X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורט ישראל
▪  ▪  ▪

אורט ישראל הודיעה כי תתמוך בתקנים של משרד ה-W3C באתרי האינטרנט החדשים שלה, כמו-גם בגרסאות החדשות של מערכות ניהול התוכן שלה. ההתאמה לתקינה הבינלאומית תביא לכך שהאתרים השונים שמפעילה אורט יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות (המהווים כיום כ-25% מקהילת הגולשים באינטרנט בישראל). בנוסף, הם יגלו תאימות לכל הדפדפנים והתקני הגלישה השונים כגון טלפונים סלולרים, מחשבי כף יד, וכו'. את המהלך המשותף מובילים מנהל משרד ה-W3C הישראלי, אורי עידן וראש היחידה לטכנולוגיות אינטרנט באורט ישראל, שרון גרינברג.
רשת אורט ישראל עומדת היום בקדמת החזית של החינוך הטכנולוגי-מדעי. הרשת מפעילה 161 מוסדות חינוך, מתוכם עשרות בתי ספר מקיפים וכן כ-30 מכללות לטכנאים ולהנדסאים ברחבי ישראל. משרד ה-W3C הישראלי, המופעל בחסות איגוד האינטרנט הישראלי, משתייך לארגון הבינלאומי של ה-W3C האחראי על התקינה באינטרנט, ותפקידו לפעול למיצוי מלוא הפוטנציאל של האינטרנט באמצעות קביעת תקנים ופרוטוקולים. הארגון מורכב מהחברות המובילות בתעשיה בעולם ובעזרת הארגונים החברים והציבור, עובד על פיתוח תקני האינטרנט השונים.
איגוד האינטרנט הישראלי הינו גוף בלתי תלוי הפועל ללא מטרת רווח למען התפתחות והטמעת האינטרנט כתשתית טכנולוגית, מחקרית, חינוכית, חברתית ועסקית בישראל. במסגרת זו, לוקח האיגוד חלק פעיל בתהליכים השונים של קבלת ההחלטות המעצבות את פני האינטרנט בארץ ומייצג את ישראל במסגרות בינלאומיות בעלות חשיבות רבה לקביעת עתיד האינטרנט. האיגוד מעורב כיום בנושאים רבים הקשורים לאינטרנט, דוגמת רישום שמות מתחם בסיומת ישראלית, עידוד ותמיכה בקבוצות משימה בנושאי נגישות לבעלי מוגבלויות, הגנה על ילדים מתכנים פוגעניים ברשת, ואינטרנט לגיל השלישי. נשיא האיגוד: רימון לוי. אתר אינטרנט: www.isoc.org.il.
רשת אורט ישראל עומדת היום בקדמת החזית של החינוך הטכנולוגי-מדעי, הרשת מונה 161 מוסדות חינוך, מתוכם עשרות בתי ספר מקיפים, שש שנתיים, בהם מכינים את הלומדים להתמודד עם אתגרי החיים במאה העשרים ואחת. וכן כ-30 מכללות לטכנאים ולהנדסאים ברחבי ישראל.
רשת אורט מציעה לתלמידיה מגוון אפשרויות בנתיב הלימודים העיוני עם דגש על נתיב החינוך הטכנולוגי-מדעי המתקדם, ומקדמת את הלומדים להשתלב בנקל בתעשיות המתקדמות בתחומי הביוטכנולוגיה, האלקטרוניקה, המחשב, המכטרוניקה ומכלול מסלולי ההנדסה. מסלולי הלימוד מתחילים בחטיבות הביניים, ממשיכים בחטיבות העליונות של בית הספר התיכון, ומלווים רבים מן התלמידים גם במכללות הטכנאים וההנדסאים.
הרשת שוקדת על הטמעת ערכים חברתיים אוניברסליים, במטרה לגבש צעירים תורמים לחברה, בעלי מעורבות קהילתית, ואזרחים שידעו לעשות בידע שרכשו לטובת הכלל. בין היתר, הרשת מפעילה את אתר האינטרנט של אורט ישראל - www.ort.org.il, מהגדולים שבאתרי החינוך בישראל, המכיל תכנים רבים ומגוונים הן בתחומי המדע והטכנולוגיה והן בתחומי חינוך לערכים. אורט ישראל מפעילה גם את "אביב חדש לבגרות" - פלטפורמה אינטרנטית ללמידה מקוונת המתמקדת בהכנה לבגרות. אורט אביב היא הפלטפורמה המקיפה ביותר בישראל להכנת תלמידים לבחינות הבגרות וכוללת קורסים מקוונים ב-7 מקצועות הליבה: אזרחות, לשון, אנגלית, תנ"ך, ספרות, היסטוריה ומתמטיקה.

תאריך:  22/12/2008   |   עודכן:  22/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אתרי אורט ישראל יתמכו בתקני ה-W3C
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אנדראה עמנואל
- הודעה מטעם קבוצת מעוף
אפרת ברק
- הודעה מטעם חברת רמות
ענבל פלדי מקולי
- הודעה מטעם בית חולים אסותא
לינור נבו
- הודעה מטעם מרכז שניידר לרפואת ילדים
יפה
- הודעה מטעם מרכז רפואי אסף הרופא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il