X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יאיר ליד השבוע בכנסת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
המחלוקות בקואליציה
לפיד: נתעלם מרעשי הרקע ונמשיך לחתור קדימה
ראש הממשלה החליפי טוען כי פרסום אמירותיהם של רה"מ בנט והשרה לפיד נגדו נועדה לסכסך ביניהם וכי הדבר לא יצלח בשיחות סגורות מתחו בכירי ימינה ביקורת על כשירותו של לפיד והביעו ספק האם הסכם הרוטציה ימומש

יו"ר יש עתיד, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, טוען (יום ו', 29.10.21) כי הקלטות בכירי מפלגת ימינה שפורסמו בחדשות 12 נועדו לסכסך בין מרכיבי הקואליציה. ברשומה בפייסבוק נמנע לפיד מהפרסומים על דברי השרה איילת שקד על כך שראש הממשלה נפתלי בנט נאלץ לתקן לפחות שלושה פיגועים מדיניים מצד לפיד.
"יש לנו מטרה. לא יזיזו אותנו ממנה. לא בהדלפות והכפשות, לא בהקלטות סתר, לא בנסיונות לסכסך", כתב לפיד. המטרה חשובה מדי: לעבוד בשביל אזרחי ישראל. להעביר תקציב כדי לשים את המדינה על המסלול אחרי שנים של הזנחה.
"כשיש לך מטרה, אתה לא מתבלבל. צריך להתעלם מרעשי הרקע ולהמשיך לחתור קדימה. לא לעצור אף פעם. לא להוריד את העיניים מהמטרה". לדבריו, המטרה היא העברת התקציב ו"כשיש לך מטרה טובה אתה נשאר מפוקס. זה חלק מדרישות התפקיד".
"דיברתי ביומיים האחרונים לא-מעט עם נפתלי, עם איילת, עם כל מנהיגי הקואליציה. לכולם אמרתי אותו דבר: המבחן שלנו הוא לדעת להבדיל מה חשוב ומה לא חשוב. מנסים ועוד ינסו לגרום לנו לריב. אם הם יצליחו, זה יפגע בעיקר באזרחי ישראל. אז נוודא שהם לא יצליחו", כתב השר לפיד.
על-פי הפרסום בחדשות 12, בנט העריך לאחרונה בשיחה סגורה שהסכם הרוטציה לא יתממש ושהממשלה תיפול עוד קודם. בשיחה סגורה אמר בחודש האחרון למקורביו: "יש סיכוי טוב שהרוטציה לא תתממש. אני מעריך שלא תתקיים, והממשלה תתפרק בסבירות לא מבוטלת בין העברת התקציב לבין מועד החילופים - ממגוון סיבות".
בחשבון הטוויטר שלו כתב בנט על עמיתו ש"לפיד הוא שר חוץ מצוין" ושהפרסומים לא משקפים את עמדתו, ואילו לפיד השיב באותה פלטפורמה: "לא יקלקלו את האווירה הטובה בממשלה". מלשכת רה"מ נמסר בתגובה שבנט "יקיים את הסכם הרוטציה במלואו והשותפות תימשך", אך ראש הממשלה בעצמו חידד את הדברים: "יאיר לפיד הוא שר חוץ מצוין, שותף הגון וחבר. הפרסומים האחרונים לא משקפים את עמדתי, ובוודאי לא את מחויבותי להסכם עימו. לחצנו יד. נתעלם מרעשי הרקע, התקציב יעבור והממשלה תמשיך לקחת את ישראל קדימה".
ממשלת השינוי והריפוי, כלשונו של לפיד, היא הדבר הנכון למדינה: "היא הוקמה אחרי ארבע מערכות בחירות מפני שהיינו ממוקדים. לא עבדנו בשביל המהדורה, אלא למען המטרה. בשבוע האחרון הצלחנו לעזור ל[עמותת] 'כנפיים של קרמבו' ולהעביר תקציב להקמת מרכזי חוסן לנפגעי טראומה בעוטף עזה. זה פי אלף חשוב יותר מאיזו שטות שמישהו אמר ברגע של כעס.
"הקמנו ממשלה למען אזרחי מדינת ישראל. זו המטרה. אנחנו ממוקדים רק בה. יש לנו אתגרים ביטחוניים ומדיניים, אנחנו אחרי שנתיים של מגיפה והתפרקות חברתית. את כל זה אנחנו מתקנים עכשיו. זה מה שמניע אותנו. זאת השליחות שלנו. כל היתר סתם רעש", סיים לפיד.

תאריך:  29/10/2021   |   עודכן:  29/10/2021
+אפס פליטות: בנט "שכח" את תמר זנדברג
11:13 29/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה הוציא הודעה על כך שסיכם עם שרת האנרגיה קארין אלהרר על קביעת יעד לאומי לאפס פליטות גזי חממה עד לשנת 2050  ▪  השרה להגנת הסביבה שקידמה את הנושא פרסמה הודעה מטעם עצמה שבה לא הוזכרו בנט ואלהרר

זנדברג ובנט. לא משתפים פעולה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הערים המעורבות דורשות לקבל 3 מיליארד שקל מתקציב החברה הערבית
09:54 29/10/21  |  עידן יוסף

ראשי הערים המעורבות לוד, עכו ורמלה דורשים מראש הממשלה נפתלי בנט וממשרת הפנים איילת שקד לכלול את עריהם בתוכנית לפיתוח כלכלי בחברה הערבית ולתקצבן ב-3 מיליארד שקלים בתקציב המדינה הקרוב.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד: נתעלם מרעשי הרקע ונמשיך לחתור קדימה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מסעות פו הדב בארץ הקודש
כריסטופר רובין  |  29/10/21 09:41
2
דור הריטלין
באום  |  29/10/21 10:53
3
Je t.aime moi non plus
סיירוס  |  29/10/21 14:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
מירב ארד
בוועדה חברים: מנכ"לית משרד התקשורת, ד"ר מיכה גודמן, פרופ' קרין נהון, ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר, עו"ד חכ"ל רויטל סויד, זוהר לבקוביץ, אורי הרמן, ומרים סלע    לוועדה ניתנו 90 יום להגיש את מסקנות הביניים
איציק וולף
הקלטות של שרת הפנים, איילת שקד, חושפות בקעים בקואליציה    "לפיד כל שבוע עושה פיגוע ואיש לא יודע על זה"    בתגובה טענה: הדברים נאמרו בעידנא דרתחא, שוחחתי עם לפיד ויושרו ההדורים בינינו
מירב ארד
צייץ בטוויטר: "אני מברך את מי שהוביל את החקירה ואת מי שעומד נגד הטרור"    השרה מיכאלי תקפה אתמול את ההחלטה: "האופן שבו נעשתה ההצהרה גרמה לישראל נזק גדול"
עידן יוסף
ראש הממשלה אמר לחברי סיעת ימינה: "קשה ומאתגר ברמה הרגשית והאישית"    "אני לא מתנצל כי אין לי על מה. אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר"    תוקף: "האופוזיציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות"
עידן יוסף
בישיבת הסיעה אמר יו"ר יש עתיד: "בפעם הבאה אהיה בפורום שמחליט על בנייה ביו"ש. כל החומר על העמותות הפלשתיניות הוצג בפניי"    מיכאלי על הכרזת גנץ: "גרמה נזק לישראל"    כחול לבן: "מציעים למרב מיכאלי לא להפריע למלחמה בטרור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il