X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אבנון. "התוכן מחפיר, מבזה, משפיל"
14 חודשי מאסר על זילות בית המשפט ופרסום פרטים מדלתיים סגורות
רוני קאשי הכפיש בצורה קשה ביותר שני שופטי משפחה שדנו בעניינו ופרסם קטעים מתוך הדיונים ביהמ"ש: מעשיו חמורים מהתקדימים וחרטתו איננה כנה

רוני קאשי ירצה 14 חודשי מאסר, לאחר שהורשע בעבירות של זילות בית המשפט ופרסום דיון שהתנהל בדלתיים סגורות. כך קובע (13.12.22) שופט בית משפט השלום בנתניה, גיא אבנון.
קאשי היה צד להליכים בבית המשפט למשפחה בתל אביב, ובשנים 2019-2017 פרסם בפייסבוק וביוטיוב מתקפות אישיות חריפות ביותר על השופטים שמואל בר-יוסף וליאור ברינגר שדנו בעניינו, לצד קטעים מתוך הדיונים המתנהלים על-פי חוק בדלתיים סגורות. לדברי אבנון, "תוכנם של הביטויים שפרסם הנאשם מחפיר, מבזה, משפיל, נועד לפגוע בשופטים אשר דנו בעניינו, הן באופן אישי, הן במעמדם כשופטים, והן מתוך מטרה לבזות את מערכת השפיטה בכללותה".
אבנון מוסיף: "הנאשם פעל במכוון, פעם אחר פעם, לא נרתע מחקירותיו במשטרה, בהן הובהרה לו חומרת מעשיו 'ברחל בתך הקטנה'. הוא שב והתריס, ביצע את מעשיו הנלוזים בראש חוצות, והפציר ביהירות בגורמי החקירה לפעול בעניינו... הנאשם פעל מתוך מטרה שפרסומיו יגיעו לציבור נרחב ככל הניתן, וקרא לעוקביו להמשיך ולהפיץ את התכנים, בין אם מדובר בהכפשת כבוד השופטים, ובין אם מדובר בפרסום מתוך דיון שהתנהל בדלתיים סגורות.
"...הנאשם ביקש לזקוף לזכותו את הנסיבות שהובילו אותו לביצוע המעשים - תחושות התקוממות ומורת רוח בשל החלטות בית המשפט לענייני משפחה בעניינו. דא עקא, אין כל מתאם בין דברי ביקורת, חריפים ככל שיהיו, לבין האופן האלים והעברייני בו בחר הנאשם לבטא את קצפו וכעסו". אבנון עומד על שורה של נסיבות לחובתו של קאשי: ריבוי האירועים, התפרסותם על פני שנתיים, התכנון המוקדם, החטאת אחרים שהפיצו את דבריו, התרסתו לאחר שהוזהר לחדול ממעשיו, פגיעה בניהול ההליכים בבית המשפט למשפחה ופוטנציאל לנזק ניכר הן בפגיעה בבר-יוסף וברינגר והן במערכת כולה.
מעשיו של קאשי היו חמורים כמעט מכל המקרים הקודמים של הרשעות דומות, מוסיף אבנון, ואין הוא מקבל את דבריו של חרטתו; קאשי ניהל הגנת בדים ודבריו בתום המשפט לא היו כנים אלא ניסיון למזער את עונשו. את המדינה ייצג עו"ד נדב אוחנה, ואת קאשי - עו"ד אבי אוחנה.

תאריך:  13/12/2022   |   עודכן:  13/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גיא אבנון / Guy Avnon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
14 חודשי מאסר על זילות בית המשפט ופרסום פרטים מדלתיים סגורות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
היו"ר לשעבר של מועצת הכבלים העידה במשפט נתניהו בסתירה למשטרה ומתחה ביקורת קשה ביותר על חקירתה    ביהמ"ש אפשר חקירה נגדית במקום הכרזה כעדה עוינת
איתמר לוין
שתי עמותות טוענות שהעירייה ביצעה 98 הקצאות של קרקעות בעשרות מיליוני שקלים, בלא שניתן היה לבדוק אותן; חלקן ניתנו לבכירים בעירייה ולבני משפחותיהם
איציק וולף
זייץ היה בעל השליטה היחיד בחברת גרניט ניהול תיקים בע"מ ונהג ללוות מלקוחותיו כספים בהיקף מצטבר של מיליוני שקלים, לצרכיו האישיים ולכיסוי חובותיו    חקירה פלילית מתקיימת בעניינו    "ניצל את קשריו ויחסי האמון עם לקוחותיו לטובתו האישית תוך סיכון כספם וניצל את מעמדו בחברה לנטילת הלוואות מלקוחותיו חלף השקעת כספיהם באופן שישיא את רווחיהם"
איתמר לוין
תובעת מסגנית שר הפנים לשעבר, המרצה 7.5 שנות מאסר, להחזיר תמיכות שניתנו מתוך הכספים הקואליציוניים בעקבות השוחד אותו דרשה וקיבלה ממקבליהן
מירב ארד
באיגוד לשכות המסחר קוראים לדחות את ההחלטה, שאמורה להתקבל עד יום חמישי הקרוב, שמשמעותה הכבדה נוספת על יוקר המחיה    לין: "אין שום הצדקה להעלאות חריגות נוספות של הרשויות המקומיות, הן צריכות לעשות מאמץ של התייעלות וחסכון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il