X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר גולדקנופ בעיר בית שאן [צילום: דודו כהן]
נחתם הסכם להגדלת אוכלוסיית בית שאן ב-70%
הסכם הפיתוח שנחתם בין משרד הבינוי והשיכון לעיריית בית שאן צפוי להביא לשיפורים משמעותיים באיכות החיים, בתשתיות ובפתרונות הדיור בעיר ההסכם כולל בנייה של כ-4,000 יחידות דיור חדשות בעיר, הקמת מוסדות ציבור, שטחי מסחר ותעסוקה

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופ, חתם (יום ה', 2.3.23) על הסכם פיתוח עם עיריית בית שאן שיביא לגידול של 70% באוכלוסיית העיר. ההסכם כולל הקמת כ-4,000 יחידות דיור חדשות, הקמת מוסדות ציבור, אזורי מסחר ותעסוקה ושיפור תשתיות העיר.
בטקס החתימה נכחו מכובדים שונים, ביניהם מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן וראש עיריית בית שאן ז'קי לוי. משרד השיכון שואף להמשיך ולפתח את בית שאן בהתאם למדיניות הממשלה לחיזוק הרשויות המקומיות ומתן פתרונות דיור הולמים לתושבים חדשים וקיימים כאחד.

[צילום: דודו כהן]

הסכם הפיתוח והבנייה צפוי ליצור שכונות חדשות, לעבות את המרקם העירוני הקיים, לשפר את תשתיות העיר ולהבטיח מבני ציבור להבטחת רמת חיים גבוהה לתושבים. משרד הבינוי והשיכון יחד עם משרד האוצר יובילו תהליך שיווק מהיר ומרוכז ליצירת רמת ודאות גבוהה בקרב רוכשים ויזמים פוטנציאליים. לרשות עיריית בית שאן יוקצו גם כל המשאבים הדרושים לקידום בנייה חדשה וקליטת תושבים חדשים בצורה יעילה.
חתימת ההסכם לבניית אלפי יחידות דיור בבית שאן ופיתוח ושיקום התשתיות הנדרשות צפויים לשדרג את איכות החיים של תושבי העיר ולפתוח בפניהם הזדמנויות שונות. פיתוח ערי הצפון הוא יעד מרכזי בפעילות משרד הבינוי והשיכון, והוא מסר כי יפעיל את כל הכלים העומדים לרשותו על-מנת ליישם את חיזוק הצפון, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות.
השר גולדקנופ הביע את התרגשותו מההסכם ומהפוטנציאל שלו להגדיל משמעותית את אוכלוסיית היישוב בעוד מספר שנים. הוא הדגיש את החשיבות של שדרוג שטחים ותיקים והקמת שכונות חדשות, לצד שטחי תעסוקה ומסחר ומבני ציבור. ראש העירייה ז'קי לוי כינה אותו יום היסטורי לעיר והסכם שעושה צדק חברתי לתושביה. לוי גם הדגיש את התקציבים המשמעותיים שהוקצו לפיתוח העיר והביע אמון ביכולתם להצליח מול משרד השיכון לעמוד במשימה ולהציב את בית שאן במקומה הראוי כעיר מובילה בצפון.

תאריך:  02/03/2023   |   עודכן:  02/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם להגדלת אוכלוסיית בית שאן ב-70%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יצחק דנון
מירב ארד
עו"ד גיל לימון: הגבלת המצב של נבצרות בשל נסיבות בריאותיות בלבד מעוררת קושי רב   חברי האופוזיציה נטשו את הדיון במחאה על שעדיין לא הושמעה חוות הדעת של הייעוץ המשפטי לוועדה
מירב ארד
כך קרא יו"ר ועדת הכלכלה ביטן בדיון בוועדה, לאחר שבדיון הקודם התברר כי התמיכה הישירה לחקלאות תוקצבה בכ-200 מיליון שקל בלבד    סגן שר החקלאות: "האוצר צריך לבוא למו"מ בלי להסתכל על העבר ובידיים נקיות"
מירב ארד
בתעידו ברשתות נראים שוטרים משליכים רימוני הלם לעבר מפגינים בתל אביב    השר בן-גביר: "מגבה את השוטרים שבניגוד למח"ש לא יושבים בחדר ממוזג"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il