X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נדרשת החלטת ממשלה לפעולה מתואמת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
"המנוע של ארגוני הפשיעה הוא כסף שמגיע מתקציבי מדינה ובזה אני נלחם"
שר האוצר נפגש עם יו"ר ועד הרשויות הערביות מודר יונס לדון במצב החברה הערבית, המנגנונים להעברת תקציבים לרשויות והבקרה עליהם למניעת השימוש בהם ע"י ארגוני פשיעה במגזר יונס: המדינה אחראית לטיפוח יכולת המשטרה למיגור הפשיעה המאורגנת במגזר

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נפגש (יום ה', 24.8.23) עם יו"ר ועד הרשויות הערביות מודר יונס, ודן עמו במצב החברה הערבית ובדרכים, הפתרונות ומנגנוני הבקרה האפשריים להעברת התקציבים לרשויות הערביות בלא שיזלגו לארגוני פשיעה בחברה הערבית הפוגעים פגיעה עמוקה במגזר הערבי בפרט ובכלל אזרחי המדינה.
שר האוצר הבהיר בפגישה כי ימשיך לעבוד בתיאום עם השרים והגופים השונים למציאת המנגנון הנכון והיעיל להעברת הכספים לרשויות המקומיות הערביות.
יונס, שמוקדם יותר התראיין לכאן רשת ב', אמר כי יסרב להיפגש עם השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר. יונס אמר כי "הטיפול בפשע המאורגן בחברה הערבית הוא אחריות המדינה והסמכות שלה והיא צריכה לפעול. כל הכלים שעמדו בפניה והשתמשה בהם כדי למגר את תופעת הפשע המאורגן בעבר היא מוזמנת להשתתף ולעשות את זה בחברה הערבית. אי-אפשר לבקש מהאזרח לעשות את תפקיד המדינה והמשטרה. אם שואלים אנשים מפוחדים שאין להם הגנה, ודאי צריך להבין, יש גל רציחות ולמשטרה יש את הידע על מי שעושה והם לא מביאים אותם לדין, והם יודעים שהם לא נתפסים אז האנשים משלמים בחייהם. יש למשטרה מספיק ידע וכלים אבל חסרה החלטת ממשלה. כל הפשיעה המשתוללת וכניסה של ארגוני הפשיעה היא לא מטופלת והיא לא בסדר העדיפות של המשטרה", הוסיף.
לאחר הפגישה אמר סמוטריץ': "המנוע של דמי החסות וארגוני הפשיעה הוא כסף שמגיע מתקציבי מדינה ובכך אני נלחם. המצב כיום בכפרים וברשויות הערביות הוא בלתי נתפס ואני לא מוכן להשלים איתו. לא ייתכן שתושבי ישראל הערבים ובכירי השלטון המקומי במגזר הערבי נמצאים באיום מתמיד מצד ארגוני הפשיעה בחברה הערבית. הדרישה לפקח על העברת התקציבים, כך שתגיע לאזרחי ישראל הערבים ולא לארגוני הפשיעה, היא דרישה צודקת, מוסרית ונכונה שכיום, אין עליה חולק. אנחנו נמצא את המנגנונים הנכונים להעברת התקציבים. ממשלת ישראל מחויבת לכך ובע"ה נעשה הכל למיגור הפשיעה המאורגנת".

תאריך:  24/08/2023   |   עודכן:  24/08/2023
+חמישה תושבי לוד ומכפר קאסם נאשמים במכירת מטען רסס כיווני
11:18 24/08/23  |  עידן יוסף

לבית המשפט הוגשו כתבי אישום נגד חמישה מעורבים - 3 מכפר קאסם ו 2 מלוד - במכירת מטען רסס כיווני מסוג "כלימגור" שיוצר באירן. ג'לאל חרסא בן 29 מכפר קאסם מכר לנוח אלעצם מלוד את המטען שנועד להפעלה כלפי רכבו של פאוזי אבו קטיפאן כפעולת תגמול על הריגת פארס אבו קטיפאן בינואר 23'.

+נצרת: נחשפה מנהרה להסלקת אמצעי לחימה
10:36 24/08/23  |  עידן יוסף

בנצרת נחשפה מנהרה תת-קרקעית, ששימשה על-פי החשד להסלקת אמצעי לחימה עבור ארגון פשיעה ומקום מסתור לעבריינים. גודלה מוערך בעשרות מטרים והיא מתפצלת לשלושה חדרים.

[צילום: דוברות המשטרה]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"המנוע של ארגוני הפשיעה הוא כסף שמגיע מתקציבי מדינה ובזה אני נלחם"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פשיעה בחברה הערבית
עידן יוסף
בירי במטע זיתים בין ירכא לאבו סנאן בגליל המערבי נורו הארבעה בראשם    בין המחוסלים - מועמד לראשות המועצה    הרצוג: מצב חירום
איציק וולף
השר ארבל נפגש עם איגוד המנכ"לים ברשויות המקומיות בעקבות רצח מנכ"ל עיריית טירה    "שוחחתי עם ראש השב"כ, יש צורך בחשיבה אחרת"
מירב ארד
שר הפנים ארבל קיים מפגש חירום עם הנהלת איגוד מנכ"לי הרשויות המקומיות    ארבל: עלינו לתת את הדעת גם לסוגיית האבטחה לנבחרי הציבור, המנכ"לים ועובדי הרשויות המאוימים    מנכ"ל עיריית טירה, עבד אלרחמן קשוע, נרצח ביריות סמוך לתחנת המשטרה בטירה
איציק וולף
4.4% ממשלמי מס ההכנסה הם מתושבי היישובים הערביים והכפרים הבדואיים, למרות שאוכלוסיית מקומות אלה מהווה 14.8% מכלל האוכלוסייה    שיעור משלמי מס ההכנסה ביישובים הערביים עומד על 25.7% בשל שיעור גבוה יותר של הטבות מס ושל שכר ממוצע נמוך משמעותית מכלל האוכלוסייה
איתמר לוין
כיצד מגיבים הממשלה ובכיריה כאשר בתוך 12 שעות יהודייה נרצחת בפיגוע וערבי נרצח על-רקע פלילי? כמה זמן הקדישה הממשלה ה-37 ל-155 הנרצחים הערבים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il