X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / פַּנְדוֹרָה
שרקי. "עבור בני שטרם בא לעולם" [צילום: אריה לייב אברמס/פלאש 90]
יאיר שרקי חושף: "אני אוהב בנים"
כתב חדשות 12 הסביר כי עם הגיעו לגיל 30, לאחר דחיות רבות, החליט לחשוף זאת "פשוט כדי לחיות לא בצל ולא בהסתרה. ולהגיע למשפחה ובית ולחיות באמת"

יאיר שרקי, כתב חדשות 12, חושף את נטייתתו לבני מינו. ברשומה בפייסבוק, שיתף (יום ג', 14.2.23)את ההתמודדות האישית שלו בכתיבת הדברים. שרקי הביע כי הוא היסס לחלוק את האמת שלו בשל הצער מפני הוריו והמקום בו גדל.
הוא הסביר כי עם הגיעו לגיל 30, לאחר דחיות רבות, החליט לחשוף זאת "פשוט כדי לחיות לא בצל ולא בהסתרה. ולהגיע למשפחה ובית ולחיות באמת".
שרקי תיאר את ההתנגשות בין אמונתו לנטייתו המינית וכתב: "אני אוהב בנים. אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא. וזה לא סותר וגם לא חדש. אני אותו אחד בדיוק כמו שהייתי".
לדבריו, הוא עדיין חלק מהקהילה הדתית וכי אמונותיו לא השתנו, אך הוא נאלץ ליישב את נטייתו המינית עם אמונתו. שרקי הודה שחלק מהאנשים עשויים להיות עצובים מהאמת שלו והביע תקווה להבנה לדרך שבה בחר. הוא גם הביע חרטה על הזמן שחלף עד שהצליח להגיע להכרה זו.
להלן הדברים המלאים שפרסם:
  • "את המילים האלה אני כותב ברעד. דוחה. למחר. לשבוע הבא. לאחרי החגים. לאחרי היום הולדת הבא. של השנה הזאת, של השנה שעברה ושל זאת שלפניה. אולי כבר עשר שנים שאני כותב ומוחק. מפני צער אבי ואמי הטובים והאהובים מאד, ומפני צער המקום שבו גדלתי ואותו אני אוהב. אבל כעת אני בן שלושים. ואני כותב לא מפני שיש לי כוח לכתוב, אלא מפני שאין לי כוח לידום. ועבור בני שטרם בא לעולם.
    אני אוהב בנים. אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא. וזה לא סותר וגם לא חדש. אני אותו אחד בדיוק כמו שהייתי, רק שעכשיו לא רק אני יודע אלא גם אתם. היה חשוב לי לומר זאת כאן במקום שהוא רשות הרבים למרות שזה דבר פרטי. פשוט כדי לחיות לא בצל ולא בהסתרה. ולהגיע למשפחה ובית ולחיות באמת.
    את ההתנגשות שבין ההעדפה המינית הזאת לבין האמונה אני חי כל הזמן. יש כאלה שפתרו לעצמם את הקונפליקט בכך שאין אלוהים, אחרים מסבירים שאין הומואיות. מבשרי אני יודע ששניהם קיימים. ואת הסתירה הזאת אני מנסה ליישב בתוכי בכל מיני דרכים. אלו דברים שבין אדם למקום.
    ובמה שבין אדם לחברו, ולחברה שבתוכה הוא חי: זאת לא אופנה ולא טרנד ולא הצהרה פוליטית, זה פשוט אני. לא יודע אם הייתי קורא לזה זהות. פשוט עוד דבר מה שהוא חלק ממי שאני וממי שהייתי מיום שעמדתי על דעתי. בישיבה, במשפחה, בעבודה. הקהילה שלי היא עדיין הקהילה הדתית. זה השבט שלי, זה המשפחה והחברים שלי. אלו האמונות שלי. הן לא השתנו, אבל כן התעצבו לאורך השנים לצד הספק. ומתוך הדחק הזה, שמכריח מבט אחר על אמונה ועל אמת ועל מורכבות.
    אני יודע שהאמת הזאת ששיתפתי כאן, מצערת אנשים יקרים לי שאני אוהב מאד. ושהם אוהבים אותי. אני מקוה שתמצאו את המקום בנפש שמאפשר לדון לכף זכות. ולהבין שהצעד הזה נעשה אחרי מחשבה עמוקה ובשיקול דעת. הצער שלכם, אולי, נובע גם מחוסר הבנה על מה בעצם אני מדבר פה. מחשבה שגויה על ניסיון או מלחמה עם יצר שצריך להכניע, ולא על נטיית הנפש, כזו שהיא בדיוק כמו הסוד שבין איש ואישה. גם אותי זה ציער. ניסיתי להתעלם, שנים. ואז לדחוק. ולהדחיק. ולטפל. איני מצטער על-אף ניסיון ומאמץ, אולי בלי הניסיונות האלה לא הייתי יכול להגיע לגמירות דעת. רק חבל על הזמן שחלף.
    ועכשיו: משפחה.
    (ועוד בקשה: אין בכוונתי לדון בזה בשום מקום נוסף. מקווה שתכבדו את זה ואת פרטיותי.)"

תאריך:  14/02/2023   |   עודכן:  14/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יאיר שרקי חושף: "אני אוהב בנים"
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מסכן הרב שרקי איך יוכל ללמד
חשדנית  |  14/02/23 23:05
2
יאיר יקר
אברום  |  15/02/23 01:52
3
אדם משכמו ומעלה
שלמה שכטר  |  16/02/23 07:36
4
בעוון משכב זכר רעידת אדמה באה
כתר מלכות   |  16/02/23 17:54
5
מצמררררר ועצוב
עצוב  |  19/02/23 08:50
6
עצוב
חרדי  |  22/02/23 21:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
יפעת גדות
פרופ' למפל היה שותף לפיתוח אלגוריתם למפל-זיו, אלגוריתם ששינה את עולם הדחיסה ונחשב לאחת מפריצות הדרך הטכנולוגיות המשמעותיות ביותר שהושגו במדינת ישראל
יפעת גדות
מדובר בתואר ייחודי ויוקרתי בקהילייה המדעית העולמית שהוענק לפרופסור אגור על הישגיה בפיתוח מודלים לפיתוח טיפולים רפואיים בסרטן ובמחלות מדבקות ובהכללתם במוצרי תוכנה ליישום ברפואה מותאמת אישית.
עידן יוסף
טיפות מהשמיים? קחו זוג גרביים - בבוקר הסוער של השנה: משרד התחבורה ורכבת ישראל חילקו מאות זוגות גרביים יבשים לנוסעיה שבחרו לנסוע ברכבת בסערה ובכך תרמו להורדת הגודש בכבישים ולשיפור הבטיחות
אלי אלון
"צביקה צמרת, המחנך הדגול, המנהל האגדי של יד בן-צבי, חוקר חשוב ומאהב ענק של ארץ-ישראל הלך הלילה לעולמו והוא בן 78 שנים"
עידן יוסף
חילופי משמרות ב"מקור ראשון": חגי סגל ימשיך לכתוב בעיתון    אלעד טנא חוזר לעיתון וימונה לעורך הראשי    סגל: "כל יום ויום זכרתי כי אינני סולן, לכל היותר קפטן של נבחרת משובחת, חרוצה ונלהבת. לאחרונה בשלה אצלי ההכרה כי הגיעה העת לחילופי משמרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il