X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: משרד הפנים]
בעוד יומיים עוברת ישראל לשעון קיץ
שעון הקיץ יסתיים ב-29 באוקטובר, בלילה שבין שבת לראשון, והוא ימנה 219 ימים - יומיים יותר משעון הקיץ שיחול באירופה

שעון הקיץ ייכנס לתוקפו בישראל בעוד יומיים, בלילה שבין חמישי לשישי, בין 23 ל-24 במרס. שעון הקיץ יסתיים ב-29 באוקטובר, בלילה שבין שבת לראשון, והוא ימנה 219 ימים.
מדינות אירופה צפויות לעבור גם הן לשעון הקיץ ב-26 במרס ויחזרו חזרה לשעון חורף ב-29 באוקטובר כמו ישראל. גם במקרה הזה שעון הקיץ ימנה 217 ימים. ארה״ב וקנדה עברו ביום ראשון 18.03.2023 לשעון קיץ אולם הוא יסתיים בצפון אמריקה רק ב-5 בנובמבר, ויהיה שעון הקיץ הארוך ביותר - 238 ימים.
העברת הזמן לשעון חורף ולשעון קיץ מתבצעת בישראל לפי הגרסה האחרונה של חוק קביעת הזמן משנת 2013. שעון קיץ בישראל מתקיים לפי חוק זה תמיד בין יום שישי שלפני יום הראשון האחרון של חודש מרץ בשעה 02:00, וחל עד ליום ראשון האחרון של חודש אוקטובר בשעה 02:00. מחוגי השעון יזוזו שעה אחת קדימה (משעה 2:00 לשעה 3:00) מה שיעניקו שעות אור רבות יותר במהלך היום.
לפי חוק קביעת הזמן, במדינת ישראל הזמן נקבע במעבדה הלאומית לפיסיקה שבמשרד הכלכלה והתעשייה, בעזרת מערכת של ארבעה שעונים אטומיים, המסמנים את הזמן הלאומי כ-UTC(INPL), (בתרגום מאנגלית) זמן היקום המתואם של ישראל. זמן היקום המתואם העולמי מסומן כ- UTC. (Universal Coordinated Time UTC. )
בכל מדינה יש זמן מקומי לאומי, שעל פיו חיים תושבי המדינה וכל דבר במדינה מתבצע לפי זמן זה. זמן מקומי בכל מדינה קשור ומוגדר לפי המיקום הגיאוגרפי של המדינה על פני כדור הארץ. כדור הארץ מחולק ל-24 אזורי זמן, כך שהרוחב של כל אזור הוא כ- 1,500 ק"מ, ובתוך אזור זה קיים אותו זמן מקומי. ספירת אזורי הזמן מתחילה בקו האורך אפס מעלות שנמצא בעיר הקטנה גריניץ' שליד לונדון. הזמן העולמי UTC מוגדר לפי קו האורך גריניץ'.

תאריך:  22/03/2023   |   עודכן:  22/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעוד יומיים עוברת ישראל לשעון קיץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
רוטמן הודיע על העברת הדיון למתכונת של החריג לנוהל הקובע הנמקות מרוכזות שבסופן הצבעות ברצף    בתגובה, התייעצו ביניהם חברי האופוזיציה והחליטו לנטוש    הדיון יתחדש ב-10 בבוקר
איציק וולף
השגריר מייק הרצוג זומן לפגישה עם סגנית מזכיר המדינה האמריקני וזו הביעה את דאגתה של ארה"ב מחקיקת ביטול ההתנתקות בצפון השומרון    "מבטלת סעיפים חשובים בחוק ההתנתקות - כולל האיסור על בניית התנחלויות בצפון הגדה"
עידן יוסף
למשטרה חסרים כ-800 שוטרים בשוטף ובתגבור ימי שישי של רמדאן נדרשים 2,000 שוטרים    רנ"צ קובי שבתאי הנחה על הקמת צוות בראשות ראש אמ"ש וראש אג"ת לבחינת הפעלת הסד"כ המשטרתי וויסות הכוחות בהתאם לתעדוף האירועים
עידן יוסף
לנוכח השיפור בתחום השירות לציבור במשרדי הממשלה הכוללות אמות מידה אחידות לא תקדם הוועדה לפניות הציבור חקיקה, אך תקיים דיוני מעקב בכל רבעון    משרד הכלכלה והתעשיה הקים אגף פניות ציבור חדש, ואילו המשרד לשירותי דת מפעיל תוכנה דיגיטלית לתיעוד פניות ציבור וחברה חיצונית המפעילה מענה טלפוני ומוקד פגישות
עידן יוסף
בשונה מנוסח ההצעה הראשון, הסעיף המתייחס לביטול הביקורת השיפוטית על תהליך היציאה לנבצרות של ראש הממשלה הוסר מנוסח החוק    מחלוקת בין היועמ"ש לממשלה ליועמ"ש הכנסת בעניין החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il