X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רווחי שטראוס ברבעון השני של השנה ירדו ב-6.3% ועמדו על 126 מיליון שקל, לעומת 135 מיליון שקל ברבעון השני של 2020. זאת, על אף עלייה של 10% במכירות הסיבה העיקרית: ירידה של 5% ברווח התפעולי
▪  ▪  ▪
אחד ממפעלי הקפה של שטראוס בגרמניה, עליה במכירות [צילום: שטראוס]

חברת שטראוס, העוסקת ביצור ובשיווק מוצרי מזון, סיימה את המחצית הראשונה של 2021 ברווח נקי של 332 מיליון שקל, עלייה בשיעור של 8.7% לעומת הרווח הנקי שנרשם במחצית הראשונה אשתקד אשר עמד על 306 מיליון שקלים.
רווחי שטראוס ברבעון השני של השנה ירדו ב-6.3% ועמדו על 126 מיליון שקל, לעומת 135 מיליון שקל ברבעון השני של 2020. זאת, על אף עלייה של 10% במכירות אשר עמדו ברבעון השני על 2.13 מיליארד שקל, לעומת 1.93 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הסיבה לירידה ברווחיות נעוצה בעיקר בירידה של 5% ברווח התפעולי, אשר עמד על 212 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת 223 ברבעון המקביל אשתקד.
הקיטון ברווח וברווחיות התפעולית נבע בעיקר ממגזר שטראוס מים בשל מענק פיתוח אזורי בסך של כ- 11 מיליון שקל שהוכר ברבעון המקביל אשתקד, ממגזר ממרחים ומטבלים בשל הוצאות שיווק ומכירה נמוכות ברבעון המקביל וממגזר אחר בשל חיסכון בהוצאות ייעוץ, נסיעות ואירוח בשל התפרצות נגיף הקורונה.
43% מן המכירות של שטראוס ברבעון השני הן מפעילות בישראל, 40% מפעילות במגזר הקפה, 9% מפעילות במגזר המים ו-8% מפעילות במגזר המטבלים והממרחים הבינלאומי.
הגידול במכירות נבע בעיקר ממגזר בריאות ואיכות חיים בשל העלייה במכירת מוצרי חלב ותחליפיו וממגזר פעילות שטראוס מים בשל עלייה במצבת הלקוחות וגידול במכירת מכשירים חדשים. עם זאת, מכירות הקבוצה במחצית הראשונה של שנת 2021 הושפעו לרעה בשל התחזקותו של השקל מול מרבית המטבעות הרלוונטים בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד.

תאריך:  17/08/2021   |   עודכן:  17/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מהבוקר פועלים 14 מטוסי כיבוי במוקדי האש הפעילים בדגש על הר איתן, ואדי צובה וגבעת יערים    שמחי ציין כי הלחות הגבוהה שהורגשה הלילה סייעה לכוחות    טורקיה הציעה גם כן לשלוח סיוע לישראל
עידן יוסף
יו"ר הוועדה המיוחדת להתמודדות עם סמים ואלכוהול, למשרדי הממשלה: גבשו מדיניות ברורה בנוגע לרפורמה המוצעת בשוק הקנביס    עו"ד עמית מררי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה: "ספק אם יש הצדקה להמשך המדיניות בה נוקטת המדינה כיום"
עידן יוסף
משרד החינוך השיג תקציב להרחבת המענה הפסיכולוגי להתמודדות תלמידים עם הקורונה - אך כלל לא בטוח שיהיו פסיכולוגים לגייס    30% מהתקנים של הפסיכולוגיים החינוכיים אינם מאוישים. השירות המרכזי ניתן לגילי 15-5, ולשאר הגילים רק במידת האפשר
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה את החוק המבקש למסות את תאגידי משאבי הטבע בישראל לעניין הקרן לאזרחי ישראל במסגרת מחלוקת, לקריאה שנייה ושלישית - לדרישת הוועדה הוכנסו מספר שינויים בחוק    רשות המיסים: התחולה של החוק היא לגבי צווים שטרם יצאו
עידן יוסף
פתיחת שנה"ל במגזר החרדי: כחצי מיליון תלמידים ב-6,917 מוסדות, ומתוכם 257,108 תלמידי יסודי    מנכ"ל משרד החינוך: "אנו המשרד של כל ילדי ישראל. מוסדות החינוך יישארו פתוחים ללמידה פיזית, ללא תלות בצבע הרשות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il