X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדיווח בחדשות 12
בקרים סמויים יבדקו הדרת נשים בקווי אוטובוס בציבור החרדי
ביוזמת שרת התחבורה, מספטמבר הקרוב יבדקו 10-5 בקרים כ-20 קווים בי-ם, ב"ב ובית שמש ר"ע בית שמש: ניסיון לעשות קמפיין כאשר קווים לא מגיעים לתחנות סמוטריץ': פופוליזם זון במקום לעסוק בבעיות האמיתיות

שרת התחבורה מרב מיכאלי מאשרת את הפרסום בחדשות 12 על תוכנית למאבק בהדרת נשים בקווי התחבורה הציבורית המשרתים ציבור חרדי. על-פי הפרסום, מונתה במשרד התחבורה אחראית לשוויון מגדרי, שהורתה כי מחודש ספטמבר הקרוב תתקיים בקרה באמצעות 10-5 בקרים סמויים שכל אחד מהם יעלה לכ-20 קווים שלגביהם התקבלו תלונות על הדרה, בעיקר בערים ירושלים, בני ברק ובית שמש.
עוד דווח כי במקרים של הפרה מצד המפעיל, יושתו על המפעיל קנסות כספיים ונגד הנהג ייפתח דין משמעתי או פלילי. כאשר מדובר בנוסע שהדיר תוגש תלונה במשטרה ויבוטל רשיון הקו.
בתגובה לפרסום, מסרה ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך: "בכל רגע נתון אלפי תושבים שלי, חילונים ודתיים, מבוגרים וצעירים, סטודנטים ופנסיונרים, עומדים בתחנות בימי חמה ובימי גשם ומחכים לקווי אוטובוסים שלא מגיעים. מצער אותי הניסיון לעשות קמפיין על גבו של הסטודנט שלא מגיע ללימודים או על גבה של קשישה שלא מגיעה לרופא".
יו״ר פורום הרשויות החרדיות, מאיר רובינשטיין, אמר כי ״שרת התחבורה הכושלת בתולדות המדינה מנסה לעשות קמפיין בחירות על גב הציבור החרדי, שבחר לשמור על גדרי הצניעות וההלכה בראש מורם. מי שמך, גברת מיכאלי, להכתיב לציבור של מיליון איש את אורחות חייו? מי את ואת מי את מייצגת? באיזו חוצפה ועזות פנים את מגיעה לכפות על היהדות החרדית את ההזיות שלך? הציבור החרדי, היה פה לפנייך ויהיה פה הרבה אחרייך. אנו מתפללים שבקרוב מאוד תיעלמי עם 'העגלה הריקה' שלך, יחד עם הרפורמות המרושעות והאוטובוסות שלך, מהנוף הציבורי״.
שר התחבורה לשעבר, ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית), צייץ בטוויטר: "שרה כושלת שמפגינה חוסר אונים מוחלט מול פקקים (סליחה, פקקות...) בכבישים, בתחבורה הציבורית, בנמלים ובשדה התעופה, ועוסקת רק בפופוליזם זול. נחליף אותה אחרי הבחירות בעזרת השם ונטפל בבעיות האמיתיות שמטרידות את אזרחי ישראל".
ח״כ מיכאל מלכיאלי (שס) כתב: ״מרב מיכאלי ראתה שבסקרים מצבה מידרדר וגם במפלגתה אנשיה הודחו - ומיד מצאה את הפתרון הטוב ביותר לקבל סיקור תקשורתי חיובי, שליחת פקחים לבדיקת הדרת נשים אצל החרדים. אל דאגה, הביזיון הזה הולך להיפסק בממשלה הבאה״. עמיתו לסיעה, ח"כ משה אבוטבול, צייץ בטוויטר: ״לאחר ששרת הטיקטוק מיכאלי מיגרה את תאונות הדרכים והדרכות, סללה כבישים וכבישות, פתרה את הפקקים והפקקות בארץ, ושלחה כבר פקחים למנוע הכאת יהודים ברכבת הקלה מצעירים ערביים, התפנתה לבעיה הלאומית הדרת נשים... בבחירות נדיר אותה בעז"ה ממשרד התחבורה שטיפל בעבר בבעיות החשובות האמיתיות!".
יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מאיר פרוש: "אחרי ההתעמרות בציבור החרדי שהמחירים של התחבורה הציבורית עלו, מצאה שרת התחבורה עוד דרך להציק לחרדים שנואי נפשה וע"י כך ללקט עוד קולות מהשמאל. טוב תעשה אם תעסוק בריפוי תחלואי החברה החילונית במדינת צפון ת"א".

תאריך:  16/08/2022   |   עודכן:  16/08/2022
+מיכאלי: הועבר מסר ברור לנהגות ולנהגים כי אין לאפשר הדרת נשים
15:54 16/08/22  |  עידן יוסף

שרת התחבורה מרב מיכאלי בטוויטר מבלי לנקוב במילה חרדים: "נשים הן בני אדם. שוות. ולכן, אי-אפשר להדיר נשים. בשום מקום. לכן, אין מקום להדרת נשים באוטובוסים. ואנחנו נוודא את זה. משרד התחבורה בראשותי החל באכיפה נרחבת באלימות ובהדרת נשים בתחבורה הציבורית.
"כמה פעמים שמענו על מקרים בהן אישה לא הורשתה לעלות על האוטובוס בגלל שלפי דעתו של איזשהו נהג היא הייתה לא צנועה? כמה פעמים שמענו על מקרים בהן נשים נדרשו לשבת מאחורה באוטובוס? התופעה הזו חייבת להיפסק.
"יזמתי את התוכנית שתחל כבר בחודש ספטמבר, בה פקחות ופקחים סמויים יעלו לאוטובוסים על-מנת לוודא שלא מדירים נשים בתחבורה הציבורית, כמו-כן הועבר מסר ברור לנהגות ולנהגים כי אין לאפשר מקרים שכאלה ומי שיאפשר אותם - ישא בתוצאות. לפגיעה בנשים יש מחיר. סיימנו לשתוק".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקרים סמויים יבדקו הדרת נשים בקווי אוטובוס בציבור החרדי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כמה זה עולה לנו
ABE333  |  16/08/22 21:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הדרת נשים
עידן יוסף
ענבר בזק פנתה לשרת התחבורה בעקבות שני מקרים של הדרת נשים באוטובוס בידי חרדיים    הגורם העיקרי להדרה - מסלולים לאוכלוסייה הומוגנית
יצחק דנון
פנו לבית המשפט לאחר שהמפלגה דחתה אותן בנימוק שאינה מקבלת חברים חדשים משום שאינה עורכת מפקד    טוענות שנשים נדחות על הסף בלא לבדוק האם הן עומדות בתנאי הקבלה
עידן יוסף
בדיון הוועדה לקידום מעמד האישה על הדרת נשים במרחב הציבורי אמרה יו"ר הוועדה ח"כ תומא-סלימאן: "החלטות הממשלה בסוגיית הדרת הנשים לא כללו שום צעד שיש בו סמכות לביצוע. להעביר החלטות ממשלה נגד הדרת נשים בלי להקצות תקציבים זה מס שפתיים"
איציק וולף
ראש המטה הכללי הכריע כי צה"ל יתחיל בניסוי להקמת מחלקת לוחמות, שתשמש כמחלקת ניוד באחת מחטיבות החי"ר    הודיע על אפשרות גיוס נשים ל-669 וליחידת יהל"ם    השירות - תוך עמידה בתנאי הסף הפיזיולוגיים ובהליכי המיון    לוחמת ביחידה מיוחדת תצטרך לשקול 78 ק"ג ולהצליח לעשות לפחות 10 עליות מתח
איציק וולף
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה הודיע על שורת צעדים לצמצום ופעת שלטי הצניעות וכתובות הגרפיטי המדירות נשים בעיר בית שמש    המצלמות העירוניות יחוברו לתחנת המשטרה המקומית וישמשו גם לאכיפת חוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il