X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו. "מצפה לאכוף את החוק" [צילום: מארק ישראל סלם/פלאש 90]
נתניהו: מצפה מהמפכ"ל והרמטכ"ל למנוע חסימות וסרבנות
הצהיר כי הממשלה לא תשלים עם קריאות לסרבנות ועם הסתה לאלימות "נחזיר את האיזון בשיקול דעת ואחריות באופן שישמור על זכויות יסוד של אזרחי ישראל, ללא יוצא מן הכלל"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר (יום א', 19.3.23) בפתח ישיבת הממשלה השבועית כי הוא מצפה מהמפכ״ל ומהמשטרה לאכוף את החוק ולמנוע חסימות כבישים, ומצפה מהשב״כ ומהפרליקטות לפעול בנחישות נגד אלה שמסיתים לרצח של שרים וח״כים או של ראש הממשלה ומשפחתו בלי להעלים עין או לעגל פינות. כמו-כן הוסיף כי הוא מצפה מהרמטכ״ל להיאבק בסרבנות.
"לא נשלים איתה. במקום ההסתה, הקריאות לאנרכיה והנדסת התודעה של ערוצי התעמולה צריך להיות דיון ענייני והגון ברפורמה המשפטית. נחזיר את האיזון בשיקול דעת ואחריות באופן שישמור על זכויות יסוד של אזרחי ישראל, ללא יוצא מן הכלל", טען.
בתגובה, אמר יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, כי השאלה אינה איך יאבק הרמטכ"ל בסרבנות, ואיך ישמרו ראש השב"כ והמפכ"ל על הסדר הציבורי. "הבעיה היא בסרבנות שלך לעצור את מלחמת האחים ולהידבר, ובניסיון שלך לחולל אנרכיה במערכת המשפט", טען.

תאריך:  19/03/2023   |   עודכן:  19/03/2023
+המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה יהיה משרת אמון
00:24 20/03/23  |  עידן יוסף

הממשלה החליטה לבטל את החלטת ממשלת לפיד בנט ולהסדיר את תפקיד המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשיה כמשרת אמון. עוד אישרה את מינויו על-ידי מירי רגב שרת התחבורה והבטיחות בדרכים של עופר מלכה כנציג מקרב הציבור במועצת רשות שדות התעופה. מלכה שימש בכהונתה הקודמת של רגב מנכ"ל משרד התחבורה.

+הממשלה אישרה: משנת 2024 - נקודת זיכוי נוספת להורים לילדים בגילאים 6 - 17
15:45 19/03/23  |  מירב ארד

ממשלת ישראל אישרה (יום א'), בישיבתה השבועית, את הצעת החוק של שר האוצר להענקת נקודת זיכוי נוספת במס להורים לילדים בגילאים 6 עד 17 והשוואת מענק העבודה של אבות עובדים לזה של אימהות עובדות. הצעת החוק תועבר כעת לאישור הכנסת, ותיכנס לתוקף בתחילת שנת 2024, בכפוף לאישור הכנסת ולאישור תקציב המדינה לשנים 2023 ו-2024.
בהתאם להצעת החוק שאושרה היום, החל משנת 2024 ואילך תינתן נקודת זיכוי אחת נוספת לגברים ולנשים בגין כל ילד שמלאו לו לפחות 6 שנים וטרם מלאו לו 18 שנים במהלך שנת המס. משמעות ההצעה היא שגברים יהיו זכאים לנקודת זיכוי אחת במס ונשים יהיו זכאיות ל-2 נקודות זיכוי במס בגין כל ילד בטווח הגילאים האמור. שווי נקודת זיכוי במס בשנת 2023 הוא 2,820 ש"ח בשנה ומשמעותה של כל נקודה היא הפחתה של 235 ש"ח מחבות המס החודשית של מי שזכאי לה.

+הממשלה הכריזה על כוורות זיקוקים כחומרי נפץ
15:27 19/03/23  |  מירב ארד

הממשלה קיבלה (יום א') את הצעת שר העבודה יואב בן צור בשיתוף השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והכריזה על כוורות זיקוקים כחומרי נפץ, וזאת בהוראת שעה לתקופה של תשעה חודשים. מטרת ההחלטה היא לתת בידי כוחות הביטחון כלים רבים יותר למלחמה בזיקוקים, במניעת מסחר ובענישה.
השר יואב בן צור "בימים אלו כוחות הביטחון עומדים כחומה בצורה במלחמה בטרור הבלתי פוסק. בתקופה האחרונה אנו עדים לתופעה של ירי זיקוקים אשר מסכנים בסכנת חיים ממשית את כוחות הביטחון".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: מצפה מהמפכ"ל והרמטכ"ל למנוע חסימות וסרבנות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה שווה הבטחה מהשקרן מספר 1
סתם אחד  |  19/03/23 12:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איציק וולף
במכתב ששלח לראשי הקואליציה כינה השר לביטחון לאומי את גלי מיארה "יו"ר האופוזיציה בפועל"    במכתב שגה באיות שמה של היועמ"ש ובאיות ביטוי נוסף
עידן יוסף
החוק המוצע כולל הגבלות על הדלקות נוספות ומגדיר הצתה ככל שריפה יזומה, למעט הדלקת אש להסקה או נרות נשמה    עוד מוצע לקבוע איסור שהייה במתחם מירון ללא היתר שהייה ספציפי, למעט קבוצות מסוימות    היתרי שהייה יינתנו עם הגבלות על שטח ומשך השהייה, והיתרים יינתנו באמצעות כרטיסי נסיעה על בסיס כל הקודם זוכה    החוק גם מאפשר בנייה זמנית ומחייב אישור מהנדס לעמידה בבטיחות
עידן יוסף
היישוב צפוי לקום במתכונת היישוב קוממיות    בסיור של שר השיכון בגולן בחן דרכים להגברת ההתיישבות והפיתוח ברמת הגולן    היישוב מטר צפוי לאכלס כ-2,000 משפחות וממתין לאישור הממשלה
עידן יוסף
שר התקשורת שלמה קרעי מתכוון למנות את מימון שמילה לתפקיד המנכ"ל בפועל, ולא למנכ"ל קבוע    ל-News1 נודע כי המהלך נועד על-מנת לסלול את מינויו לתפקיד המנכ"ל של המועמד שלו אלעד מלכא שיתמנה בינתיים למשנה למנכ"ל
עידן יוסף
ח"כ שמחה רוטמן הגיש הצעת חוק להקמת צוותי התערבות במשבר למתן מענה ראשוני ורך יותר במצבי משבר נפשי    הצוותים יפעלו בפריסה ארצית לאחר קבלת קריאה ממוקד הארצי לסיוע נפשי ויתווכו בין הנקלע למשבר לבין מערכות הטיפול, בקהילה או בבית החולים לצורך קבלת טיפול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il