X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השר פרוש עם מנהלי המרכז [צילום: משרד ירושלים ומסורת ישראל]
הקרב על גבעת התחמושת: 2 מלש"ח יוקצו לתקצוב המרכז
כחצי מיליון שקל מתקציבים שהוקצו לפעילות של משרד ירושלים ומסורת ישראל באמצעות מרכז גבעת התחמושת, יוסטו לפעילות השוטפת המשרד יעביר בקרוב תקציב נוסף של מיליון וחצי ש"ח לפעילות שתאפשר את פתיחת המקום לכל אורך השנה

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, נפגש (יום ב', 5.2.24) עם מנכ"ל המרכז למורשת ששת הימים בגבעת התחמושת, כתרי מעוז, ויו"ר מועצת המנהלים, מנחם לנדאו, וסיכם איתם כי משרד ירושלים ומסורת ישראל יפעל מיד בכדי להעביר את התקציב הנדרש להמשך פעילות המקום במהלך שנת 2024.
בפגישה בהשתתפות מנכ"ל המשרד, אסף יזדי, הבהיר השר כי הנחה כבר אתמול את הדרג המקצועי במשרדו לבחון כיצד ניתן במהירות האפשרית להסיט את התקציב הנדרש ולהעבירו לידי המרכז, בכדי שאיום הסגירה יוסר מסדר היום.
על-פי הסיכום בפגישה, כחצי מיליון שקל מתקציבים שהוקצו לפעילות של משרד ירושלים ומסורת ישראל באמצעות מרכז גבעת התחמושת, יוסטו לפעילות השוטפת. בנוסף, המשרד יעביר בקרוב תקציב נוסף של מיליון וחצי ש"ח לפעילות שתאפשר את פתיחת המקום לכל אורך השנה.
השר פרוש אמר בסיכום הפגישה: "מרכז גבעת התחמושת הוא חלק בלתי נפרד מהמורשת הירושלמית של אחרי מלחמת ששת הימים, והמצב בו גוף כל כך חשוב נמצא בסכנת סגירה מקוממת. אסור שגוף כזה יישאר ללא אבא ממשלתי ואני מצפה שהדיון הפוליטי בעניינו יסתיים בהקדם".
"כפתרון ביניים נעביר כעת את התקציב הבסיסי לאתר, ואבחן בתקופה הקרובה בשיתוף פעולה בין משרדי ואנשי המרכז כיצד ניתן להדק את העבודה המשותפת ביננו בכדי שהמקום יחזור לשגשג כפי שהיה במשך עשרות שנים", דברי השר פרוש.
מנכ"ל המרכז למורשת ששת הימים בגבעת התחמושת, כתרי מעוז: "מבקש להודות לשר פרוש, למשרד ירושלים ולמנכ"ל אסף יזדי שנזעקו מיד כששמעו את הידיעה להציע עזרה מידית. האתגר הוא בביורוקרטיה של משרד רה"מ. שתי מכשלות שחייבים לעקוף, הראשונה החזרת בסיס התקציב ל-6 מיליון ש"ח כדי שלא נקלע בעתיד למצב דומה, והשנייה טיפול מיידי במינוי דירקטורים לתאגיד - שללא כך חוקית אין דרך לאשר העברת כספים. לשני אתגרים אלה נענה משרד ירושלים ומתגייס מיד לעזרתנו ועל כך תודה עמוקה ממני ומכל לוחמי ששת הימים בפרט ועם ישראל בכלל".
יו"ר מועצת המנהלים בגבעת התחמושת, מנחם לנדאו: "מצטרף לתודות ומעריך מאוד את ההתגייסות לעשייה. אני רוצה להזכיר לכולנו שבהסכם הקואליציוני שנחתם היינו אמורים להיות במשרד ירושלים והוא לא מומש. אנו חייבים שר ממונה שיתן את הגיבוי למעשים הנפלאים שנעשים בגבעת התחמושת ולנוכח המלחמה האחרונה זה האתר שמיצג גבורה ועל ברכיו מתחנכים עשרות אלפי חיילים שבימים אלה ממש נלחמים על בטחונה של המדינה".

תאריך:  05/02/2024   |   עודכן:  05/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מאיר פרוש / Meir Porush
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקרב על גבעת התחמושת: 2 מלש"ח יוקצו לתקצוב המרכז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בנק ישראל מגבה את החלטת בנק לאומי להגביל חשבון בנק של ישראלי שנכנס לרשימת הסנקציות    חשבון נוסף עוקל בבנק הדואר    השר קרעי: חסימת חשבון של אזרח בבנק הדואר - בלתי נסבלת
עידן יוסף
בתום תקופת ההכשרה הייעודית ישולבו הנהגים בחברת-הבת "דרך אגד" שתחל לפעול בקיץ הקרוב    לקורס הראשון נרשמו 15 חרדים    בעבר התקיימו הכשרות ייעודיות לנהגים חרדיים בחברות אחרות
מירב ארד
נצ"מ מוטי שיף: "במערכת החדשה משתתפי המסיבה ידווחו היכן היו ואיזה שורדים ראו"    מעל 1000 שוטרים פועלים בתיקי החקירה    היו"ר ח"כ פוגל: "לפסטיבלים לא נתנו מענה. חייב להיות גורם רשמי ולהראות שלמדינה הזאת יש גם לב ולא רק כסף, זאת תהיה הנחיית הוועדה לממשלה"
מירב ארד
השירות נמכר כיום על-ידי חברת הסלולר וויקום שהחלה לפעול באוגוסט 2022    בשירות הסים הוירטואלי יוכלו המשתמשים לעבור בין ספקיות סלולר בארץ ובחו"ל באמצעות סריקת קוד QR, בלא צורך בשליח או בהגעה לסניף החברה
מירב ארד
ביממה האחרונה חיסלו הלוחמים עשרות מחבלים חמושים שארבו לכוחות במרחבי העיר    צה"ל תקף ביממה האחרונה באמצעות ספינות טילים תשתיות טרור המשמשות את ארגוני הטרור ברצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il