X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"הוסכם במרס להוריד קרן הארנונה מסדר היום" [צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל, פלאש 90]
ביבס: קרן הארנונה - עונש על המאבק נגד הרפורמה
יו"ר מרכז השלטון המקומי, איש הליכוד חיים ביבס, טוען כי מפלגתו הפכה לשבויה בידי מפלגות קיצוניות שעלולות להביא לסופה של המפלגה "שמח שהרפורמה נעצרה רגע לפני התהום, לא פוחד להגיד את הדברים, אבל ברגע שאתה אומר את האמת - אתה הופך לשמאלן"

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, הוא איש ליכוד ותיק. על-רקע העימות בין הרשויות המקומיות לבין הממשלה על קרן הארנונה ועל-רקע המחלוקת הפוליטית בנוגע לרפורמה המשפטית הוא תוקף את הנהגת מפלגתו וטוען כי המפלגה שבויה בידי מפלגות קיצוניות וכי מי שאומר את האמת מתויג בליכוד כ'שמאלן'.
"הליכוד שבוי בידי מפלגות קיצוניות, ובסוף הן יהרגו את המפלגה", אמר ביבס בראיון לידיעות אחרונות שעיקריו פורסמו היום (יום ד', 17.5.23). לדבריו, לא מדובר בממשלה רחבה לאומית וציונית אלא בכזו שמתחילת הדרך נכנסה לכל מהלך ברגל שמאל.
"אם הקיצוניים ימשיכו למשוך את הליכוד למטה וירצו להעביר את הרפורמה באופן חד-צדדי - זה יהיה הסוף שלנו. המפגינים הם מלח הארץ, ואני שמח שהרפורמה נעצרה רגע לפני שהגענו לתהום", אמר והוסיף כי הוא מודע לכך שלדברים שהוא אומר עלולה להיות השפעה על מעמדו במפלגה.
"אני אומר את הדברים בצורה ברורה ולא פוחד להגיד אותם, אבל ברגע שאתה אומר את האמת אתה הופך לשמאלן. בשנייה שאתה אומר משהו - כולם יורים עליך. אנשים בליכוד פוחדים וממלאים פיהם מים, אבל הם מדברים איתי ו-60% מהם חושבים כמוני", העריך.
לאחר ששר האוצר טען כי ביבס עצמו הסכים לחקיקת קרן הארנונה אומר ביבס כי שיטת העבודה של הממשלה היא לסכסך בין הרשויות. "ניסו להוביל את זה כמאבק של ישראל הראשונה מול ישראל השנייה, אבל הסיפור הוא שהממשלה מקימה קרן כדי לעשוק את תושבי המדינה. זה גזל שיטתי, ובשיטה הזאת המדינה תקרוס", אמר. עוד טען כי במקום להילחם ביוקר המחיה - לוקחת המדינה יותר מהאזרחים.
עוד טען כי בחודש מרס הסכים שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', להוריד את קרן הארנונה מסדר היום, אך כאשר הרשויות המקומיות הצטרפו לשביתה הכללית במשק נגד הרפורמה המשפטית - חזרה בה הממשלה מהסיכומים. "הכל התהפך עלינו. זה עונש על המאבק של הרפורמה", טען.

תאריך:  17/05/2023   |   עודכן:  17/05/2023
+בית הנשיא: קל מאוד לפוצץ את ההידברות
16:57 17/05/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בעקבות התדרוכים האחרונים בבית הנשיא, במחנה הממלכתי נמסר כי אין כל הסכמות בהידברות בין הצדדים וכי ישנו "מרחק בכל הנושאים" ובמפלגת יש עתיד כינו את התדרוכים "הדלפות מגמתיות ומיותרות"  ▪  בבית הנשיא מזהירים: "המחיר שמדינת ישראל ואזרחיה ישלמו יהיה כבד מנשוא ובלתי נסבל"

הרצוג. השמועות לא מבוססות [צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ]
+עונת ההסתה בעיצומה
08:02 17/05/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

מסע השנאה החל לפני עשרות שנים, עוד טרם הקמת המדינה  ▪  המשוואה הקדומה הוכיחה את יעילותה, את חיוניותה, את האפקטיביות שבהחדרה לתודעה כי אלימות, גסות רוח, בריונות, קיימים רק בצד אחד

אינטרסים שונים [צילום: ענת חרמוני/פלאש 90]
+הכה בחרדים והצל את המולדת
07:58 17/05/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

בקמפיין מכוער של חברות יחסי ציבור, בעלי הון, וסוכני כאוס, הודרו נבחרי הציבור החרדי בגסות רוח מה-יחד הישראלי, נדרשו בעידוד מפיצי השנאה שלא לפקוד את בתי העלמין הצבאיים, שלא לשאת דברים בפני ההורים השכולים, שלא להניח זרים

האחים שלי [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבס: קרן הארנונה - עונש על המאבק נגד הרפורמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ביבס צריך לייצג גם את כולם
ישעיהו א  |  17/05/23 16:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
יוסי אוחיון
לא עברו שעות מהפסקת האש השברירית עם הג'יהאד ושותפיו, והאש הפנימית חודשה במלוא עוזה    חברי הכנסת חזרו "מזירת הקרב" בה עמלו בניסיון לקושש אהדה ותמיכה ומיד חידשו את המערכה מאותה נקודה שבה "עצרו" בשל הקרבות
דן מרגלית
נאמר ביושרה, הדו-שיח גוטליב-שטרית נושא בחובו גם קורט של שמחה    כמובן, שמחה-לאיד שככה אירע לו לליכוד בימיה של ממשלת החמס והגזל והדיקטטורה בדרך
עמנואל בן-סבו
האמירה הברורה והמפתיעה, הקיצונית והחדה של עמירם לוין, שלחה אותו על-ידי חלק מחבריו למחאה: "ליטול את הכדור", "להעלות את מינון התרופות", "להיכנס לממ"ד ולא לצאת ממנו"
דן מרגלית
לוין יודע כי אם יממש את האיום יישאר קירח מכאן ומכאן. יפרוש? הוא יאבד את תמיכת כל הבוסים השולטים בקבוצות של חברי המרכז בעת הפריימריז
דן מרגלית
כתבת הארץ ביקשה את תגובתי להסתה המילולית נגד אנשי המחאה    רק ביבי אשם, השבתי לה, הוא לא תבע מאוהדיו לחדול מלשון ביב השופכין שלהם, והם סרים מרצונם למרותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il