    יו"ר הכנסת מבקש מהיועץ המשפטי של הכנסת שיבחן את ההתרחשות, ואומר בשיחות סגורות: "נעשה כאן מעשה חמור מאוד"
איציק וולף
במהלך הטיסה שארכה 10 דקות ו-10 שניות הייתה החללית במשך כארבע דקות באזור שבו לא מורגש כוח המשיכה של כדור-הארץ    בזוס: זה היום הטוב ביותר בחיי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il