X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות מבהירה כי יש קשר ישיר בין פתיחת שנת הלימודים במגזר החרדי בא' באלול לבין העלייה בתחלואת הקורונה במגזר מספר מאומתי הקורונה היומי הגיע לראשונה ל-10,000 משרד הבריאות מבהיר: לימודים ב-1 בספטמבר - לפי חוק לימוד חובה
▪  ▪  ▪
אלרעי-פרייס. יש קשר ברור [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

+ "לימודים ב-1 בספטמבר לפי חוק לימוד חובה"
ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, הצהירה כי מאז פתיחת שנת הלימודים במגזר החרדי, בא' באלול לפני כשבועיים, חלה עלייה ברורה בתחלואת הקורונה בערים החרדיות.
"אנחנו רואים את העלייה במגזר החרדי באופן משמעותי. רואים את העלייה במגזר החרדי", אמרה בראיון לאתר החרדי כיכר השבת. בתשובה לשאלה האם יש קשר בין העלייה בתחלואת הקורונה במגזר החרדי לבין פתיחת שנת הלימודים השיבה אלרעי-פרייס: "בוודאי, בוודאי. העלייה מתחילה ממש בא' אלול".
לדבריה, התפרצויות הקורונה בריכוזי האוכלוסייה החרדיים היא תוצאה של פתיחת שנת הלימודים ללא מתווה מסודר. זאת, על-אף שבמשרד הבריאות, במשרד החינוך, במשרד האוצר ובשלטון המקומי התחילו בהכנת המתווה כבר בחודש מרס 2021.
"קודם כל זה באמת ידוע שא' אלול פותחים. אנחנו התחלנו עם משרד הבריאות, משרד החינוך, משרד האוצר והשלטון המקומי - לבנות מתווה במרס, מחודש מרס אנחנו יושבים על מתווה והמתווה היה מאוד סגור, למעט האישור התקציבי, והאישור התקציבי לקח לו המון זמן", הסבירה.
מנתונים עדכניים שפרסם משרד החינוך (יום ד', 25.8.21) אחר-הצהריים עולה כי אתמול אובחנו בישראל 10,001 חולי קורונה חדשים. מדובר ב-6.69% מתוך 155,518 שבוצעו אתמול. בבתי החולים מאושפזים 1,084 חולי קורונה. מצבם של 688 מתוכם קשה ו-139 מתוך החולים שבמצב קשה נזקקים לסיוע של מכונות הנשמה.

תאריך:  25/08/2021   |   עודכן:  25/08/2021
"לימודים ב-1 בספטמבר לפי חוק לימוד חובה"

שרת החינוך שאשא ביטון [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
לנוכח קריאות לדחיית פתיחת שנת הלימודים בשל רמת תחלואת הקורונה הגבוהה והמתפשטת, פרסם (יום ד', 25.8.21) משרד החינוך פרסם הבהרה אשר לפיה מנהלי מוסדות חינוכיים לא יוכלו למנוע כניסה של תלמידים שלא יציגו בדיקות קורונה. זאת, בעקבות החלטה של השרים שלפיה התקנות לא יכללו חובה להצגת אישור על בדיקת קורונה ביתית לפני כניסה לבית הספר או לגן.
"במשרד החינוך מבהירים כי כניסת התלמידים לבתי הספר ולגני הילדים ביום רביעי הבא, בתאריך ה- 1.9, תתבצע בהתאם לחוק לימוד חובה, אשר מחייב את כניסת התלמידים למסגרות החינוך. בתוך כך, נושא זה אינו מצוי בסמכות מנהלי מוסדות החינוך או משרד החינוך. זה מעוגן בחקיקה. זאת ועוד, הקבינט לא שינה זאת", לשון ההודעה.
עוד טענו הערב במשרד החינוך כי ההורים הם שותפים משמעותיים במאמץ הלאומי להחזרת תלמידי ישראל לבתי הספר ולגנים. "לכן אנו שבים וקוראים להם לשתף פעולה בביצוע כל הצעדים הנדרשים לחזרה ללימודים, ובהם הבדיקות המהירות במהלך הימים שני ושלישי בשבוע הבא. צעדים אלה נועדו בראש ובראשונה לשמור על בריאות הילדים, בריאות אנשי החינוך, בריאות ההורים והבריאות של כלל הציבור. כמו-כן, הם יאפשרו למערכת החינוך לשמור על רציפות תפקודית, לייצר יציבות וודאות, ולהבטיח שגרת לימודים רציפה וסדירה לתלמידים, שצברו פערים בתחום הרגשי החברתי והלימודי", לשון הודעת משרד החינוך.
על-פי ההערכות במשרד החינוך, שפורסמו בשבועות האחרונים, כ-30% מן ההורים בכל מערכת החינוך צפויים שלא לשתף פעולה עם ההנחיות לביצוע בדיקות מוקדמות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לימודים / Limudim
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"קשר בין התפשטות התחלואה ללימודים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חברת שמן מעדכנת בהערכת שווי מקרקעין עדכנית שקיבלה ביחס לקרקעות החברה בחוף שמן בחיפה, הגבוהה ב-55.6% מהערכת השווי הקודמת שעמדה על 133 מיליון שקל
איתמר לוין
ליבדרו גזר 5.5 שנות מאסר על הריגה ברוטלית - וקרא אומר: "העונש חורג ממדיניות הענישה הראויה, אינו עולה בקנה אחד עם עקרון ההלימה, אינו נותן הגנה ראויה לעיקרון קדושת החיים ואינו נותן ביטוי הולם לעיקרון האשמה הטמון במעשה עצמו"
איתמר לוין
קובעת שלוש עילות המאפשרות למדינה להגיש תביעה אזרחית לקבלת כספי שוחד ממי שהורשע בלקיחתם: עשיית עושר ולא במשפט, אין חוטא יוצא נשכר והפרת חובת האמון    קרא: יש להעדיף את עילת "אין חוטא יוצא נשכר", אם כי להפעיל אותה רק במקרים חמורים    מפקח במינהל האזרחי חויב להחזיר 50,000 שקל
איציק וולף
איציק וולף
מאות פלשתינים התאספו סמוך לגדר המערכת ועל-פי ההערכה הם צפויים להתחיל בשעות הקרובות בצעדה לעבר הגדר    צה"ל נערך לאורך גדר המערכת ברצועה    שר הביטחון: נגבה מחיר על כל פגיעה באזרחינו, בחיילינו ובריבונותנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il