X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המלצות תוך שלושה חודשים [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]
לאחר טענות קשות מימין: צוות יבדוק את מח"ש
מנכ"ל משרד המשפטים והמשנה ליועצת המשפטית הקימו צוות שיבדוק את פעילות המחלקה והפיקוח עליה הנימוק הרשמי: המלצות מבקר המדינה בחודש שעבר

מנכ"ל משרד המשפטים, איתמר דוננפלד, והמשנה ליועצת המשפטית לממשלה לייעוץ וחקיקה, עו"ד שרון אפק, מינו (26.6.23) צוות לבחינת עבודת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). משרד המשפטים אומר כי המינוי היה בעקבות המלצות דוח מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, מן החודש שעבר על עבודתה של מח"ש.
עם זאת, המחלקה היא יעד להתקפות עזות מצד ימין של המפה הפוליטית. סגן מנהל מח"ש לשעבר, משה סעדה, הוא כיום חבר כנסת מטעם הליכוד ומרבה לתקוף אותה בטענה למחדלים רבים בעבודתה; ראשי מח"ש טוענים שמדובר בנקמנות לאחר שעזב אותה בטריקת דלת. השר איתמר בן-גביר ואחרים בימין טוענים שהמחלקה טייחה חקירות בנוגע לאחריותם של שוטרים לאירועים בהם נפגעו אנשי ימין ובעיקר מותו של אהוביה סנדק בעת מרדף משטרתי.
חברי הצוות הם: דוננפלד (משרת אמון של השר יריב לוין); אפק (לשעבר הפרקליט הצבאי הראשי); השופט בדימוס עודד מודריק (המזוהה עם הימין); נציב הביקורת הקודם על הפרקליטות, השופט בדימוס דוד רוזן; ועו״ד ענת מייסד-כנען, הסנגורית הציבורית הארצית.
על הצוות הוטל לעסוק בכל ההיבטים הנוגעים לעבודת מח"ש, כולל אופן פעולתה והפיקוח עליה. המשרד אומר, שמדובר בין היתר בנושאים הבאים: מבנה מח"ש, ייעודה ושיוכה האירגוני; הליך מינוי מנהל מח"ש; שילוב מח"ש בטיפול המערכתי הכולל בתלונות נגד שוטרים; התמודדות עם ניגודי עניינים פוטנציאלים בפעילות מח"ש; משאבים וכלים נדרשים לעבודת מח"ש; פיקוח ביחס למח"ש.
המשרד אומר כי "הצוות יגבש דוח ובו תובנות, המלצות לפעולה, צעדים ולוח זמנים ליישומן; כל זאת תוך התייחסות, לליקויים ולהמלצות שפורטו בדוח המבקר". הצוות אמור להגיש את המלצותיו בתוך שלושה חודשים ללוין וליועצת המשפטית, גלי מיארה.

תאריך:  26/06/2023   |   עודכן:  26/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאחר טענות קשות מימין: צוות יבדוק את מח"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
עידן יוסף
רנ"צ יעקב שבתאי התייחס למתיחות עם השר לביטחון לאומי בנוגע להארכת כהונתו לאחר שתסתיים בעוד חצי שנה    בן-גביר נפרד: "זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות, מחלוקות מהותיות"
עידן יוסף
הוועדה לביטחון לאומי סיירה במכללה הלאומית לשוטרים והתחייבה לתמיכה בחיזוק כוחות המשטרה    שוטרים מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים, וקוראים לצעדים דחופים כדי להבטיח חוסן והצלחה    היעד של פוגל: גיוס כ-5,000 שוטרים חדשים במהלך 18 החודשים הקרובים
עידן יוסף, מירב ארד
אחרי שנתן הוראה לחידוש העבודות להקמת הטורבינות ברמת הגולן הגיע השר לביטחון לאומי יחד עם המפכ"ל לפגישה עם ראשי העדה הדרוזית    בפגישה הבהיר: "זה לא רק ברית דמים, זה גם ברית חיים. אבל מצד שני יש גם חוק!"
מירב ארד
הפרות סדר ואלימות קשה של בני העדה הדרוזית בצפון, כאשר עשרות רבות הגיעו לנקודת המשטרה במסעדה שבגולן וניסו להשתלט עליה    במהלך העימות נפצעו 27 מתפרעים ושוטרים, בהם פצועים קשה    רפיק חלבי מזהיר: עומדת להתפתח מעין אינתיפאדה
מירב ארד
כך אמרה ח"כ מירב כהן בדיון שקיימה הוועדה לביטחון לאומי בנושא "מעצרים אלימים של מפגינים"    רייטן: "צריך לתקן ולחדד את הנהלים וההוראות כי ההפגנות לא ייפסקו"    מנהיג מחאת הצעירים בצומת כרכור: "היכו אותי וזרקו אותי לניידת"    נציג המשטרה: "המשטרה הפעילה סמכות לאחר שהובהר מספר פעמים שההפגנה לא חוקית וההתקהלות אסורה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il