X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מתקפות רבות בעולם
אירנים אחראים למתקפת הסייבר על הטכניון
בתום חקירה של מערך הסייבר הלאומי נמצא כי המתקפה שאירעה לפני שלושה שבועות בוצעה על-ידי קבוצת תקיפה המכונה "MuddyWater", שמזוהה עם משרד המודיעין והביטחון של אירן הקבוצה עשתה שימוש בנוזקה המיועדת להצפנה של מערכות הפעלה

פצחנים מטעם אירן הם האחראים לתקיפת הסייבר שהתרחשה לפני שלושה שבועות על הטכניות בחיפה. מערך הסייבר הלאומי הודיע (יום ג', 7.3.23) רשמית כי בתום חקירה נמצא כי מי שאחראי לתקיפה היא קבוצת תקיפה המכונה "MuddyWater", שמזוהה עם משרד המודיעין והביטחון של אירן.
לקבוצה יוחסו מתקפות רבות בעולם, ובכלל זה בארצות הברית ובבריטניה, שם הוציאו לפני כשנה הצהרה משותפת שבה ייחסו לקבוצה שורה של מתקפות על מגוון מגזרים באסיה, באפריקה ובצפון אמריקה. עוד העלתה החקירה כי הקבוצה עשתה שימוש בנוזקה המיועדת להצפנה של מערכות הפעלה.
המערך הפיץ לארגונים מזהים של המתקפה כדי שיוכלו לחסום נסיונות דומים וכן המלצות לדרכי התגוננות, והזכיר כי מדי שנה בתקופת רמדאן מקודמות מתקפות סייבר מול מגוון יעדים בישראל במטרה לשבש את פעילותם העסקית ולפגוע בשמם הטוב. מערך הסייבר קורא לארגונים לחזק את רמת ההגנה.
אחרי התקיפה שבוצעה ב-12 בפברואר הביעה הקבוצה את דרישתה לכופר בעבור שחרור קבצים ומידע, שכן, אם לא תקבל את הכופר אותו היא דורשת, כלשונה, הקבוצה תשחרר את המידע למכירה.
"משטר האפרטהייד צריך לשלם על הכיבוש, על פשעי מלחמה נגד האנושות, הרג אנשים והרס עתידם. יש לכם רק 48 שעות. אחרי הדד-ליין, קנס של 30% יתווסף למחיר. לאחר חמישה ימים, נוציא את המידע למכירה", נמסר מטעם הקבוצה.
ניצן עמר, ראש חטיבת ההגנה והמשנה לראש מערך הסייבר הלאומי, אמר: "השבוע בלמנו עוד שני ניסיונות של אותה קבוצת האקרים לפרוץ למוסדות אקדמיים בישראל".
בתגובה למתקפה אישרו אז בטכניון כי בשעות הלילה בוצעה תקיפת סייבר על שרתי הטכניון. עוד נמסר מטעם האוניברסיטה כי "מערכות המחשוב נבדקות כעת ולכן נותקו באופן יזום. אנחנו לומדים את המצב, נמשיך ונעדכן בקרוב".

תאריך:  07/03/2023   |   עודכן:  07/03/2023
+אירן: תקיפת הציונים בסוריה - פשע נגד האנושות
11:26 07/03/23  |  עידן יוסף

משרד החוץ האירני: "אנו מגנים בחריפות את התקיפה של הישות הציונית בנמל התעופה של חלב בסוריה. לאחר רעידת האדמה בסוריה והתנאים הקשים שמהם סובלת חלב, הישות הציונות תקפה את הנתיב המרכזי של הסיוע הבינלאומי וזו דוגמה מובהקת לפשע נגד האנושות".
בסוריה הגיבו: "מזהירים את ישראל מההשלכות של פשעיה".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירנים אחראים למתקפת הסייבר על הטכניון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
יוני בן-מנחם
ממשל ביידן חושש מפני הסלמה אזורית בעקבות התקרבותה של אירן לפצצה הגרעינית הראשונה שלה. ביקורו המפתיע של שר ההגנה האמריקני באזור נועד להדק את התיאום הביטחוני והמדיני של ארה"ב עם בנות בריתה במזרח התיכון ובראשן ישראל
יוני בן-מנחם
ישראל דורשת מארה"ב להניח על השולחן איום צבאי ואמין כדי להרתיע את אירן מפני הריצה לפצצת גרעין, אבל האמריקנים רוצים לראות שיני במדיניות ממשלת נתניהו בנושא הפלשתיני ובנושא הרפורמה המשפטית
איציק וולף
ארצות הברית נמנעת מלהצטרף לצרפת, לבריטניה ולגרמניה בגינוי התקדמות האירנים בהעשרת אורניום לרמת סף גרעינית    השר לעניינים אסטרטגיים והיועץ לביטחון לאומי ייפגשו בשבוע הבא בוושינגטון עם בכירים אמריקנים
איציק וולף
שר הביטחון שוחח עם שר ההגנה האמריקני ואמר לו שישראל מוטרדת מהמשך העשרת האורניום בפרויקט הגרעין האירני
יוני בן-מנחם
אירן חידשה את המלחמה הימית נגד ישראל ומל"טים אירניים תקפו מיכלית נפט ישראלית בים הערבי בתגובה על התקיפה של המוסד הישראלי באיספהאן. אירן הפכה ליצואנית עולמית של מל"טים והקהילה הבינלאומית חייבת לגבש מנגנון הרתעה וענישה אפקטיבי של אירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il