X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מיארה. עמדה המנוגדת לעמדת הממשלה המיועדת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
רוטמן נגד מיארה: "בשם מי היא עובדת?"
יו"ר ועדת החוקה המיועד: "מאיפה שואבת היועצת המשפטית לממשלה את הסמכות להגיד שלא תוכל להגן על חוק שעבר בכנסת?" ח"כ טלי גוטליב: "צריך להעביר אותה מתפקידה" ח"כ צביקה פוגל: "לא נבקש להחליף את היועצת המשפטית ללא הסכמה" ח"כ בן-גביר: "היא אפשרה לממשלת המעבר לעשות דברים שלא אמורים לקרות"

יו"ר ועדת חוקה המיועד ח״כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) מותח ביקורת (יום א', 11.12.22) על גלי בהרב מיארה ברקע עמדותיה נגד החוקים המכונים "חוק בן-גביר" ו"חוק דרעי". בראיון לרדיו קול ברמה, אמר רוטמן: "אני שואל את עצמי, מאיפה שואבת היועצת המשפטית לממשלה את הסמכות להגיד שלא תוכל להגן על חוק שעבר בכנסת? בשם מי היא עובדת? היא צריכה לפעול בהתאם לחוק ואת זה היא לא עושה ואני אדרוש על זה תשובות".
ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) אמרה במשדר: "היועצת המשפטית לא צריכה להפריע לי לעבוד, אלא לעזור לי. אם היא לא יודעת לעשות את זה, צריך להעביר אותה מתפקידה. אעשה הכל לשכנע את חברי שזו ההחלטה שצריך לעשות".
ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית), שהתראיין לרדיו קול חי, אמר: "אנחנו רוצים לעבוד בשותפות עם כולם. לא נבקש להחליף את היועצת המשפטית ללא הסכמה. אנחנו לא בונים פה צבא פרטי, אנחנו עושים את מה שיהיה טוב לאזרחי ישראל".
יו"ר מפלגתו, ח"כ איתמר בן-גביר תקף מוקדם יותר בראיון לכאן רשת ב׳ את היועצת: "לא עבר יום אחד מהצעת החוק וכבר גיבשה עמדה מבלי לדבר איתי. היא אפשרה לממשלת המעבר לעשות דברים שלא אמורים לקרות".

תאריך:  11/12/2022   |   עודכן:  11/12/2022
+בכיר בליכוד: בן-גביר דורש וטו בוועדת השרים לחקיקה
22:42 11/12/22  |  עידן יוסף

גורם בכיר בליכוד טוען כי יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן-גביר, הציב לנתניהו דרישה, במהלך ארוחת צהריים שקיים עימו היום, לאפשר לו וטו בוועדת השרים לחקיקה כתנאי לחתימת הסכם. בן-גביר מעוניין להבטיח שאם לא יקודמו חוקים שהובטחו לו כגון חוק הסדרת סמכויותיו על המשטרה, יוכל "לתקוע" חוקים אחרים.
הגורם בליכוד אמר: "אי אפשר להתנהל ככה, כדאי שבן-גביר וחבריו יתחילו להתבגר ולהבין שעם ההתנהלות הזו אנחנו נגיע ככה לרגע האחרון וניקלע למצוקה אמיתית בהרכבת הממשלה" (חדשות 13).

+שלושה משנים ליועמ"ש יסבירו בכנסת את התנגדותם לחוקי בן-גביר ודרעי
20:15 11/12/22  |  עידן יוסף

שלושה משנים ליועצת המשפטית לממשלה יתייצבו ביום שלישי בדיוני הוועדות המיוחדות בכנסת. המשנה עמית מררי תסביר את הקושי החוקתי בהצעת הסמכויות של איתמר בן-גביר שמשמעותה שינוי שיטת המשטר בישראל; המשנים גיל לימון ואביטל סומפולינסקי יסבירו את הסתייגותם המשפטית מהחוק הפרסונלי של דרעי (חדשות 13).

+תוכנית הקואליציה: פיצול סמכויות היועמ״ש לממשלה
20:07 11/12/22  |  עידן יוסף

תוכנית הקואליציה לפיצול סמכויות היועץ המשפטי לממשלה. המתכונת: כפי שיזם שר המשפטים הקודם גדעון סער. מיארה חתמה אז על הסכמה לפיצול אפשרי בהמשך הכהונה (חדשות 12).

+סביבת מיארה: לא ממצמצת מול האיומים
20:04 11/12/22  |  עידן יוסף

בסביבת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה אומרים כי היא אינה ממצמצת מול האיומים לפטרה, ולא תגיב עליהם. במשרד המשפטים אומרים: "בהרב מיארה לא תתפטר".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  חיים כץ / Haim Katz  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניר ברקת / Nir  Barkat  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוטמן נגד מיארה: "בשם מי היא עובדת?"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מחול הכלומניקים שלא בנו דבר
אאג  |  11/12/22 20:03
2
מגוחכים
ברק א.  |  12/12/22 14:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
מירי רגב מתעקשת על תיק התחבורה    תיתכן רוטציה בתיק החוץ    רון דרמן עשוי להתמנות כשר המל"ל    גוברים סיכוייו של אופיר אקוניס להתמנות לתפקיד יו"ר הכנסת    הליכוד דוחה את הרפורמות המשפטיות לכנס הקיץ
עידן יוסף
טוענת כי אין מקום להשוואה לאחריות שר הביטחון על הצבא    בן-גביר: "מתקשה להבין איך היועמ"שית הזדרזה לקבוע עמדה בהצעת חוק שהוגשה רק ביום חמישי"
יואב יצחק
בנט בחר להגיש סדרה של תביעות נגד משמיציו, אך עליו לקחת בחשבון שתביעותיו עלולות לפעול נגדו כחרב פיפיות    בנט בחר להגיש תביעה גם נגד צייצן מתלהם (יגאל מלכה), בטענה שהפיץ עליו סדרה של שקרים בפרשת 50 מיליון ש"ח לביתו, כביכול, אך נמנע עד כה מהגשת תביעה נגד אילה חסון, שפרסמה במקור ופמפמה שקרים אלה
עידן יוסף
הרצוג למעשה נענה חלקית לקריאות משמאל שביקשו לא לתת שום ארכה, וסירב לבקשת יו״ר הליכוד שביקש להאריך את התתקופה להרכבת הממשלה ב-14 ימים
אשר כהן
את הוויכוחים שלי עם אבי מעוז עוד אנהל ויש לא מעט כאלה. אבל בימים אלה של קריאות למרי, כולל יותר מרמיזות למלחמת אזרחים, אצופף שורות. אבי מעוז זה הקסאם הראשון לאחר ההינתקות. מי שלא הגיב אז, ממשיך גם 18 שנים לאחר מכן לחטוף קסאמים. מי שימצמץ כעת ביחס לאבי מעוז בגלל מתקפות משמאל, עתיד למצמץ והלמשיך להצביע ימין ולקבל שמאל
רשימות נוספות
נחתם סיכום התפקידים בין הליכוד לשס  /  עידן יוסף
בן-גביר ליועמ"ש: "עיצרי את מחטף מינויי המפכ"ל"  /  עידן יוסף
נחתם נספח ההסכם עם יהדות התורה  /  עידן יוסף
כל האמת על המשא-ומתן  /  בצלאל סמוטריץ'
החרם ושברו  /  ד"ר עדו נתניהו
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il