X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתניהו. "מרגיש מצוין" [צילום: לשכת ראש הממשלה]
קוצב לב הושתל הלילה בגופו של ראש הממשלה
ראש הממשלה נתניהו שאושפז בשבוע שעבר עדכן בסרטון כי הוא צפוי להשתחרר אחר-הצהריים לדבריו, נמשכים הנסיונות להגיע להסכמה בעניין ההצבעה על החוק לצמצום עילת הסבירות את מקומו מילא השר יריב לוין הבוקר כבר נפגש עם שר הביטחון בבית החולים

שלוש הערות
1. אם המדינה הייתה חברה בורסאית, בנימין נתניהו ואנשי לשכתו היו נחקרים בחשד לעבירות דיווח על-פי חוק ניירות ערך. כעת הרי ברור שהמידע שנמסר לנו בשבוע שעבר - בסך-הכל התייבשות בגלל חוסר שתייה - היה כוזב. אסור להסתיר מידע חיוני שכזה על מצבו הרפואי של נושא משרה מרכזי. אבל מדובר "רק" במדינה כולה, אז זה לא מעניין.
2. במדינות מאוד-מסוימות שורר מצב בו למנהיג יש נזלת ביום ראשון בבוקר והלוויתו מתקיימת ביום שני אחרי הצהריים. ההתנהלות סביב מצבו הרפואי של נתניהו אופיינית למדינות רודניות ופסולה לחלוטין במדינות דמוקרטיות.
3. בלי טיפה של ציניות: רפואה שלמה והחלמה מהירה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה (יום א', 23.7.23) הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר. זאת, לאחר ששבת שעברה אושפז להשגחה רפואית בשיבא כשלא חש בטוב, לאחר התייבשות בטיול בכינרת, ובגופו הושתל מכשיר לניטור קצב הלב - הולטר תת-עורי.
בסרטון לפני תחילת ההליך, מסר עידכון, שבו אמר: "השעה עכשיו חצות וארבעים ושלוש דקות - ואני רוצה לעדכן אתכם במה שהולך להתפתח. לפני שבוע שמו לי מכשיר ניטור, המכשיר הזה צפצף הערב ואמר שאני צריך לקבל קוצב לב - ואת זה אני צריך לעשות עוד הלילה. אני מרגיש מצוין, אבל אני מקשיב לרופאים שלי".
עוד הוסיף: "עד הדקות האחרונות אני מדבר עם עמיתיי, עושים את הסידורים להמשך, מקווה שתושג הסכמה. בכל מקרה, הרופאים אומרים שכבר מחר אחר-הצהריים אוכל להשתחרר ולהגיע לכנסת להצבעה. תודה לכם". העדרו של נתניהו צפוי להקשות על המגעים להסכמה.
קוצב שהושתל בגופו של רה"מ נתניהו הוא מסוג MICRA, שבו אין צורך באלקטרודות ובחתך כפי שנעשה בהליך הרגיל עם הקוצב הרגיל. לרוב מדובר בקוצב שמושתל בקרב חולים עם מערכת חיסון חלשה.
הליך להשתלת קוצב לב טעון צום מקדים של 8 שעות. מאחר שמדובר בהליך רפואי בטשטוש, קיימה הממשלה הצבעה לילית לאישור מינויו של סגן ראש הממשלה, שר המשפטים יריב לוין, כממלא מקומו של נתניהו כראש ממשלה. בעקבות ההליך הרפואי, ישיבת הממשלה נדחית. עדיין לא נקבע מועד חלופי - שכן לא יהיה פשוט לקיים את הישיבה ביום שני, במקביל להצבעות במליאת הכנסת.
הבוקר נפגש נתניהו עם שר הביטחון, יואב גלנט, בבית החולים. פגישתו עם הרמטכ״ל נדחתה. ‏כזכור, חברי האופוזיציה בוועדת חוץ וביטחון ביקשו לקיים דיון לפני ההצבעה במכתבים ששלחו אנשי מילואים.
הביקורים של ראש הממשלה בטורקיה ובקפריסין נדחו מפאת הצורך במעקב של כמה שבועות בעקבות הפרוצדורה. לכן לא ברור מתי הם יתקיימו.

תאריך:  23/07/2023   |   עודכן:  23/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קוצב לב הושתל הלילה בגופו של ראש הממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
בעקבות הנתונים שהוצגו לראש הממשלה בדיון על השתייה המתוקה הורה נתניהו להפסיק להגיש אותה בישיבות הממשלה הבאות ובישיבות העבודה    השר קרעי האשים את הממשלה הקודמת: "לא עודדו שתייה מתוקה בריאה עם פחות סוכר"    שר הבריאות: "אין בעיה, אני גם ככה עושה אבא חטוב ושותה 3.5 ליטר מים כל יום"
איתמר לוין
אלה לא סרבנים אלא מגיני המדינה    מחוללי ההפיכה המשטרית מתעלמים מהכל    עוד משרה ממשלתית מיותרת    הסודות של נתניהו    כך תופרים מכרז למקורב    התוכנית להשתלטות על התקשורת
עידן יוסף
שר הפנים משה ארבל ושר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אישרו הצעות להכרזה על מתחמים מועדפים לדיור בערים בית שאן, אשקלון, פתח תקוה, קריית ביאליק, רחובות, רמלה ולוד
איתמר לוין
ביידן שב וקרא להגיע להסכמה רחבה ככל האפשר על הרפורמה המשפטית, ונתניהו הבטיח שינסה לעשות זאת בפגרת הקיץ
עידן יוסף
משרד התקשורת: ההחלטה מבוססת על עמדת גורמי המקצוע שמצאו ליקויים רבים בתפקודו של היו"ר    חברת הדואר הגישה עתירה לבג"ץ בבקשה לתת צו שימנע את פיטווריו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il