X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומסקיור
▪  ▪  ▪

"ההתמוטטויות האחרונות של הרבה מוסדות פיננסיים תגרום לגל של התקפות פישינג (fishing) בנוסף לפשעים מסורתיים יותר". כך טוען רנדי אברמס, מנהל הדרכה בחברת ESET, מפתחת מוצר האנטי וירוס NOD32.
"אחת הסיבות לכך שהפשעים הללו יצלחו היא הבלבול אשר ייווצר אצל הרבה מהאנשים כתוצאה ממיזוג, רכישה ושינויים אחרים שמתרחשים כתוצאה מכך". טוען אברמס, "הם יצפו לכל מיני שינויים בלתי נמנעים שכחלק מהם הם יידרשו למלא טפסים ועוד כל מיני 'עבודות ניירת' אחרות. דבר זה יהפוך אנשים אשר בדרך כלל נותנים אמון בארגונים הפיננסיים למיניהם, ולפגיעים יותר במקרה של התקפה."
הדוגמא העיקרית לעלייה בהתקפות הצפויה היא מקרה הוושינגטון מיוצ'וואל (Washington Mutual) שהוא אחד מהבנקים שקרסו בארה"ב. האנשים שמשכו את כספם מאותו בנק (פחות מ-100 אלף דולר) מתוך פחד, הם אותם אנשים מבולבלים שעלולים להפוך לקורבנות הראשונים של גל הפשיעה הצפוי. חלק מהם ללא ספק פנו לטכניקת הכסף-מתחת-למזרן. דבר זה סייע לפשע המסורתי של פריצה, והביטוח לא מכסה על מקרים כאלו. "אם פושעים מסורתיים היו פיקחים כמו פושעי המחשב, הם היו מחכים מחוץ לסניפי ה- Washington Mutual כדי לחטוף את מזוודות המזומנים מהלקוחות ברגע שהם יצאו מדלת הבנק".אומר אברמס.
והוא מוסיף, "ההתקפות הדיגיטליות יחלו באחת, כשמכתבים המייעצים על חלופות יתחילו להישלח למחזיקי החשבונות ברגע שישתלטו על ה-Washington Mutual לחלוטין. אז אנחנו נראה התקפות פישינג הניזונות מהבלבול של אותם לקוחות."
"ה-Washington Mutual הוא רק דוגמא אחת. אנחנו נראה עלייה בהתקפות על בנקים נוספים ועל חשבונות של ברוקרים. לקוחות של כל מוסד פיננסי שעבר השתלטות צריכים להיות בכוננות גבוהה להונאות אשר מציעות להם לחשוף מידע אישי כחלק מהתהליך." מזהיר אברמס.
"יהיו פעולות שצריך לבצע, אבל בכל המקרים מומלץ להשתמש במספר טלפון מספר הטלפונים, או להתעקש על מסמכים הנותנים תקפות לכזו בקשה. ההתקפות יגיעו בצורה של אי-מיילים, טלפונים ואפילו הודעות SMS. לעולם אל תחשוף את פרטי איש הקשר שלך בהודעות כאלו. צור קשר עם המוסד הפיננסי שלך במספר טלפון ידוע ובר-תוקף על-מנת לאשר את הבקשה לנתונים."
"זכור - שמך, הכתובת שלך, מספר תעודת הזהות שלך, מספר הטלפון שלך ואפילו שם הנעורים של אמך הם כולם מידע ציבורי. במקרים רבים מספר חשבון הבנק שלך, ואפילו מספר כרטיס האשראי שלך, עלולים להיות מידע נגיש. לא משנה כמה משכנע יכול להראות מכתב רשמי או כמה מקצועי יכול להישמע האדם בצידו השני של הטלפון, נקוט באמצעי הבטיחות האלמנטריים על-מנת להימנע מהונאות שכאלה."

קומסקיור בע"מ הנה הנציגה הרשמית והמפיצה הבלעדית בישראל של חברת ESET העולמית, מפתחת מוצרי אבטחת המידע האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security. החברה פועלת בשוק אבטחת המידע בישראל משנת 2004, והצליחה לבסס את עצמה כחברת שירות מובילה המעניקה ללקוח
תאריך:  09/11/2008   |   עודכן:  09/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il