X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו בישיבת ממשלה. "סכנה לדמוקרטיה" [צילום: חיים צח/ לע"מ]
נתניהו בישיבת הממשלה:
"ההסתה נגדי חסרת אחריות, ומלווה ברוח גבית של האופוזיציה"
הוסיף: "אני דורש מראשי האופוזיציה לגנות את ההסתה, להוקיע את המסיתים. קריאות מפורשות לרצח, רצח פוליטי, זה לא דבר שנתון לוויכוח" הממשלה תדון ברפורמה בתאגיד ובהקמת היישוב החדש "חנוך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בישיבת הממשלה לאמירות נגדו ותקף: " ראינו אתמול איום מפורש לרצח ראש ממשלה בישראל. האיום הזה פורסם שחור על גבי לבן בפייסבוק. הוא הגיע מדמות מובילה בהפגנות נגד הממשלה. האיום הזה הוא תוצאה ישירה של הסתה חסרת אחריות שמקבלת רוח גבית וגיבוי ולפעמים אמירות מפורשות מהאופוזיציה. אסור לעבור על כך לסדר היום.
נתניהו הוסיף: " אני דורש מראשי האופוזיציה לגנות את ההסתה ולהוקיע את המסיתים. אנחנו יודעים שאפשר להתווכח על מה באמת מסכן את הדמוקרטיה, אבל קריאות מפורשות לרצח, לרצח פוליטי, זה לא דבר שנתון לוויכוח - זאת סכנה אמיתית לדמוקרטיה שכולם צריכים לצאת נגדה בתוקף".
בתוך כך הודיעה המשטרה כי פתחה בחקירה נגד עו"ד דוד חודק בחשד לעבירה של הסתה לאלימות. התיק נחקר ביחידת הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433. אחרי הפרסום בעמוד הפייסבוק של אל"ם במיל' זאב רז נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסמה המשטרה הודעה רשמית שבה הודיעה כי המפכ"ל יעקב שבתאי החליט, בעקבות "עליית מדרגה משמעותית בהתבטאויות חמורות להסתה", כי כל פרסום "מהסוג הזה" ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת - יטופל חקירתית.
ממפלכת הליכוד נמסר בעקבות דבריו של זאב רז: "ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו שוברת שיאים של טירוף. אנחנו מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו ואת שרי הממשלה. שב״כ והמשטרה חייבים לפעול מייד כדי לעצור אותו ואת יתר המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו."
במהלך ישיבת הממשלה השבועית ידונו השרים בהקמת היישוב החדש "חנוך" במועצה האזורית שדות נגב.ה נתניהו התייחס לכך בדבריו ואמר: "אנחנו החלטנו על הקמתו בזמן הממשלה הקודמת שלנו, והיום אנחנו משלימים את ההקמה ע"י תקצוב התכנון של היישוב, ובכך אנחנו מוציאים את הקמת היישוב אל הפועל. הקמת היישוב היא עדות נוספת לחוסן של עוטף עזה ולעוצמתה של מדינת ישראל עם כל האיומים, מול טפטוף כזה או אחר שאנחנו מגיבים עליו בעוצמה. אנחנו רואים שאנשים מדברים בהחלטות שלהם לבוא ולהתיישב בעוטף עזה ולהקים יישובים חדשים באזור. אנחנו גאים לבנות את ארץ ישראל ואנחנו גאים לחזק את ההתיישבות בכל חלקיה."
על ביקורו בצרפת אמר רה"מ נתניהו: "אני חזרתי לפנות בוקר מביקור מדיני חשוב בצרפת. במהלך הביקור נפגשתי עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. במרכז שיחתנו הארוכה, אני חייב להגיד, עמדה המטרה המשותפת שלנו - להיאבק בניסיון של אירן להשיג נשק גרעיני וארסנל גרעיני. הדבר הזה נמצא בקירוב עמדות שאני לא זוכר כמוהו מזה זמן רב. אירופה זזה יותר לעמדה של ישראל, לא עמדה זהה, אבל העמדות הרבה יותר קרובות, כפי שגם נוכחנו בביקורים של ג'ק סאליבן ומזכיר המדינה בלינקן בעניין של אירן.
נתניהו הוסיף: "במסגרת הביקור אני נפגשתי גם עם כ-60 נציגים של הקהילה העסקית ובעלי קונצרנים מצרפת. ההון המשותף שלהם מוערך במיליארדים רבים.שמעתי מסר אחד ברור: 'אנחנו רוצים להגדיל את ההשקעות שלנו בישראל'. זה נאמר על-ידי כל אחד ואחת שהיו שם. אני חוזר ואומר היום מה שאמרתי פעמים רבות בצמתים אחרים לכל מיני אנשים שכפרו באמירה הזאת ששמעתי מהמשקיעים שאני אומר לכם גם היום - כלכלת ישראל חזקה ולאורך זמן היא תמשיך להתחזק. מי שישקיע בישראל - ירוויח".
"במקביל", אמר נתניהו, "בשבוע שעבר חנכתי עם נשיא צ'אד, שהגיע לישראל, את שגרירות צ'אד בישראל. צ'אד היא מדינה מוסלמית גדולה במרכז אפריקה. היא מהווה תוספת חשובה להסכמי אברהם שהבאנו. אנחנו ממשיכים לפעול להגדיל ולהעמיק את מעגל השלום סביבנו".

תאריך:  05/02/2023   |   עודכן:  05/02/2023
+הממשלה אישרה את שינוי שם ל"משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי"
15:41 05/02/23  |  מירב ארד

ממשלת ישראל אישרה היום (יום א') את שינוי שם המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ל"משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי". במסגרת החלטת הממשלה, שטחי הפעולה של המשרד יהיו בנגב, בגליל ובמטרופולינים שבהם, בערים מעורבות, בהתיישבות הצעירה, ביישובים מאוימים ובשכונות בהן קיים שיעור גבוה של מסתננים כהגדרתם בחוק למניעת הסתננות. היצחק וסרלאוף: "מדובר על מהפכה שתזניק את פעילות המשרד. החלטת הממשלה נותנת לנו כלים משמעותיים לשנות את המצב בנגב ובגליל מפריפריה לאזורים חזקים העומדים בפני עצמם. בנוסף קיבלנו על עצמנו את הטיפול בצעירים ובוותיקים כחלק מחיזוק החוסן הלאומי חברתי, כדי להבטיח שוויון הזדמנויות לכל צעיר במדינת ישראל ועל-מנת לשפר את איכות חייהם של האזרחים הוותיקים לאורך שנים".

+הממשלה אישרה הקמת היישוב "חנון" בעוטף עזה

14:20 05/02/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הישוב יוקם כיישוב קהילתי מעורב לכ-500 משפחות דתיות וחילוניות כמענה לביקוש הגובר לצורת התיישבות זו  ▪  תכנונו יותאם בצפיפות הבנייה, למשפחות צעירות בשלבים שונים של חייהן

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אושר העברת הפעילות נגד החרמת ישראל למשרד התפוצות
13:59 05/02/23  |  מירב ארד

הממשלה אישרה היום (ראשון) את העברת הפעילות הכוללת נגד הדה-לגיטימציה והחרמות נגד ישראל מידי משרד החוץ אל משרד התפוצות בראשות השר עמיחי שיקלי. בנוסף, הממשלה אישרה לשנות את שם משרד התפוצות למשרד התפוצות והמאבק באנטישמיות ואת מינויו של מנכ"ל המשרד, אבי כהן סקלי, ששימש בעבר כמנכ"ל המשרד לשוויון חברתי והמשרד לענייני ירושלים ומורשת.

+אושר מינוי אורן לביא לתפקיד מנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר
12:55 05/02/23  |  מירב ארד

הממשלה אישרה את מינויו של אורן לביא לתפקיד מנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד חודק /  Hodek David"  זאב רז / Zeev Raz  חיים כץ / Haim Katz  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב שבתאי  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניר ברקת / Nir  Barkat  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עמנואל ז'אן-מישל פרדריק מקרון / Emmanuel Macron  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ההסתה נגדי חסרת אחריות, ומלווה ברוח גבית של האופוזיציה"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מחריב החלום הציוני ל"ת
אג  |  5/02/23 13:14
2
פרדוקס
פריק של נאמנות  |  5/02/23 14:07
3
אוי, אוי, אוי...
קרעי  |  5/02/23 14:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איציק דסה, מאיר אלרן
ההסכם הקואליציוני מכריז על כוונה לאפשר הפליה מטעמי דת – מה שיהווה פגיעה בעקרון יסוד חוקתי ובלכידות החברתית לה יש חשיבות רבה בביטחון המדינה
עידן יוסף
בסביבת ראש הממשלה אומרים כי כי השגרירה בצרפת התבטאה באופן פוליטי חריף ולא מקובל, לאחר שאמרה כי אינה רוחשת כבוד לראש הממשלה    גרמן על העדרותה מטקס קבלת הפנים בפריז: "לשכת ראש הממשלה ביקשה שלא אגיע"
איציק וולף
ראש הממשלה דן עם מקרון על הגרעין האירני ועל הרצון להרחבת הסכמי אברהם    לשכת רה"מ הבהירה לשגרירה המתפטרת גרמן שהיא אינה רצויה בקבלת הפנים בשדה התעופה
איציק וולף
שר החוץ כהן ביקר בחרטום    החתימה על ההסכם צפויה לאחר העברת השלטון בסודן מהמועצה הצבאית לממשלה אזרחית
עידן יוסף
כחודש בלבד לאחר שנכנס לתפקידו, שר התקשורת חתם על רישיון הדואר בלי להמתין לדיון הנוסף שח"כ ביטן דרש בוועדת הכלכלה    משרד התקשורת מציג את הרעת התנאים לציבור בעטיפה יפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il