X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שבעת מנהלי בתי החולים הציבוריים הודיעו לשר הבריאות ולמנכ"ל מד"א החל ממחר בתי החולים הדסה, שערי צדק, מעייני הישועה, לניאדו ושלושת בתי החולים בנצרת, הצרפתי האנגלי והאיטלקי עוברים למתכונת שבת לא יקבלו פינויים של מד"א שאינם מצילי חיים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

שבעת מנהלי בתי החולים הציבוריים הודיעו (יום ג', 24.8.21) לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, ולמנכ"ל מד"א, אלי בין, כי החל ממחר בתי החולים הדסה, שערי צדק, מעייני הישועה, לניאדו ושלושת בתי החולים בנצרת, הצרפתי האנגלי והאיטלקי עוברים למתכונת שבת.
לדבריהם, בתי החולים עוברים למתכונים חירום בשל אי-יכולת לטפל בחולים לאור אי-קיום ההסכם שחתמו משרדי הבריאות והאוצר עימם והיעדר תקציב.
"הרינו להודיעכם כי בשל הגרעון המבני שכופה עלינו המדינה ובעקבות אי-קיום ההסכם עם בתי החולים הציבוריים, 7 בתי החולים לא מסוגלים לתפקד באופן מלא ולתת טיפול נאות למטופלים בשל היעדר תקצוב. לאור זאת, החל ממחר יעברו 7 בתי החולים למתכונת שבת ויבצעו רק פעילות מצילת חיים. לא יתקבלו פינויים ממד"א שאינם מצילי חיים ויש להפנותם לבתי חולים אחרים", כתבו מנהלי בתי החולים.
עוד מוסיפים מנהלי בתי החולים כי לא נפתח איתם עד עתה מו"מ, ואיש לא מדבר איתם. "עם הבנה וסימפטיה לבעיות שלנו אנחנו לא יכולים לשלם לספקים. אנחנו דורשים לפתוח איתנו מו"מ ישיר לפתרון המשבר. היום בערב ראש הממשלה ממריא מפה ומשאיר אותנו להילחם בקורונה עם מחסניות בלי כדורים. אנחנו מצפים ממנו להתערב במשבר", כתבו.
על המכתב חתומים מנכ"ל ביה"ח מעייני הישועה שלמה רוטשילד, מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין, מנכ"ל הדסה פרופ יורם וייס, מנכ"ל לניאדו נדב חן, מנכ"ל בית החולים הצרפתי, סנט.וינסנט ד"ר נאיל אליאס, מנכ"ל ביה"ח האנגלי בנצרת פרופ' פהד חכים ומנכ"ל בית החולים המשפחה הקדושה ד"ר אברהים חרבג'י.

תאריך:  24/08/2021   |   עודכן:  24/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממחר: בתי החולים הציבוריים במתכונת שבת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מהיום יוכלו גם בני 30 ומעלה לקבל את מנת הדחף של חיסון הקורונה    לתיאום תור לחיסון, יש לפנות לקופות החולים
איתמר לוין
הרב אברהם פרויליך, חבר ועדת החמישה, בביקורת חריפה על האדמו"רים המשתתפים באירועי ל"ג בעומר    קורא להעביר לידי הוועדה את האחריות להילולה, תוך הישענות על תרומות ולא על תקציב המדינה
איתמר לוין
הרב אברהם פרויליך החבר בוועדת החמישה טוען: מי שהיה מנכ"ל נתיבי ישראל - ונדון למאסר על בקשת שוחד - היה בקשר עם תולדות אהרון, אפשר להקים את הטריבונות שיצרו את ההתקהלות העצומה והרחיב בצורה רופפת את גשר היציאה    רומז שגורמים במשטרה גרמו לכך שהשנה יישלל רשיון הכניסה שלו לאירוע בל"ג בעומר, כי "הם רצו לשלוט שלטון יחיד"
איציק וולף
קבוצת פוקס סיימה את המחצית הראשונה של השנה ברווח נקי של 156.3 מיליון שקל    154.1 מיליון שקל ישולמו דיבידנד לבעלי המניות    הרווח הנקי ברבעון השני עלה בשיעור של 27.2% ועמד על 114.6 מיליון שקל    המכירות ברבעון השני כמעט והגיעו למיליארד שקל
איתמר לוין
מספר על פולשים שהגיעו לחלקה שמחוץ לקבר רשב"י והתחברו בצורה פיראטית לחשמל שבאתר; אחר הביא גנרטור לאחר שנותק מן החשמל    טוען שחברי ועדת החמישה אינם מאפשרים לו אפילו גישה לקבלת מידע אינטרנטי בחשבונה    מצטט את קמיניץ: המדינה לא סומכת על הוועדה ולכן כל התקציב הוא בידי המרכז הארצי למקומות הקדושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il