X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר בר-לב. שרשרת פאדיחות ברשתות החברתיות
רק 18% נותנים אמון בשר בר-לב
מדד הקול הישראלי של המכון הישראלי לדמוקרטיה מגלה כי 67% מהציבור מאמינים לשב"כ, שליש מהיהודים מעריכים שרוב בציבור הערבי תומך בפיגועים ורוב מוחלט בציבור היהודי ובציבור הערבי מדווח על חוסר ביטחון אישי

18% בלבד מהציבור נותנים בשר לביטחון הפנים עמר בר-לב די הרבה או הרבה מאוד אמון (יהודים 19%, ערבים 14%). כך עולה ממדד הקול הישראלי של מרכז ויטרבי לחקר דעת קהל ומדיניות במכון הישראלי לדמוקרטיה. המדד נערך אחת לחודש על-ידי פרופ' תמר הרמן וד"ר אור ענבי, ומבוסס על מדגם ארצי מייצג (761 מרואיינים) של כלל האוכלוסייה הבוגרת בישראל בבני 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית לכלל המדגם היא 3.59%.
בשבועות האחרונים אירעו לשר לביטחון פנים מספר תקלות תקשורתיות ברשתות החברתיות ומחוצה להן. בין היתר מדובר בפליטת הפה שלו בהלווית אחת מנרצחות הפיגוע בבאר שבע על כך שיש לעצור את המחבל, למרות שהמחבל חוסל, בהלצה שפרסם בחשבון הטוויטר בנושא, ובפיטורי הדובר שלו בעקבות הפרסום המביך.
67% מהציבור הישראלי רוחשים כיום לשב"כ די הרבה או הרבה מאוד אמון (יהודים 75%, ערבים 27%). במדגם היהודים מדובר ברוב בשלושת המחנות הפוליטיים (שמאל 80.5%, מרכז 81%, ימין 73%).
83% מהערבים מעידים על חוסר ביטחון אישי ו-63.5% מהיהודים. נשים מדווחות יותר מגברים על חוסר ביטחון אישי, כך בציבור היהודי- 74% מהנשים לעומת 54% מהגברים ובציבור הערבי- 87% מהנשים ו-78% מהגברים.
40% מהיהודים סבורים כי רק מיעוט בציבור הערבי תומכים בפיגועים, ורק פחות משליש (31%) מעריכים שמדובר בתמיכת הרוב בצד הערבי. זאת בהשוואה לרוב גדול של הערבים (77%) החושבים כי רק מיעוט תומך בכך. מפילוח מדגם היהודים לפי מחנות פוליטיים, בעוד בשמאל ובמרכז הרוב סבורים כי מדובר במיעוט (78% ו-57%), בימין מעט יותר מרבע חושבים כך (28%).
הרוב בקרב היהודים (58.5%) מעריכים כי רק מיעוט מהציבור היהודי תומכים במעשי נקמה. גם בקרב הערבים זו התשובה השכיחה יותר (37%), אם כי רק מיעוט סבור זאת. גם כאן, השמאל מעריך יותר מאשר המרכז והימין כי רק מיעוט מהיהודים מצדדים במעשי נקמה על פיגועים. יהודים לפי מחנה פוליטי מראה כי בכל שלושת המחנות רק מיעוט רוחש אמון לשר, אבל יש הבדלים ניכרים בין המחנות (שמאל 40%, מרכז 33%, ימין 11%).

תאריך:  04/04/2022   |   עודכן:  04/04/2022
+שר החוץ יאיר לפיד ייצא מחר לביקור בזק מדיני ביוון
13:23 04/04/22  |  מירב ארד

שר החוץ יאיר לפיד יוצא מחר לביקור בזק מדיני ביוון. במהלך הביקור ייפגש עם שרי החוץ של יוון וקפריסין.

+בקרוב: תעריף אחיד לדמי קבורה
07:50 04/04/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הכסף שמשלם הביטוח הלאומי נועד לכיסוי הוצאות יום הקבורה, ביום שבו נערכה לווית הנפטר  ▪  התקנות החדשות גם מסדירות תשלום עבור סוגי קבורה שונים, ומבדילות בין ישובים קטנים לגדולים

בית עלמין תת קרקעי בגבעת שאול [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
הכסף שמשלם הביטוח הלאומי נועד לכיסוי הוצאות יום הקבורה, ביום שבו נערכה לווית הנפטר    התקנות החדשות גם מסדירות תשלום עבור סוגי קבורה שונים, ומבדילות בין ישובים קטנים לגדולים
מירב ארד
מעתה רישיונות יינתנו לתקופה של חמש שנים, לעומת היתרים לשנה אחת על-פי תקנות הרוקחים    החוק יקבע כי במדרג ענישה גבוה העונש המרבי יעמוד על שנתיים מאסר או קנס בסך 452,000 שקלים.
מירב ארד
השינוי יבטיח שחובות לא יטפחו בצורה לא מידתית    השלמת השינוי יבוצע בעתיד וזאת על-ידי התקנת תקנות של שר האוצר שיגדרו את אופן החישוב של הריביות ובעצם יקבעו את שיעורי הריביות מכוח החוק.
מירב ארד
חברת הכנסת עידית סילמן תקפה: "חצייה של קו אדום. במשמרת שלי זה לא יהיה"    הוסיפה: "מעבר לכך שזו פגיעה אישית וזלזול בחברים בקואליציה, זה זלזול באחוזים רציניים, כמעט 70% מהציבור בישראל"
עידן יוסף
שוחחה עם ח"כים באופוזיציה על שיתוף פעולה לאישור הצעת החוק לשלילת אזרחות ותושבות של מחבלים שמקבלים משכורת מהרשות הפלשתינית    גנץ לסער: בעיות וקשיים בכינוס הוועדה לתכנון ולבנייה באיו"ש
רשימות נוספות
אלעזר שטרן נגד ערוץ 13  /  יצחק דנון
שר הביטחון גנץ נפגש עם מלך ירדן   /  מירב ארד
לשכת בנט חוששת לקשור בין הפיגוע להקלות לפלשתינים  /  עידן יוסף
תרנגול הודו  /  אפרים הלפרין
ספירת האומר  /  ציפי לידר
קלקולים לרוב, כשלים בסיטונות   /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il